Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 (redigerat) . Redigerat 11 april 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Jag ska bli mamma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Sitter på tåget. Funderar på att mixa om någon gammal låt, just för att det är en så vansinnigt dålig idé. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Sitter på tåget. Funderar på att mixa om någon gammal låt, just för att det är en så vansinnigt dålig idé. Stryp någon medresenär istället, det är en ännu sämre idé. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 en bra dag solen skiner skiner över stan i björns trädgård leker barn men du tar piller för att vara glaaaad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Stryp någon medresenär istället, det är en ännu sämre idé. Jag kan mixa musiken genom laptophögtalarna! Då kommer jag både reta upp medresenärer, samtidigt som musiken kommer att låta apa 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Jag kan mixa musiken genom laptophögtalarna! Då kommer jag både reta upp medresenärer, samtidigt som musiken kommer att låta apa 😄 Ja! Vilken dålig idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 haha ni är för roliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 haha ni är för roliga. Var går gränsen och när passerade vi den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Ja! Jag är lika tuff som jag ser ut! Jag är hård! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 finns det nån här som inte bara vill besegra mig? jag har fått plåstra om min själ (lite töntig rad) varje gång vaxet smält i vingarna jag bär dudududu lägg dig ner dudududu se dig om dudududu allt du får dudududu är det du drömmer om ååååååååååååå jag vet att allt jag bygger upp kommer rivas ner igen men innan mitt liv tagit slut vill jag tro på nåt igen jag vet att allt jag litar på kommer göra mig besviken om igeeeeeen och igeeeeeeen och igeeeeeen dadada dududu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 hääääääj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 vad händer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 vad händer? och fötter? Jag försöker tänka på saker jag vill tänka på samtidigt som jag väntar på att söstra mi ska bli klar i badrummet så jag kan se på film i lugn och ro strax, och hoppas att jag kan koncentrera mig på filmen. Har ett plåster på en finne. Blöder lite på fingret. Du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Har affischerat. Åt på donken, en QP och sallad. Ska borsta tänderna sen fortsätta kolla på The Kennedys som jag började kolla på igår men somnade ganska fort till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 royale with cheese dead kennedys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Ska du se film i badrummet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Vahettere... Smörgås. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Det var då helvete va ni skrivit, dock väldigt kul att läsa ikapp. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 (redigerat) vad händer? Nyss gått och frågat om hon jag bor med pallar prata om allt. Hon ska laga sin matlåda, sen kommer hon in hit. Suck. Jobbigt att vara ansvarsfullt vuxen och duktig. För två. Redigerat 11 april 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 LAAAXXX! Fin historia 🥰 +1 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Jag tog både den kommentaren och den här som skämt, men det kanske var dumt. Nej, det var skämt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 (redigerat) Det sjuka är att folk på något vis tycker de är coola och creddiga. När hela livsstilen går ut på att vara dryg, trycka ner o dissa. Jävla vuxenmobbing. Nu är jag inte så jäkla insatt på vad Hipster innebär egentligen men en polare håller på sådär hela jävla dagarna. Är "rolig" på andras bekostnad, trycker på känsliga punkter, njuter och skrattar av skadeglädje så fort någon gör någon gör en liten småtabbe, driver med folks brister, blir så jävla trött. Men ofta är han också schysst och vi har varit vänner sedan utbildningen start, snart 2 år. Jag kan ju inte gå och säga till hur han ska beté sig hela tiden heller, vi är ju typ vuxna så ansvar får han ju ta. Han är som han är, omogen kan man säga. Nån gång sådär har jag sagt ifrån dock, någon måtta får det vara. Redigerat 11 april 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Din första brud då, Memphys? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Nej, det var skämt! Du är en hal jäkel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Nyss gått och frågat om hon jag bor med pallar prata om allt. Hon ska laga sin matlåda, sen kommer hon in hit. Suck. Jobbigt att vara ansvarsfullt vuxen och duktig. För två. Ojoj, hoppas det går bra. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 (redigerat) Din första brud då, Memphys? 😊 Har inte så himla mycket erfarenhet egentligen. Några kortvariga förhållanden i ung ålder bara, inget märkvärdigt precis så man kan kalla det riktig "flickvän". Första hette Pernilla, blond flummig tjej, fast vi passade inte egentligen, andra hette Sara, lugn brunett, fast passade inte heller. Nu på senaste tiden har jag ju dock fått en rätt så intim relation med en tjej, som jag känt i många år men först nu vi lärt känna varandra på riktigt. Har sovit tillsammans några gånger (dock inte gjort något sånt), utan umgåtts, tagit promenader, lagat mat, spelat musik. Har sjukt mycket gemensamt med henne men ingen av oss vet inte riktigt vad vi känner för varandra, är på ett djupt vänskapligt plan än så länge, kanske utvecklar sig med tiden, vad vet jag. edit, tillägg Redigerat 11 april 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts