Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Ja, jag förstår det. På något sätt kändes det, vad jag minns, faktiskt inte så himla konstigt när jag träffade dig, Pazo och Micke på IRL:en förrförra hösten. Kändes ändå mest bara som att "ja, där är de ja". Som att det var samma personer, fast med lite olika dialekter bara. Jag vet inte varför. Kanske för att längsta ändå är så pass privat liksom, till skillnad från den lite uppstyltade stilen det blir när man kommunicerar på andra vägar.

Tycker jag hade fått rätt uppfattning om Dingis innan vi träffades, typ samma med laxen. Är lite som Dingis säger, längsta e såpass privat ändå, såatte.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Var förresten nära att krocka i lördags.. Somnade vid ratten fyra på morgonen. På väg in i ett trafikljus på värnhemstorget när bassisten skrek till. Det gick bra. Vaknade, styrde undan,bromsade, och körde till kanten och satt och andades och stirrade på varandra en stund. Vi hade baksätet och bakluckan full med instrument efter spelningen så hade vi träffat något hårt hade det nog gått åt helvete. Fyfan vad arg jag var på mig själv sen. Skakade av ilska. Aldrig varit så arg i hela mitt liv. Och var skärrad långt in på söndagen. Men vi hade tur. Fyfan, ska aldrig aldrig aldrig köra trött igen.

usch, otäckt lax. Jag har varit med om väldigt liknande sak, man blir väldigt skärrad och får sig en tankeställare. Tur att det gick bra iaf!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker jag hade fått rätt uppfattning om Dingis innan vi träffades, typ samma med laxen.

Ofan?

V.a.l.l.e är lite rolig att träffa, för han är ju som typ natt o dag IRL o på forumet.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

😊

Har inte så himla mycket erfarenhet egentligen. Några kortvariga förhållanden i ung ålder bara, inget märkvärdigt precis så man kan kalla det riktig "flickvän". Första hette Pernilla, blond flummig tjej, fast vi passade inte egentligen, andra hette Sara, lugn brunett, fast passade inte heller. Nu på senaste tiden har jag ju dock fått en rätt så intim relation med en tjej, som jag känt i många år men först nu vi lärt känna varandra på riktigt. Har sovit tillsammans några gånger (dock inte gjort något sånt), utan umgåtts, tagit promenader, lagat mat, spelat musik. Har sjukt mycket gemensamt med henne men ingen av oss vet inte riktigt vad vi känner för varandra, är på ett djupt vänskapligt plan än så länge, kanske utvecklar sig med tiden, vad vet jag.

edit, tillägg

Ah, ser fram emot uppföljning.. hur det går allteftersom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå ner för stegen!

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

╬═╬

Duktig idiot, nu kan du gå upp igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nervös nu. Startade en tråd och försöker locka någon att tolka min låt hehe. Undrar om "mutan" hjälper.. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ofan?

V.a.l.l.e är lite rolig att träffa, för han är ju som typ natt o dag IRL o på forumet.

Ja, eller dig hade jag ju inte haft jättemycket kontakt med egentligen när vi träffades, annat än runt på forumet och lyssnat på din musik, som faktiskt på något sätt ger en bild över dig som person.

Men min uppskattade uppfattning skilde sig inte nämnvärt från hur du verkligen var. Dingis var ju mycket oerhört mycket mer försiktigare än han är på internet men det visste jag att han skulle vara.

Ja, V a l l e var ju verkligen svår att få grepp om, och han var ju inte vad jag väntade mig kanske. Så det beror på, vem det är. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nervös nu. Startade en tråd och försöker locka någon att tolka min låt hehe. Undrar om "mutan" hjälper.. 😛

Svarade i den. Du kunde bara bett om covers så tror jag folk hade nappat. Det är bra låtskriveri på låten så det borde vara nog för att locka.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Svarade i den. Du kunde bara bett om covers så tror jag folk hade nappat. Det är bra låtskriveri på låten så det borde vara nog för att locka.

Tack som fan för den kritiken Lax-x3. Men jag får så bra pris på den så jag vill försöka få någon extra tolkning med hjälp av en belöning för mödan.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Är du igång me dina dubbel-dubbel-poster igen? Spännande. 😛

Ha ha! Lyckades ju med en och en halv sida dubbel-post när jag var aktiv senast... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Är du igång me dina dubbel-dubbel-poster igen? Spännande. 😛

Ha ha! Lyckades ju med en och en halv sida dubbel-post när jag var aktiv senast... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...