laxlaxlax Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Ja, rent teoretiskt kan ju ett mjölkpaket från hög höjd släcka någons liv. Har inte tänkt på det, ska sluta dricka mjölk. 😄
laxlaxlax Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Stackars den där bruden alltså. Psykos ftw. Memphis: Jag har målat, baby!
laxlaxlax Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Var är längstabroder Dingbats då? Nyfiken på hur det går för hans teckningsutveckling. Teckningsutveckling. Göttaste ordet på länge.
CHAE Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 haha nu kom P.Forsberg till tråden igen. Sweet Jesus, nu blir det mer matematikonani 😏😛
laxlaxlax Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Fan imorgon ska bli en sån go dag. Ikväll är förresten också en go dag men imorgon ska bli ännu goare.
CHAE Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Fan imorgon ska bli en sån go dag. Ikväll är förresten också en go dag men imorgon ska bli ännu goare. Ska du gå loss med fingerfärg, gå på dejt eller båda grejerna?
P Forsberg Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Interå, bara kollar stämningen, var lite nyfiken på ifall den totaldog efter min mattefråga 😛
laxlaxlax Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Ska du gå loss med fingerfärg, gå på dejt eller båda grejerna? Yes!
CHAE Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Matte är ju fan kul! Inte sedan årskurs 3 (på grundskolan that is 😉 ) då min lärare kallade mig för dum när jag inte klarade av att räkna ut en randnom matteuppgift på tavlan. jag blev asnervös och failade stenhårt. Då sa han "men CHAE, du är dum om du inte löser den här uppgiften". Jag bröt ihop, började storgråta (inför ALLA inklusive klassens sötaste tjej) och sprang hem till morsan och farsan och förkalrade att jag aldrig ALDRIG mer ville gå tillbaka till skolan. 🙁 THAT's why 😑 Jag ahr iofs gått vidare men just den där incidenten satte sina spår.
laxlaxlax Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Inte sedan årskurs 3 (på grundskolan that is 😉 ) då min lärare kallade mig för dum när jag inte klarade av att räkna ut en randnom matteuppgift på tavlan. jag blev asnervös och failade stenhårt. Då sa han "men CHAE, du är dum om du inte löser den här uppgiften". Jag bröt ihop, började storgråta (inför ALLA inklusive klassens sötaste tjej) och sprang hem till morsan och farsan och förkalrade att jag aldrig ALDRIG mer ville gå tillbaka till skolan. 🙁 THAT's why 😑 Jag ahr iofs gått vidare men just den där incidenten satte sina spår. Tuff skit. Ska vi leta upp honom och ta med en trälinjal och en burk kycklingfett?
laxlaxlax Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 (redigerat) Memphis! Nu har du backspaceat två inlägg! Redigerat 15 juni 2011 av laxlaxlax
P Forsberg Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Finns det någon sida där man kan testa hastigheten på sin uppkoppling?
laxlaxlax Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Finns det någon sida där man kan testa hastigheten på sin uppkoppling? http://www.bredbandskollen.se/ *** Förresten varför ska du plugga upp matten? Börja läsa på högskola eller?
Overkill Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Matte är skoj! Jag har lite sommarmatte jag gjorde förra året som jag aldrig gjorde klart som jag kanske skulle göra färdigt!
P Forsberg Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 http://www.bredbandskollen.se/ *** Förresten varför ska du plugga upp matten? Börja läsa på högskola eller? Tack för länken! Nej, inte högskola, men en annan utbildning där det är en fördel med ma b-kunskaperna.
slejnard Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Ja nu när det sket sig med hockeykarriären kan ju matte va bra att kunna. 😮
CHAE Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 🙁 Mm, lite så. Tuff skit. Ska vi leta upp honom och ta med en trälinjal och en burk kycklingfett? Ha haa, nää. Det är glömt och begravet sedan länge. Jag sög på matte redan innan och den där grejen gjorde inte saken bättre.
Memphis Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Stackars den där bruden alltså. Psykos ftw. Hon e skön ju. Kunde inte låta bli att se den igen. 😛 Memphis: Jag har målat, baby! Nice! Vad grejar du me för tillfället?
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Tack för länken! Nej, inte högskola, men en annan utbildning där det är en fördel med ma b-kunskaperna. Har du några andra ämnen?
CHAE Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Ja nu när det sket sig med hockeykarriären kan ju matte va bra att kunna. 😮 Klockrent mammainlägg: "[...] något att falla tillbaka på" 😛
P Forsberg Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Inte i sommar, tänkte läsa miljöjuridik också, men tror fan det blir för tungt, matten är jobbig nog.
Recommended Posts