Overkill Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 (redigerat) Den "röda". Redigerat 16 juni 2011 av Overkill
Fidden Postat 16 juni 2011 Trådstartare Postat 16 juni 2011 om man kollar på halsen ser man att de mixtrat ganska mycket med färgerna... den är nog mer brun i verkligheten, men jag gillar brunt.
laxlaxlax Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Tjeeeena! Vart ute och rott med tre polare! 6h var vi ute! I ån fanns bland annat ett dött rådjur... och senare även en död ko! Drick inte vattnet i ån..
Neosus Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 ...fast den svarta är mer rocknroll medans den röda är mer blues. Tror jag. Jag skulle tagit den röda därför att den är med rocknroll. Eller nej vänta nu! 😳
Fidden Postat 16 juni 2011 Trådstartare Postat 16 juni 2011 ...fast den svarta är mer rocknroll medans den röda är mer blues. Tror jag. Jag skulle tagit den röda därför att den är med rocknroll. Eller nej vänta nu! 😳 Precis, ibland känner jag att den svarta är mer attityd liksom, och sen tänker jag att det får bli den bruna för att den är mer attityd.
Neosus Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Precis, ibland känner jag att den svarta är mer attityd liksom, och sen tänker jag att det får bli den bruna för att den är mer attityd. Precis, jag tror mer på den bruna därför att den är mer attityd, fast den svarta är mer...attityd.
Overkill Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Precis, ibland känner jag att den svarta är mer attityd liksom, och sen tänker jag att det får bli den bruna för att den är mer attityd. Inget illa menat men nu är väl kanske inte CZ något jag direkt associerar med attityd. Den bruna blir jättebra så ta den nu.
Dingbats Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Alltså. Den bruna är ju snyggast. Så det är ju ett bra argument att ta den. Och den svarta är ful.
Fidden Postat 16 juni 2011 Trådstartare Postat 16 juni 2011 Inget illa menat men nu är väl kanske inte CZ något jag direkt associerar med attityd. Den bruna blir jättebra så ta den nu. Nä, precis. Jag måste alltså skaffa mig attityd. ;PPppPppPp
Fidden Postat 16 juni 2011 Trådstartare Postat 16 juni 2011 Alltså. Den bruna är ju snyggast. Så det är ju ett bra argument att ta den. Och den svarta är ful. Jävla rasist.
slejnard Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Den storbystade kvinnan och den blyge gubben dansade. Plötsligt slet kvinnan fram ena bröstet och frågade: - Är det punktering på det här? - Nej, svarade mannen och rodnade. Då tog hon fram andra bröstet och frågade: - Är det punka på detta då? - Nej, inte vad jag kan se, sa den rodnande mannen. - Ta då för fan bort domkraften från mitt skrev.!!!!,,
CHAE Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Den svarta blir för goffig/AW:ig Den bruna/röda/den andra/whatever är lätt snyggast. Go for it!
debatt Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 😕 Telecaster med humbuckers? Den till vänster ser ut att vara ett svartvitt foto.
debatt Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 CHAE - var det svårt att montera Bigsby-svaj?? Vilken gitarr var det du gjorde det på? Hur lång tid tog det? Ähh... han sover. Någon som tycker att det inte passar sig med svaj på någon av dessa gitarrerna: Fender Stratocaster Fender Telecaster Gibson SG Gibson Les Paul Gretsch Pro Jet Duesenberg Starplayer TV Outlaw Fender Mustang Fender Jaguar Gibson Flying V 😕
Fidden Postat 16 juni 2011 Trådstartare Postat 16 juni 2011 Telecaster med humbuckers? Den till vänster ser ut att vara ett svartvitt foto. japp, har redan en standard. dock squier. vill bredda mig.
Fidden Postat 16 juni 2011 Trådstartare Postat 16 juni 2011 CHAE - var det svårt att montera Bigsby-svaj?? Vilken gitarr var det du gjorde det på? Hur lång tid tog det? Ähh... han sover. Någon som tycker att det inte passar sig med svaj på någon av dessa gitarrerna: Fender Stratocaster Fender Telecaster Gibson SG Gibson Les Paul Gretsch Pro Jet Duesenberg Starplayer TV Outlaw Fender Mustang Fender Jaguar Gibson Flying V 😕 Är inte svaj ett otyg i största allmänhet? Stämmer om sig och shit.
debatt Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 japp, har redan en standard. dock squier. vill bredda mig. Ja, inget fel i det, jag blev bara lite perplex, förknippar inte just tele med humbuckers. Men du gillar modellen som sådan, antar jag.
Fidden Postat 16 juni 2011 Trådstartare Postat 16 juni 2011 Ja, inget fel i det, jag blev bara lite perplex, förknippar inte just tele med humbuckers. Men du gillar modellen som sådan, antar jag. ja, tele är snyggaste gitarren enligt min ringa åsikt.
debatt Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Är inte svaj ett otyg i största allmänhet? Stämmer om sig och shit. Vet inte, jag har två elgitarrer, ingen har svaj. Men det är helgerån att sätta ett Bigsbysvaj på en Gibson Les Paul lär nån ha sagt.
debatt Postat 16 juni 2011 Postat 16 juni 2011 Beställde bläck från Tyskland, kompatibla patroner som jag testat förut vad avser kvalitet och kvantitet på olika slags papper jämfört med originalen och funnit att de är absolut på minst samma nivå som Canon original. Däremot köpte jag ett annat gäng patroner senast från Sverige som var helt kassa - trodde jag skulle "spara in" och med frakten. Paketet från Tyskland har nu ankomstscannats och därefter avgångsscannats i 6 olika städer redan! Vilket bök. Priset för de kompatibla är lite mindre än 20% av originalen.
Recommended Posts