Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

finns det nån här

som inte bara vill besegra mig?

jag har fått plåstra om min själ (lite töntig rad)

varje gång vaxet smält i vingarna jag bär

dudududu

lägg dig ner

dudududu

se dig om

dudududu

allt du får

dudududu

är det du drömmer om

ååååååååååååå jag vet att allt jag bygger upp

kommer rivas ner igen

men innan mitt liv tagit slut

vill jag tro på nåt igen

jag vet att allt jag litar på

kommer göra mig besviken

om igeeeeeen och igeeeeeeen och igeeeeeen

dadada

dududu

Link to comment
Dela på andra sajter

vad händer?

och fötter?

Jag försöker tänka på saker jag vill tänka på samtidigt som jag väntar på att söstra mi ska bli klar i badrummet så jag kan se på film i lugn och ro strax, och hoppas att jag kan koncentrera mig på filmen. Har ett plåster på en finne. Blöder lite på fingret.

Du då?

Link to comment
Dela på andra sajter

vad händer?

Nyss gått och frågat om hon jag bor med pallar prata om allt. Hon ska laga sin matlåda, sen kommer hon in hit. Suck. Jobbigt att vara ansvarsfullt vuxen och duktig. För två.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Det sjuka är att folk på något vis tycker de är coola och creddiga. När hela livsstilen går ut på att vara dryg, trycka ner o dissa. Jävla vuxenmobbing.

Nu är jag inte så jäkla insatt på vad Hipster innebär egentligen men en polare håller på sådär hela jävla dagarna. Är "rolig" på andras bekostnad, trycker på känsliga punkter, njuter och skrattar av skadeglädje så fort någon gör någon gör en liten småtabbe, driver med folks brister, blir så jävla trött. Men ofta är han också schysst och vi har varit vänner sedan utbildningen start, snart 2 år. Jag kan ju inte gå och säga till hur han ska beté sig hela tiden heller, vi är ju typ vuxna så ansvar får han ju ta. Han är som han är, omogen kan man säga. Nån gång sådär har jag sagt ifrån dock, någon måtta får det vara.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Din första brud då, Memphys?

😊

Har inte så himla mycket erfarenhet egentligen. Några kortvariga förhållanden i ung ålder bara, inget märkvärdigt precis så man kan kalla det riktig "flickvän". Första hette Pernilla, blond flummig tjej, fast vi passade inte egentligen, andra hette Sara, lugn brunett, fast passade inte heller. Nu på senaste tiden har jag ju dock fått en rätt så intim relation med en tjej, som jag känt i många år men först nu vi lärt känna varandra på riktigt. Har sovit tillsammans några gånger (dock inte gjort något sånt), utan umgåtts, tagit promenader, lagat mat, spelat musik. Har sjukt mycket gemensamt med henne men ingen av oss vet inte riktigt vad vi känner för varandra, är på ett djupt vänskapligt plan än så länge, kanske utvecklar sig med tiden, vad vet jag.

edit, tillägg

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...