debatt Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Jag vill ha en strata med humbuckers Gibson Les Paul med humbuckers.
Neosus Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Gibson Les Paul med humbuckers. Fina grejer.. när det är fina grejer. Då äre fint.
debatt Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Man ska lägga sig när man börjar gäspa. Inte en övertrött natt till tack. GOD NATT!
Dingbats Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Åh! Lätt att man ska äta fyra croissanter om dan hela sommaren! Jag har ju råd!
Pazo Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Asså, pappa var nere kolla på tv, jag kolla uppe. Sen sa jag att jag skulle gå ner å kolla för han ändå skulle lägga sig. Sen går jag ner och han ställer sig upp för att gå... då helt plötsligt gör han något och VIPS måste han sitta och fippla med boxern om massa inställningar överallt... GE MIG TVN DÅ! Kan han inte bara fippla imorgon!? han skulle ju ändå lägga sig!
Dingbats Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Asså, pappa var nere kolla på tv, jag kolla uppe. Sen sa jag att jag skulle gå ner å kolla för han ändå skulle lägga sig. Sen går jag ner och han ställer sig upp för att gå... då helt plötsligt gör han något och VIPS måste han sitta och fippla med boxern om massa inställningar överallt... GE MIG TVN DÅ! Kan han inte bara fippla imorgon!? han skulle ju ändå lägga sig! mvh arg kille på elva glada jordsnurr
Dingbats Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 De e så jävla gott med låglaktosmjölk! Nej, det är faktiskt riktigt äckligt.
Neosus Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 De e så jävla gott med låglaktosmjölk! Dyrt som satan!
debatt Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Skulle lägga mig men satte mig och kollade på Uppdrag Granskning.
Pazo Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Tagit bort folk på fejjan 😮 Nu har jag bara 692 vänner! Ska nog iof lägga till en tjej nu
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 G'morrn Längsta. I dag är det fredag vilket innebär gemensam frukost på jobbet. En mycket trevlig tillställning som gör att jag inte behöver fixa frukost själv 😎 Vad ska ni göra idag?
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 (redigerat) 😆 ...dessutom är fredagar halvdagar (d v s jobbar bara till kl 14) så det känns som en lyx att få en extra halvdag med helg 🙂 Good stuff all around! Redigerat 17 juni 2011 av CHAE
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 (redigerat) Asså, pappa var nere kolla på tv, jag kolla uppe. Sen sa jag att jag skulle gå ner å kolla för han ändå skulle lägga sig. Sen går jag ner och han ställer sig upp för att gå... då helt plötsligt gör han något och VIPS måste han sitta och fippla med boxern om massa inställningar överallt... GE MIG TVN DÅ! Kan han inte bara fippla imorgon!? han skulle ju ändå lägga sig! hahahahaha Visst är det gött att besöka sina föräldrar igen som vuxen? 😄 Typ som jag blir, 27 år gammal, hemma hos mina föräldrar, när storebrorsan går in i sin gamla roll och fräser åt mig att ställa in i diskmaskinen efter maten precis innan jag är på väg att göra det. Första gången: En axelryckning och ett "ok." andra gången: Irriterad tolerans. Tionde gången: "Tänker jag inte göra, jävla skithuve!" ... Redigerat 17 juni 2011 av laxlaxlax
laxlaxlax Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 (redigerat) Vad ska ni göra idag? Skriva ett referat på en skiiittråkig bok om design. Vete fan hur det ska gå till, tycker den är totalt ointressant. Den beskriver bara sådant som vem som helst med intuition om människor redan förstår sig på. Synd att man inte får raljera annars hade jag kunnat jämföra den med smaken av oblat - intetsägande, lite fadd och helt utan energi. Ikväll.. vet inte men inget party, ska upp och plugga imorgon. Blir nog fredagsvardagskväll.. typ lite bokläseri, laga middag och kanske måla lite. Själv? Redigerat 17 juni 2011 av laxlaxlax
CHAE Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 hahahahaha Visst är det gött att besöka sina föräldrar igen som vuxen? 😄 Typ som jag blir, 27 år gammal, hemma hos mina föräldrar, när storebrorsan går in i sin gamla roll och fräser åt mig att ställa in i diskmaskinen efter maten precis innan jag är på väg att göra det. Första gången: En axelryckning och ett "ok." andra gången: Irriterad tolerans. Tionde gången: "Tänker jag inte göra, jävla skithuve!" ... HAHAHAAA 😆 Så. Jävla. Sant.
Recommended Posts