Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Asså, pappa var nere kolla på tv, jag kolla uppe. Sen sa jag att jag skulle gå ner å kolla för han ändå skulle lägga sig. Sen går jag ner och han ställer sig upp för att gå... då helt plötsligt gör han något och VIPS måste han sitta och fippla med boxern om massa inställningar överallt... GE MIG TVN DÅ! Kan han inte bara fippla imorgon!? han skulle ju ändå lägga sig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, pappa var nere kolla på tv, jag kolla uppe. Sen sa jag att jag skulle gå ner å kolla för han ändå skulle lägga sig. Sen går jag ner och han ställer sig upp för att gå... då helt plötsligt gör han något och VIPS måste han sitta och fippla med boxern om massa inställningar överallt... GE MIG TVN DÅ! Kan han inte bara fippla imorgon!? han skulle ju ändå lägga sig!

mvh arg kille på elva glada jordsnurr

Link to comment
Dela på andra sajter

G'morrn Längsta.

I dag är det fredag vilket innebär gemensam frukost på jobbet. En mycket trevlig tillställning som gör att jag inte behöver fixa frukost själv 😎

Vad ska ni göra idag?

Link to comment
Dela på andra sajter

fredagrh5.png

smileyunsurelol.gif

😆 ...dessutom är fredagar halvdagar (d v s jobbar bara till kl 14) så det känns som en lyx att få en extra halvdag med helg 🙂

Good stuff all around!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, pappa var nere kolla på tv, jag kolla uppe. Sen sa jag att jag skulle gå ner å kolla för han ändå skulle lägga sig. Sen går jag ner och han ställer sig upp för att gå... då helt plötsligt gör han något och VIPS måste han sitta och fippla med boxern om massa inställningar överallt... GE MIG TVN DÅ! Kan han inte bara fippla imorgon!? han skulle ju ändå lägga sig!

hahahahaha

Visst är det gött att besöka sina föräldrar igen som vuxen? 😄

Typ som jag blir, 27 år gammal, hemma hos mina föräldrar, när storebrorsan går in i sin gamla roll och fräser åt mig att ställa in i diskmaskinen efter maten precis innan jag är på väg att göra det.

Första gången: En axelryckning och ett "ok."

andra gången: Irriterad tolerans.

Tionde gången: "Tänker jag inte göra, jävla skithuve!"

...

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska ni göra idag?

Skriva ett referat på en skiiittråkig bok om design. Vete fan hur det ska gå till, tycker den är totalt ointressant. Den beskriver bara sådant som vem som helst med intuition om människor redan förstår sig på.

Synd att man inte får raljera annars hade jag kunnat jämföra den med smaken av oblat - intetsägande, lite fadd och helt utan energi.

Ikväll.. vet inte men inget party, ska upp och plugga imorgon. Blir nog fredagsvardagskväll.. typ lite bokläseri, laga middag och kanske måla lite. Själv?

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

hahahahaha

Visst är det gött att besöka sina föräldrar igen som vuxen? 😄

Typ som jag blir, 27 år gammal, hemma hos mina föräldrar, när storebrorsan går in i sin gamla roll och fräser åt mig att ställa in i diskmaskinen efter maten precis innan jag är på väg att göra det.

Första gången: En axelryckning och ett "ok."

andra gången: Irriterad tolerans.

Tionde gången: "Tänker jag inte göra, jävla skithuve!"

...

HAHAHAAA 😆 Så. Jävla. Sant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...