Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

€819 idag och det motsvarar idag det jag skrev idag vad beträffar svenska slantar just idag: 7234 kr. Men frakt tillkommer.

Jag hade satsat på svensk butik när det inte skiljer ett piss nästan. Kan man tjäna 40-50%, vilket jag gjort utifrån, så är det en annan sak.

819 är med tysk moms.

Annons
Postat

Så himla fel när stadsdelar och gator och sånt har samma namn i olika städer. Okej att det finns "Söder" i Jönköping, men Liljeholmen ska ligga i Stockholm.

Postat

Nu sa kommentatorn på tv "näppeligen", det är ett underskattat ord.

"Torde" läste jag i deckaren förut, sällan använt annars.

Jag gillar "tämligen"

Postat

Nu sa kommentatorn på tv "näppeligen", det är ett underskattat ord.

"Torde" läste jag i deckaren förut, sällan använt annars.

Du menar näppeligen använt annars?

Postat

€819 idag och det motsvarar idag det jag skrev idag vad beträffar svenska slantar just idag: 7234 kr. Men frakt tillkommer.

Jag hade satsat på svensk butik när det inte skiljer ett piss nästan. Kan man tjäna 40-50%, vilket jag gjort utifrån, så är det en annan sak.

Inte om du väljer sverige som land.

Postat

Så himla fel när stadsdelar och gator och sånt har samma namn i olika städer. Okej att det finns "Söder" i Jönköping, men Liljeholmen ska ligga i Stockholm.

Och Gustav Adolfs Torg i Göteborg och inte i Malmö.

Postat

Jag skulle vilja ha en Jazzmaster. En kompis till min brorsa hade en sådan när vi växte upp och det var lika heligt varje gång man kom hem till dem och inte fick röra den. Den var så ouppnåelig 🙁

Postat

men jag håller med dig, debatt. känns fett ovärt att beställa från tyskland/england när det bara skiljer i bästa fall några hundralappar åt rätt håll.

Postat

Gillar Gearwire's kanal på YouTube. Många och roliga tester 🙂

Postat

men jag håller med dig, debatt. känns fett ovärt att beställa från tyskland/england när det bara skiljer i bästa fall några hundralappar åt rätt håll.

Yep'r. Och om nu någonting inte skulle stämma/gå sönder/whatever så kan man ju föra en dialog med företaget på ett helt annat sätt genom att åka dit och resonera. Good stuff all around.

Postat

Yep'r. Och om nu någonting inte skulle stämma/gå sönder/whatever så kan man ju föra en dialog med företaget på ett helt annat sätt genom att åka dit och resonera. Good stuff all around.

Jag brukar ta med mig ak47'an och gå bananas istället när något inte går min väg, funkar bra det också.

Postat

Undrar varför den inte hittar den modellen om man har uppe Sverige först, dvs klickar på Country Sweden först. Om man klickar in namnet på modellen först och sedan väljer land Sverige så står det fortfarande att den kostar €819...

Postat (redigerat)

den gången AK47'an strulade var dock en sorglig dag... Det var liksom så effektlöst att stå och försöka go bananas med en squier standard-tele där hos vapenleverantören.

Redigerat av Fidden
Postat

Undrar varför den inte hittar den modellen om man har uppe Sverige först, dvs klickar på Country Sweden först. Om man klickar in namnet på modellen först och sedan väljer land Sverige så står det fortfarande att den kostar €819...

Funkade om man gick den långa vägen via alla menyer och skit.

Postat

Det är lördag men känns som söndag! 🤪

Ja men, visst är det knasigt? Igår var det fredag men det kändes som oktober. 🤪😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.