Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Inte i sommar, tänkte läsa miljöjuridik också, men tror fan det blir för tungt, matten är jobbig nog.

Den miljörätten vi läste var sjukt lätt! 😛

Iof kanske ni går in djupare i grejerna men... Jag tyckte bara de var att läsa på lite så var man klar!

Annons
Postat

Den miljörätten vi läste var sjukt lätt! 😛

Iof kanske ni går in djupare i grejerna men... Jag tyckte bara de var att läsa på lite så var man klar!

Jasåfan, har inte riktigt bestämt mig än, men jag ska jobba samtidigt också. Tror inte att den kursen går så djupt...

Kursbeskrivning Kursen behandlar rättsväsendets struktur och organisation samt viktiga juridiska begrepp med avseende på miljöfrågor. Speciellt behandlas miljörätten och då i först hand miljöbalken, allemansrätten, EG-rätten och internationellt miljöarbete.

50p

Postat

Memphis eller SadamJr, finns det nån sändning från Åtvid-ÖSK??

😐

haha, tycker det är väldigt roligt att du envisas med att dra med mig i sportsammanhang hela tiden. 😆

På tal om det så lirar faktiskt tjejen fotboll, sedan 12 år. Otippat va! 😄

Postat

Inte i sommar, tänkte läsa miljöjuridik också, men tror fan det blir för tungt, matten är jobbig nog.

Svara på enkla frågor tyx va svårt nog.

Postat

Var är längstabroder Dingbats då? Nyfiken på hur det går för hans teckningsutveckling.

Teckningsutveckling. Göttaste ordet på länge.

Jag var på någon spelning och hörde på duktig men ganska meningslös musikermusik.

Jag har inte ritat så jättemycket, men när jag ser i blocket så ser jag ju en tydlig utveckling, även om mina krav på mig själv höjs i högre takt än ritkunnigheten.

Postat

Coolt ju! Min ex-fru spelade också fotboll 🙂

Postat (redigerat)

Har du haft tid för att ha haft en exfru? 😲

Är inte du ung? 🤪

Jepp, har hunnit med att klämma in det också 🙂

Jag är 32 så "nej" 😛

Men så är hon ditt ex också.

😆 Dagens garv!

Redigerat av CHAE
Postat

haha, tycker det är väldigt roligt att du envisas med att dra med mig i sportsammanhang hela tiden. 😆

Det gick åt helvete. 0 - 3.

Postat

Jepp, har hunnit med att klämma in det också 🙂

Jag är 32 så "nej" 😛

😆 Dagens garv!

De e ju fan ASUNGT för att ha en exfru! NÄR FAN GIFTE DU DIG!? när du var 18? 😛

Postat

Inte sedan årskurs 3 (på grundskolan that is 😉 ) då min lärare kallade mig för dum när jag inte klarade av att räkna ut en randnom matteuppgift på tavlan. jag blev asnervös och failade stenhårt. Då sa han "men CHAE, du är dum om du inte löser den här uppgiften". Jag bröt ihop, började storgråta (inför ALLA inklusive klassens sötaste tjej) och sprang hem till morsan och farsan och förkalrade att jag aldrig ALDRIG mer ville gå tillbaka till skolan. 🙁

THAT's why 😑

Jag ahr iofs gått vidare men just den där incidenten satte sina spår.

Tråkigt att höra Chae. 😕 Men du verkar ha repat dig bra iaf. ☺️

Postat

Gör det och få en uppenbarelse.

Kommer inte ske. Vem tusan äter något hårt och omständigt att äta? Typ som knäckebröd? 🤪

Postat

Kommer inte ske. Vem tusan äter något hårt och omständigt att äta? Typ som knäckebröd? 🤪

En äkta svensk äter hård mat.

Postat

minns sommaren 1986 vid stora barriär revet då jag för första gången fick med mig en blå jätte manet, behöll den i 4-5dagar och älskade med den så gott som dagligen under denna period.

Postat (redigerat)

Jag menar vad jag säjer. Har ställt flera frågor utan att få något svar.

Jamen det måste jag ha missat, svårt att hänga med hela tiden i tråden!

Vad var det du undrade?

Redigerat av P Forsberg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.