Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Inte i sommar, tänkte läsa miljöjuridik också, men tror fan det blir för tungt, matten är jobbig nog.

Den miljörätten vi läste var sjukt lätt! 😛

Iof kanske ni går in djupare i grejerna men... Jag tyckte bara de var att läsa på lite så var man klar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Den miljörätten vi läste var sjukt lätt! 😛

Iof kanske ni går in djupare i grejerna men... Jag tyckte bara de var att läsa på lite så var man klar!

Jasåfan, har inte riktigt bestämt mig än, men jag ska jobba samtidigt också. Tror inte att den kursen går så djupt...

Kursbeskrivning Kursen behandlar rättsväsendets struktur och organisation samt viktiga juridiska begrepp med avseende på miljöfrågor. Speciellt behandlas miljörätten och då i först hand miljöbalken, allemansrätten, EG-rätten och internationellt miljöarbete.

50p

Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis eller SadamJr, finns det nån sändning från Åtvid-ÖSK??

😐

haha, tycker det är väldigt roligt att du envisas med att dra med mig i sportsammanhang hela tiden. 😆

På tal om det så lirar faktiskt tjejen fotboll, sedan 12 år. Otippat va! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Var är längstabroder Dingbats då? Nyfiken på hur det går för hans teckningsutveckling.

Teckningsutveckling. Göttaste ordet på länge.

Jag var på någon spelning och hörde på duktig men ganska meningslös musikermusik.

Jag har inte ritat så jättemycket, men när jag ser i blocket så ser jag ju en tydlig utveckling, även om mina krav på mig själv höjs i högre takt än ritkunnigheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om det så lirar faktiskt tjejen fotboll, sedan 12 år. Otippat va! 😄

Coolt ju! Min ex-fru spelade också fotboll 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du haft tid för att ha haft en exfru? 😲

Är inte du ung? 🤪

Jepp, har hunnit med att klämma in det också 🙂

Jag är 32 så "nej" 😛

Men så är hon ditt ex också.

😆 Dagens garv!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

haha, tycker det är väldigt roligt att du envisas med att dra med mig i sportsammanhang hela tiden. 😆

På tal om det så lirar faktiskt tjejen fotboll, sedan 12 år. Otippat va! 😄

Det gick åt helvete. 0 - 3.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte sedan årskurs 3 (på grundskolan that is 😉 ) då min lärare kallade mig för dum när jag inte klarade av att räkna ut en randnom matteuppgift på tavlan. jag blev asnervös och failade stenhårt. Då sa han "men CHAE, du är dum om du inte löser den här uppgiften". Jag bröt ihop, började storgråta (inför ALLA inklusive klassens sötaste tjej) och sprang hem till morsan och farsan och förkalrade att jag aldrig ALDRIG mer ville gå tillbaka till skolan. 🙁

THAT's why 😑

Jag ahr iofs gått vidare men just den där incidenten satte sina spår.

Tråkigt att höra Chae. 😕 Men du verkar ha repat dig bra iaf. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menar vad jag säjer. Har ställt flera frågor utan att få något svar.

Jamen det måste jag ha missat, svårt att hänga med hela tiden i tråden!

Vad var det du undrade?

Redigerat av P Forsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...