Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Sådär...

😑

Tack.. men varför vart det inte så när jag... Jag kopierade ju URL:en o det har ju fungerat förr... I clearly fail at life 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Och billigare. Som sagt (kom jag på nu...)

Ska prova med lite smör.

Popcorn och glass ska tydligen vara en hit! Det ska jag prova någon gång.

Wo wo woo woooo! Det låter inte speciellt gräjt.

Analoga kastrullpopcorn är hur nice som helst. Fan, det var länge sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wo wo woo woooo! Det låter inte speciellt gräjt.

Analoga kastrullpopcorn är hur nice som helst. Fan, det var länge sedan.

Digitala popcorn är så mainstream.

Nej men alltså jag tror popcorn och glass kan funka ändå. Varma popcorn och kall glass liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Digitala popcorn är så mainstream.

Nej men alltså jag tror popcorn och glass kan funka ändå. Varma popcorn och kall glass liksom.

Digitala popcorn är gay! Dessutom; palla orka sätta i sig en hel påse, liksom 😏 Med analoga popcorn får man välja exakt mängd och balansera combon popcorn/smör hur man vill 🙂

Hmm, har vare sig glass eller popcorn hemma just nu. Har du lust att vara föråkare och reka, Dingbats?

Link to comment
Dela på andra sajter

Digitala popcorn är gay! Dessutom; palla orka sätta i sig en hel påse, liksom 😏 Med analoga popcorn får man välja exakt mängd och balansera combon popcorn/smör hur man vill 🙂

Hmm, har vare sig glass eller popcorn hemma just nu. Har du lust att vara föråkare och reka, Dingbats?

Har tyvärr ingen glass hemma.

Men vad gäller mängden har jag själv inga problem att sätta i mig en hel påse...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäklarns! Det där var ju riktigt bra... juh! 😄

Fint Chae. Har dock inget ljudkort så musiken hördes inte.

Täääck, krappar!

Kul hade vi i alla fall. Bakfulla som de as vi var och det var inte kul att rusa runt i hemgjord rånarluva ☺️ En snubbe ville nita mig och dra mig med till snuten. GAY! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad lack jag blir! 😠 Var och köpte cigg förut och hela jävla stan är full av hormonstinna kids som antingen

1) tagit studenten

2) gått ut nian (orka fira det, liksom. Det är oerhört WT i vilket fall)

och ALLA vrålar ut sin tonårs/emo/AW/WT-ångest... bleeeh!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad lack jag blir! 😠 Var och köpte cigg förut och hela jävla stan är full av hormonstinna kids som antingen

a) tagit studenten

😎 gått ut nian (orka fira det, liksom. Det är oerhört WT i vilket fall)

och ALLA vrålar ut sin tonårsemoAWångest... bleeeh!

äh va gla

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, läser stora popcorntråden på flashback och det finns många bud på bästa smaksättningen!

Spiskummin, sambal oelek, grillkrydda, mm.

Sambal?? Helt otippat ju!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, läser stora popcorntråden på flashback och det finns många bud på bästa smaksättningen!

Spiskummin, sambal oelek, grillkrydda, mm.

Wow. Det finns alltså en "stora popcorntråden" på flashback?

Insåg att jag nog borde stänga av datorn en stund.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähm, det finns sjukare trådar än så, om du tycker det var ett udda ämne.

https://www.flashback.org/t635557

Hm. påminner om snubben på Hultan 199...8 eller 1999 (vilket år headlinade the Verve och sedan inte dök upp?). Iaf så var det en snubbe som antagligen fick en snedtändning och grävde ett hål. Han kom nästan ner 2 meter. Sedan kom polisen och en grävskopa och satte stopp för hela grejen.

Asnajs! Men starkt som fan om man inte aktar sig.

Umm, true that! Jag brukar smyga ner 1/2-1 tsk i min köttfärssås och det sitter som en smäck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm. påminner om snubben på Hultan 199...8 eller 1999 (vilket år headlinade the Verve och sedan inte dök upp?). Iaf så var det en snubbe som antagligen fick en snedtändning och grävde ett hål. Han kom nästan ner 2 meter. Sedan kom polisen och en grävskopa och satte stopp för hela grejen.

Jag får ändå lite lust att ta en spade och gå ut på fältet här ute och gräva ett stort hål. Fast det skulle ju ta sån tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...