debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Sen hette han faktiskt Edgar AllAAAAAAAAn Poe! Är det nån som sagt nåt annat? 😕
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jag är Edgar Allan Poe reinkarnerad... Det är du inte ensam om.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Är det nån som sagt nåt annat? 😕 Ja, du stavade det ju med bara ett a.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Hur fan ska jag orka gå upp 9 imorgon! Jag ringer dig fem i sju och skriker hejaramsor i örat på dig.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jag menar vad jag säjer. Har ställt flera frågor utan att få något svar. Jag beklagar också att Åtvid förlorade.
Pazo Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jag ringer dig fem i sju och skriker hejaramsor i örat på dig. Det gör ju det hela bara värre! Ringer du så tidigt somnar jag ju bara om
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Det gör ju det hela bara värre! Ringer du så tidigt somnar jag ju bara om Ja, men då är du beredd sen när jag ringer igen fem i halv åtta, fem i åtta, fem i halv nio och fem i nio. Klockan nio prick står det en balkanorkester utanför ditt fönster och spelar Village People-covers i 220 bpm.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Finns det lexikon över brittisk slang och vardagsord? Känner att jag tappar så mycket i boken jag läser nu, ord som är helt obegripliga om man inte är native. Webster's Dictionary? 1500 sidor eller nåt. Där borde de finnas med.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Kommer inte ske. Vem tusan äter något hårt och omständigt att äta? Typ som knäckebröd? 🤪 Du har ju missuppfattat hela grejen!!! Man ska ju inte tugga på dem när de är hårda!! Gör du det? 😛 Doppa den i ett stort glas mjölk, vänta 3 sekunder, öppna käften och sätt i dig. Så går det till! Asgott! Kan äta en halv påse på raken.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Men asmånga har sagt till mig att det bara är östeuropeér som är sånt. Ja, du är ingen blatte.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Du har ju missuppfattat hela grejen!!! Man ska ju inte tugga på dem när de är hårda!! Gör du det? 😛 Jo, det ska man.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Sadam kommer ju från en bananrepublik. Hade jag ingen aning om. Honduras alltså.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jo, det ska man. Det är ju som att bara äta fryst paprika. Fy.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Det är ju som att bara äta fryst paprika. Fy. Att doppa knäckebröd och skorpor är som att äta popcorn med filmjölk.
Pazo Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Att doppa knäckebröd och skorpor är som att äta popcorn med filmjölk. 😄
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 (redigerat) Att doppa knäckebröd och skorpor är som att äta popcorn med filmjölk. 1) Skorpor är till för att doppas. 2) Knäckebröd doppar man aldrig. Äter det helst inte alls förresten. 3) Antar att du inte gillar Axas Vårgårda puffat ris (utan socker, salt o fett) i filmjölken? Redigerat 15 juni 2011 av debatt
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Saker jag ALDRIG äter: isterband vattenmelon fläskkorv chilinötter knäckebröd mannagrynsgröt saltlakrits dadlar sirap valnötter sushi memma fy.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 1) Skorpor är till för att doppas. 2) Knäckebröd doppar man aldrig. Äter det helst inte alls förresten. 3) Antar att du inte gillar Axas Vårgårda puffat ris (utan socker, salt o fett) i filmjölken? 1) Nej. 2) Tycker man inte om knäckebröd är man mes eller utlänning. 3) Rispuffar är inte alls samma sak som popcorn.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Saker jag ALDRIG äter: isterband vattenmelon fläskkorv chilinötter knäckebröd mannagrynsgröt saltlakrits dadlar sirap valnötter sushi memma fy. äckligt gott sådär gott gott äckligt gott sådär beror på vad man har det till gott gott vet inte vad det är
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 1) Nej. 2) Tycker man inte om knäckebröd är man mes eller utlänning. 3) Rispuffar är inte alls samma sak som popcorn. 1) Jo. 2) Knäckebröd är vederstyggligt. 3) Jo.
Pazo Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Saker jag ALDRIG äter: isterband vattenmelon fläskkorv chilinötter knäckebröd mannagrynsgröt saltlakrits dadlar sirap valnötter sushi memma fy. gott! äckligt okej gott! sådär gott äckligt äckligt gott okej gott vet ej vad det är
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 äckligt gott sådär gott gott äckligt gott sådär beror på vad man har det till gott gott vet inte vad det är M.a.o. har vi ganska motsatt smak, även när det gäller mat. Jag antar att om du skulle göra en lista på mat icke att föredra så skulle flera av dem vara mina favoriter. Try me! p.s. Memma är rågkaka på rågmjöl, rågmalt och sirap. Det är sirapen som får mig att kräkas. Finsk mattradition på Påsk, men även Persisk nyårstradition. d.s.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Är du dum i huvet? Var ska man annars va dum nånstans? Rispuffar och popcorn är f.ö. samma lätta ljusa skit. Menlös frigolit att tugga på.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Rispuffar Inte såna Paz, de är ju behandlade och gjorda för att vara goda. Som jag skrev Axa Vårgårda puffat ris (UTAN socker, salt och fett). Har ni provat dem nångång?
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 M.a.o. har vi ganska motsatt smak, även när det gäller mat. Jag antar att om du skulle göra en lista på mat icke att föredra så skulle flera av dem vara mina favoriter. Try me! p.s. Memma är rågkaka på rågmjöl, rågmalt och sirap. Det är sirapen som får mig att kräkas. Finsk mattradition på Påsk, men även Persisk nyårstradition. d.s. Äter inte: oliver "konstig" ost, typ fetaost och halloumi och sånt, och mozzarella avokado mer än ett par teskedar palsternacka rödbetor helst inte salami (obs, skilt från korv) ärtsoppa inlagd sill janssons frestelse banan ska man inte ha i mat
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Inte såna Paz, de är ju behandlade och gjorda för att vara goda. Som jag skrev Axa Vårgårda puffat ris (UTAN socker, salt och fett). Har ni provat dem nångång?
Recommended Posts