laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Har hunnit 4-5 sidor in på Christina Kjellbergs bok och redan två olika mord. *gäsp* hur undviker man att somna när man läser skönlitteratur? Somna på istället. Du verkar behöva det eftersom du gör det.
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Myntsamlare å andra sidan... det är lite suspekt. Tycker allt samlande är suspekt. Liksom.. varför?
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Hemlig metod. Please do tell! Kanske det vi ska göra här istället för vad vi nu gör. Dela flörttips. Så vi kan höjja flickvänsratiot som just nu ju ligger på 3 av 12 eller nåt.
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Tycker allt samlande är suspekt. Liksom.. varför? Mmm, såhär spontant så känns det som en tvångsmässig grej 😑
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Mmm, såhär spontant så känns det som en tvångsmässig grej 😑 Iochförsig kan man säga: Kärlek.. varför? Och få lika svårt att svara på det.
Dingbats Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Tycker allt samlande är suspekt. Liksom.. varför? För att det är tillfredsställande att titta igenom sin samling och beundra varje enskild grej. Är det suspekt så tycker jag isåfall att allt nörderi, oavsett samlande eller inte, är det, som typ att kunna en massa om science fiction.
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Iochförsig kan man säga: Kärlek.. varför? Och få lika svårt att svara på det. Ne. Svaret är "bara för att vi vill, törs och kan"
Dingbats Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Please do tell! Kanske det vi ska göra här istället för vad vi nu gör. Dela flörttips. Så vi kan höjja flickvänsratiot som just nu ju ligger på 3 av 12 eller nåt. Alltså grejen är att det är ett projekt som tills vidare är hemligt. Men jag kommer posta det på bloggen när jag är klar. Metoden går ut på att när jag utför ett delmoment i projektet dra till mig uppmärksamhet från en tjej, som blir intresserad.
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Brudar som lirar bas är någonting utav de sexigaste som finns 😑 Alla som lirar bas är sexiga! Orgel är nog det mest osexiga.. grymt. Vi pratar faktiskt om det här i bandet ibland. Alla är överens om att min uppgift, ratta syntar och spela orgel, är den mest osexiga. Fan liksom.
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 För att det är tillfredsställande att titta igenom sin samling och beundra varje enskild grej. Är det suspekt så tycker jag isåfall att allt nörderi, oavsett samlande eller inte, är det, som typ att kunna en massa om science fiction. ...eller Indiana Jones 😆
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Musiker är överhuvudtaget ganska osexiga. Nja. I beg to differ. Men musiker som inte är sexiga är inte sexiga.
Neosus Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Jag tycker att..... eeeh....... mmmmm... Japp det tycker jag!
Dingbats Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Spispopcorn är sjukt mycket mer ekonomiskt att köpa än mikropopcorn ju! Mindre än halva priset.
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 "Dina ögon har skogens alla färger", sa Diana. "Stannar du hos mig", frågade Tirak, "I evigheters evighet?" "Ja det gör jag, mitt odjur." svarade Diana och kysste hans läppar.
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Min korta karriär som fejk-rånare, osynk trummis utan trummor och icke-koordinerad löpare finns tydligen på Tuben 😑
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Skriver rollspelsäventyr. De ska träffa på en gammal kvinna som skriver snuskromaner mellan orcher och människor i en del av staden.
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Skriver rollspelsäventyr. De ska träffa på en gammal kvinna som skriver snuskromaner mellan orcher och människor i en del av staden. Mangolf Harlequin
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Min korta karriär som fejk-rånare, osynk trummis utan trummor och icke-koordinerad löpare finns tydligen på Tuben 😑 Länka!
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Tycker vi alla borde vara med i nästa forumfestival förresten.
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 (redigerat) Länka! Projekt: Gör en musikvideo. Inspelad i Norrköping med omnejd. Redigering: Thomas, Johan, Andreas och Petter Längsta, I give you.....*konstpaus* Weak Life Situation med God Damn Trio 😆 http://www.youtube.com/watch?v=JPhfY3hsF7M&feature=player_detailpage Äsch, det blir ju fel hela tiden...JEVVLA! 😏 Nåväl, ni kan ju se den i ett externt fönster iaf. Alltid något 😑 Redigerat 17 juni 2011 av CHAE
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Varför funkade inte det där nu'rå? 😏 Hade ju varit mer rock n' roll om klippet hade visats här på sidan.
Neosus Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Projekt: Gör en musikvideo. Inspelad i Norrköping med omnejd. Redigering: Thomas, Johan, Andreas och Petter Längsta, I give you.....*konstpaus* Weak Life Situation med God Damn Trio 😆 https://www.youtube.com/watch?v=JPhfY3hsF7M&feature=player_detailpage Äsch, det blir ju fel hela tiden...JEVVLA! 😏 Nåväl, ni kan ju se den i ett externt fönster iaf. Alltid något 😑 Jäklarns! Det där var ju riktigt bra... juh! 😄
Neosus Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Varför funkade inte det där nu'rå? 😏 Hade ju varit mer rock n' roll om klippet hade visats här på sidan. Sådär... 😑
Recommended Posts