Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

En johanna från strangeness.

Ahaa, känner henne ganska flyktigt men hon är trevlig 🙂

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Asså! Lite farligt att bo här!

Finns ju alltid godis, cola, mängder med vitt bröd ost å såntdär! 😛

Går ju inte undvika att käka av allt 😛

chips, donuts, glass, bullar, tårta, kakor...

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Nej om man skulle ta och köra lite Team Fortress 2 och spela spion... vara lite elak så här på lördagen....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, så jag drog till västerås för att kolla gitarr, men den fanns inte där. Då drog jag till örebro, och där fanns den svarta varianten, men jag fastnade inte för hur den såg ut... får bli valnöt helt enkelt, men då blir det väl näthandel som vanligt.

Men alltså... vafan, det blir billigare om man köper från 4sounds nätshop än att ta det från thomann. Visserligen ingår det klart och tydligt en gigbag från thomann, vilket man inte riktigt vet hur det blir från 4sound. De kanske plockar ur den ur kartongen från fender och kränger för sig. Det är kanske därför de kan sälja den billigare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, så jag drog till västerås för att kolla gitarr, men den fanns inte där. Då drog jag till örebro, och där fanns den svarta varianten, men jag fastnade inte för hur den såg ut... får bli valnöt helt enkelt, men då blir det väl näthandel som vanligt.

Men alltså... vafan, det blir billigare om man köper från 4sounds nätshop än att ta det från thomann. Visserligen ingår det klart och tydligt en gigbag från thomann, vilket man inte riktigt vet hur det blir från 4sound. De kanske plockar ur den ur kartongen från fender och kränger för sig. Det är kanske därför de kan sälja den billigare?

Ring och fråga.

Vad får du ge för den?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ringer inte till folk.

På 4sound kostar den 7671:- + 119:- frakt och på thomann 7921:- + 140:- frakt.

Det är en no brainer: löp den på 4Sound 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ringer inte till folk.

På 4sound kostar den 7671:- + 119:- frakt och på thomann 7921:- + 140:- frakt.

På dv247 kostar den iofs 7 430 inkl. frakt... men det känns kanske osäkert.

Link to comment
Dela på andra sajter

Horny much, dawg? 😛

Det kan du ge dig fan på 🙂 Men det blir nog Waves API-bundle ändå. Guran får bli nästa löning 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

På dv247 kostar den iofs 7 430 inkl. frakt... men det känns kanske osäkert.

Hm, vad blir tullen på det? Eller ingår den i frakten? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

På dv247 kostar den iofs 7 430 inkl. frakt... men det känns kanske osäkert.

MusicStore Köln Tyskland tar 7234 kr plus frakt.

Det är för att det är Deluxe som den är relativt dyr för att vara mexican.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

MusicStore Köln Tyskland tar 7234 kr plus frakt.

Det är för att det är Deluxe som den är relativt dyr för att vara mexican.

Jag kollade musicstore förut och då kostade den någonstans mellan 4sound och thomann...

edit, närmare bestämt 844 euro, dvs 7700 plus frakt.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Fibban!

Freddans Gbg tar 7390 kr inkl frakt. På bilden visas en svart, men det står att modellen förekommer i olika finish. Kan vara idé att maila/ringa? FREDDANS GBG

Nya Musik har den också för 7390 kr. Frakt tillkommer nog dock och antagligen bara i svart...

Har du en Jam-butik inom räckhåll? 7895 kr i rätt nyans och så får du testa på plats också.

CLASSIC TELE 1972 DE E LYX BRUUUUN

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kollade musicstore förut och då kostade den någonstans mellan 4sound och thomann...

edit, närmare bestämt 844 euro, dvs 7700 plus frakt.

€819 idag och det motsvarar idag det jag skrev idag vad beträffar svenska slantar just idag: 7234 kr. Men frakt tillkommer.

Jag hade satsat på svensk butik när det inte skiljer ett piss nästan. Kan man tjäna 40-50%, vilket jag gjort utifrån, så är det en annan sak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...