Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

B-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-

amaow-ow-mahouw-mah!

Hähähä 😄

Postat

Såg ett bollplank när jag var ute och gick förut.

Postat

Tryckproblem hindrade mig att ta mitt ansvar längre än till köpingsån. Nu lär jag få läsa om en drunkningsolycka imorgon, alternativt en trafikolycka involverande en cyklist.

Firmafester på torsdagar kan väl aldrig vara bra för produktiviteteten? Eller upprepningssyndromet märkte jag nu.

Postat

Tryckproblem hindrade mig att ta mitt ansvar längre än till köpingsån. Nu lär jag få läsa om en drunkningsolycka imorgon, alternativt en trafikolycka involverande en cyklist.

Firmafester på torsdagar kan väl aldrig vara bra för produktiviteteten? Eller upprepningssyndromet märkte jag nu.

Fattar inte.

Postat

ok, jag blev för pissnödig för att följa en kollega hem till dörren. lyckades övertala honom att gå istället för att cykla, efter att han vart nere i diket en vända. Lyckades få honom att tro det var en avbruten vajers fel att balansen var dålig.

Postat

tror förresten linus känner en av mina kollegor, men jag har inte vågat avslöja det för någon av de berörda parterna än 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.