Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Det här hände idag. Eller var på väg att hända, men jag sumpade allt genom att fegt försöka "spela cool".

Fy helvete vad jag underutnyttjar min potential som brudmagnet.

Imorgon är det jag som ägnar de timmar det vill ta åt att ragga brudar. Det SKA gå!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, den är grym! Studsar också då och då in på penny arcade. Lite nördigare.

Jag har en unicorn power-tröja.

PA och CAD och sånt där nörderi har jag tröttnat på för rätt länge sen. Jag försökte läsa Dinosaur comics också, men gav upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu stänger biblioteket och alla går förbi min disk och man får igen se alla man hjälpt under dagen. Vissa nickar glatt, andra stressar förbi precis som de stressade sig fram för att få hjälp från början. Snart stänger jag ner stationen, återlämnar personalnycklarna och går ut bakvägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu stänger biblioteket och alla går förbi min disk och man får igen se alla man hjälpt under dagen. Vissa nickar glatt, andra stressar förbi precis som de stressade sig fram för att få hjälp från början. Snart stänger jag ner stationen, återlämnar personalnycklarna och går ut bakvägen.

Det tror jag inte på.

Någon du hjälpt under dagen har säkert gått innan stängningsdags?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats, när två människor tycker om varandra så vill de vara...erhm...örhm... 😊 Så vill de vara...typ...nära varandra

😑

K...Kan någon annan ta över, jag har ett Bigsby B7 att montera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats, när två människor tycker om varandra så vill de vara...erhm...örhm... 😊 Så vill de vara...typ...nära varandra

😑

K...Kan någon annan ta över, jag har ett Bigsby B7 att montera.

bamse3_255057w.jpg

Och sen blev det barn!

*Puh, tur att jag kunde luta mig mot min biolilärarexamen för att klara skivan.. *

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tror jag inte på.

Någon du hjälpt under dagen har säkert gått innan stängningsdags?

Nej, de har stått och väntat runt kröken. Varenda en.

( Skämtar med dig, klart några gått. Som du antog av sammanhanget - jag skriver inte alltid bokstavstroget. )

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju missuppfattat hela grejen!!! Man ska ju inte tugga på dem när de är hårda!! Gör du det? 😛

Doppa den i ett stort glas mjölk, vänta 3 sekunder, öppna käften och sätt i dig.

Så går det till!

Asgott!

Kan äta en halv påse på raken.

Jasså det säger du, hehe. Är ju iofs sant att man kan doppa det i mjölk etc, tänkte inte på det. Men då kan man ju lika gärna äta mjukt bröd direkt. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag har börjat tröttna på musikermusik. Massa krångliga rytmer och invecklade referenser och sånt. Ska jag fortsätta göra musik på regelbunden basis får det bli enkla allmängiltiga grejer.

Samma här. Jag växte ju upp lyssnandes extremt mycket på Dream Theater och annan rytmiskt och melodiskt avancerad musik så är lite skadad efter det.

Blir alltid att jag vill krångla till det och göra mina kompositioner "svåra", eftersom det känns som att den inte är bra annars.

På senare år har jag dock börjat uppskatta "enkel" musik mer och mer, komponerar mer så också, väldigt skönt, tar mindre tid, lättare att spela osv. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men 21 😑

Shit, gifta sig vid 21 är rätt tidigt ändå. 😄 Men klart man kan göra så. En vän gifte sig vid 19, fast då hade de redan varit ihop i 5 år, de håller ihop än nu ytterligare 5 år senare. Jag gör dock inget sånt förrän jag e typ 27-28 om jag nu skulle få för mig det.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...