Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ha ha! Lyckades ju med en och en halv sida dubbel-post när jag var aktiv senast... 😆

Ha ha! Lyckades ju med en och en halv sida dubbel-post när jag var aktiv senast... 😆

Det e fan skickligt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

hmmmm... För att vi skulle skämta med sadam en gång å så blev de bara att de stannade kvar! 😛

x1 haha

Link to comment
Dela på andra sajter

lax, jag lade till tre sköna låtar som du kan lyssna på när du behöver något mjukt i dina öron. Jag hoppas någon av dem är ny för dig.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nähe nu ljög jag.

De e en H2 vi har.. 😑

Oj det är ju dubbelt så länge.... minst... 😏

fast inte lika långt som det tar att hitta "tråden" i detta långökta inlägg... 😊

edit förstod inte vad jag skrivit själv = Staw Wårs - Return of the Stawers

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

G'morron!

och

G'natt! igen.

Min puckade hund väckte mig och skulle ut och skita. Varför kan inte hundar gå på toaletten som vanligt folk? Stog inget i bruksanvisningen om att de ska ha mat och rastas, aktiveras, lungans ner, klappas osv...

...men oooh vad söt hon är 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Drömde nåt konstigt. Sen vaknade jag av att väckarklockan ringde, den stod på 6:30 och det var mulet ute. Sen vaknade jag av att väckarklockan ringde (igen), den stod på 6:20 och det var sol ute.

Så frågan är, var fan är Leonardo dicaprio?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker jag hade fått rätt uppfattning om Dingis innan vi träffades, typ samma med laxen. Är lite som Dingis säger, längsta e såpass privat ändå, såatte.

Jag är mycket mindre dryg och självupptagen i verkligheten.

Hoppas jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Drömde nåt konstigt. Sen vaknade jag av att väckarklockan ringde, den stod på 6:30 och det var mulet ute. Sen vaknade jag av att väckarklockan ringde (igen), den stod på 6:20 och det var sol ute.

Så frågan är, var fan är Leonardo dicaprio?

wow, flummigt värre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gick det igår?

Bra kommunikation, hon förstod mig o jag förstod henne, men utgången var givetvis jobbig. Typ att ja, det här är tungt, att bo ihop och vara hjärtekrossad. Hon hade inte riktigt förstått, sa hon, att mina känslor var så starka. Det kändes som hon var genuin. Vi kom typ överens om att vi får göra vårt bästa för att samarbeta så kanske det löser sig till nåt bra. Bra i bemärkelsen att vi kanske kan fortsätta bo ihop och vara vänner. Som hon verkligen vill. Och att jag får tid och utrymme att komma över henne. Hon erbjöd sig att flytta ut, jag berättade att jag sneglat på ett annat kollektiv men att det kändes som en drastisk lösning så snart för oss båda. Så.. tiden får gå lite.

Just nu känns det som en tänkbar tanke att komma över henne, men den är långt borta och andningshålen är rätt få för min del, vi bor ju ihop. Och jag har alltid varit någon som behöver distans för att tänka. Det betyder att inte höra hennes skratt från rummet intill, liksom.. men jag klandrar henne inte för det. Samtidigt som det såklart är jobbigt.

ja vi får väl se.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Känns väl ändå som en ganska bra (under omständigheterna) utgång?

Jo, relativt. Skönt att vara på samma ställe och veta var man har varandra. Så slipper man fundera och bli besviken osv. Eller besviken blev jag ju, men när man väl fått ett nej tycker jag det är enklare att gå vidare på nåt vis.. liksom.. inga förhoppningar längre till den personen. Klurigt att förstå sig på varför det är så, egentligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...