Pazo Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Inte i sommar, tänkte läsa miljöjuridik också, men tror fan det blir för tungt, matten är jobbig nog. Den miljörätten vi läste var sjukt lätt! 😛 Iof kanske ni går in djupare i grejerna men... Jag tyckte bara de var att läsa på lite så var man klar!
P Forsberg Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Ja nu när det sket sig med hockeykarriären kan ju matte va bra att kunna. 😮 Haha, precis! 😄
P Forsberg Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Den miljörätten vi läste var sjukt lätt! 😛 Iof kanske ni går in djupare i grejerna men... Jag tyckte bara de var att läsa på lite så var man klar! Jasåfan, har inte riktigt bestämt mig än, men jag ska jobba samtidigt också. Tror inte att den kursen går så djupt... Kursbeskrivning Kursen behandlar rättsväsendets struktur och organisation samt viktiga juridiska begrepp med avseende på miljöfrågor. Speciellt behandlas miljörätten och då i först hand miljöbalken, allemansrätten, EG-rätten och internationellt miljöarbete. 50p
Memphis Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Memphis eller SadamJr, finns det nån sändning från Åtvid-ÖSK?? 😐 haha, tycker det är väldigt roligt att du envisas med att dra med mig i sportsammanhang hela tiden. 😆 På tal om det så lirar faktiskt tjejen fotboll, sedan 12 år. Otippat va! 😄
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Inte i sommar, tänkte läsa miljöjuridik också, men tror fan det blir för tungt, matten är jobbig nog. Svara på enkla frågor tyx va svårt nog.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Var är längstabroder Dingbats då? Nyfiken på hur det går för hans teckningsutveckling. Teckningsutveckling. Göttaste ordet på länge. Jag var på någon spelning och hörde på duktig men ganska meningslös musikermusik. Jag har inte ritat så jättemycket, men när jag ser i blocket så ser jag ju en tydlig utveckling, även om mina krav på mig själv höjs i högre takt än ritkunnigheten.
CHAE Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 På tal om det så lirar faktiskt tjejen fotboll, sedan 12 år. Otippat va! 😄 Coolt ju! Min ex-fru spelade också fotboll 🙂
Pazo Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Coolt ju! Min ex-fru spelade också fotboll 🙂 Har du haft tid för att ha haft en exfru? 😲 Är inte du ung? 🤪
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Coolt ju! Min ex-fru spelade också fotboll 🙂 Men så är hon ditt ex också.
CHAE Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 (redigerat) Har du haft tid för att ha haft en exfru? 😲 Är inte du ung? 🤪 Jepp, har hunnit med att klämma in det också 🙂 Jag är 32 så "nej" 😛 Men så är hon ditt ex också. 😆 Dagens garv! Redigerat 15 juni 2011 av CHAE
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 haha, tycker det är väldigt roligt att du envisas med att dra med mig i sportsammanhang hela tiden. 😆 På tal om det så lirar faktiskt tjejen fotboll, sedan 12 år. Otippat va! 😄 Det gick åt helvete. 0 - 3.
P Forsberg Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Denne forsberg tyx ha det lite svårt för sej. Vad menar du nu?
Pazo Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jepp, har hunnit med att klämma in det också 🙂 Jag är 32 så "nej" 😛 😆 Dagens garv! De e ju fan ASUNGT för att ha en exfru! NÄR FAN GIFTE DU DIG!? när du var 18? 😛
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Har bara ätit skorpor en gång. Då var jag typ 6 år. Gör det och få en uppenbarelse.
Memphis Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Inte sedan årskurs 3 (på grundskolan that is 😉 ) då min lärare kallade mig för dum när jag inte klarade av att räkna ut en randnom matteuppgift på tavlan. jag blev asnervös och failade stenhårt. Då sa han "men CHAE, du är dum om du inte löser den här uppgiften". Jag bröt ihop, började storgråta (inför ALLA inklusive klassens sötaste tjej) och sprang hem till morsan och farsan och förkalrade att jag aldrig ALDRIG mer ville gå tillbaka till skolan. 🙁 THAT's why 😑 Jag ahr iofs gått vidare men just den där incidenten satte sina spår. Tråkigt att höra Chae. 😕 Men du verkar ha repat dig bra iaf. ☺️
Memphis Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Gör det och få en uppenbarelse. Kommer inte ske. Vem tusan äter något hårt och omständigt att äta? Typ som knäckebröd? 🤪
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Kommer inte ske. Vem tusan äter något hårt och omständigt att äta? Typ som knäckebröd? 🤪 En äkta svensk äter hård mat.
Pazo Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Kommer inte ske. Vem tusan äter något hårt och omständigt att äta? Typ som knäckebröd? 🤪 Jag är lite benägen att hålla med!
Memphis Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 En äkta svensk äter hård mat. Då är jag väl blatte då.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Då är jag väl blatte då. Sätt det som titel under avataren.
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Vad menar du nu? Jag menar vad jag säjer. Har ställt flera frågor utan att få något svar.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 minns sommaren 1986 vid stora barriär revet då jag för första gången fick med mig en blå jätte manet, behöll den i 4-5dagar och älskade med den så gott som dagligen under denna period.
P Forsberg Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 (redigerat) Jag menar vad jag säjer. Har ställt flera frågor utan att få något svar. Jamen det måste jag ha missat, svårt att hänga med hela tiden i tråden! Vad var det du undrade? Redigerat 15 juni 2011 av P Forsberg
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jag är inte blatte! Tydligen är blattar östeuropeér! Jo Pazo, du är blatte.
Recommended Posts