Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

€819 idag och det motsvarar idag det jag skrev idag vad beträffar svenska slantar just idag: 7234 kr. Men frakt tillkommer.

Jag hade satsat på svensk butik när det inte skiljer ett piss nästan. Kan man tjäna 40-50%, vilket jag gjort utifrån, så är det en annan sak.

819 är med tysk moms.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu sa kommentatorn på tv "näppeligen", det är ett underskattat ord.

"Torde" läste jag i deckaren förut, sällan använt annars.

Jag gillar "tämligen"

Link to comment
Dela på andra sajter

€819 idag och det motsvarar idag det jag skrev idag vad beträffar svenska slantar just idag: 7234 kr. Men frakt tillkommer.

Jag hade satsat på svensk butik när det inte skiljer ett piss nästan. Kan man tjäna 40-50%, vilket jag gjort utifrån, så är det en annan sak.

Inte om du väljer sverige som land.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så himla fel när stadsdelar och gator och sånt har samma namn i olika städer. Okej att det finns "Söder" i Jönköping, men Liljeholmen ska ligga i Stockholm.

Och Gustav Adolfs Torg i Göteborg och inte i Malmö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja ha en Jazzmaster. En kompis till min brorsa hade en sådan när vi växte upp och det var lika heligt varje gång man kom hem till dem och inte fick röra den. Den var så ouppnåelig 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

men jag håller med dig, debatt. känns fett ovärt att beställa från tyskland/england när det bara skiljer i bästa fall några hundralappar åt rätt håll.

Yep'r. Och om nu någonting inte skulle stämma/gå sönder/whatever så kan man ju föra en dialog med företaget på ett helt annat sätt genom att åka dit och resonera. Good stuff all around.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yep'r. Och om nu någonting inte skulle stämma/gå sönder/whatever så kan man ju föra en dialog med företaget på ett helt annat sätt genom att åka dit och resonera. Good stuff all around.

Jag brukar ta med mig ak47'an och gå bananas istället när något inte går min väg, funkar bra det också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar varför den inte hittar den modellen om man har uppe Sverige först, dvs klickar på Country Sweden först. Om man klickar in namnet på modellen först och sedan väljer land Sverige så står det fortfarande att den kostar €819...

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

den gången AK47'an strulade var dock en sorglig dag... Det var liksom så effektlöst att stå och försöka go bananas med en squier standard-tele där hos vapenleverantören.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar varför den inte hittar den modellen om man har uppe Sverige först, dvs klickar på Country Sweden först. Om man klickar in namnet på modellen först och sedan väljer land Sverige så står det fortfarande att den kostar €819...

Funkade om man gick den långa vägen via alla menyer och skit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...