Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag håller på med refrängen. Har lagt dit trummorna... 😑

Snart ska ja väl lägga dit några gitarrer oxå. :rolleyes:

Frågan är: HUR? 😳

...men jag jobbar på´t. 😑

Postat

Frågan är: HUR? 😳

Ummm... Du har inte försökt att spela på gitarrerna?

Postat

Ha! jag har 512 inlägg nu. Jag tänker även att 512 var antalet MB man kunde köpa separat till sin Amiga back in the day.

😑

Postat

Nu var den slut! Vilken överraskning. Det var en avslutande film, utan fortsättning nästa gång. Ingen följetong alltså. Hurra!

Postat

Här var det ju inget röj.

Det är för att det är Längsta

Postat

Jo tack Overkill, rätt ok. Jag ska se The Ring 2 nu.

Grahnus Stefanus tyckte ju att Ring var bra, så jag måste väl se tvåan då...

Postat

Jo tack Overkill, rätt ok. Jag ska se The Ring 2 nu.

Grahnus Stefanus tyckte ju att Ring var bra, så jag måste väl se tvåan då...

Do it! ☺️

Postat

Imon blir det att handla hamburgerbröd med sesamfrön (Pågens??) och inte de dyrare från Max som bara smakar gulfärgad konstig DEG. Så ska jag köpa rakhyvlar också och då inte de svindyra gröna i trepack jag köpte senast - de kunde man VERKLIGEN bara använda en enda gång, treblads skit. Hoppas få tag på Gilette billiga BLÅA tvåblads, dem kan man ha ett år om och om igen. De gula ännu billigare enblads är ju ännu sämre - man blöder bara man tittar på dem. Så ska jag köpa glass också, för jag hoppade över caféet idag. Mjölk i affärn är på sin plats också.

Kanske nåt mer.

Sen ska det bli oväder.

:rolleyes:

Postat (redigerat)

Jag ska cykla lite i helgen, för jag ska gå ned 20 kilo genuint fläsk innan midsommar tänkte jag.

Eller nä...

10-15 får räcka. Annars tar det på musklerna.

Redigerat av debatt
Postat

Jag börjar bli för onykter för att posta någonting vettigt och skapa musik såatteeeeee g'natt längsta 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.