Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja. När de är 13kr per paket får man ju inte lust å bara dricka asmkt hela tin 😛

Vad kostar det i Småland då? Eller är det bara att klämma ut lite ur kran ute i ladan?

Postat

Ja, rent teoretiskt kan ju ett mjölkpaket från hög höjd släcka någons liv. Har inte tänkt på det, ska sluta dricka mjölk.

😆😛😄😄😄😆😆😆😄

Postat

När jag är här i småland har jag också osinnande resurser med mjölk typ!

Ja jo, jag har förstått att Aneby är ett riktigt tjurmjölkar-Mecka.... 😑

Postat

Tyckte hon inledde med "I love cocks".

Man hör det man vill höra

😑

Postat (redigerat)

Haru köpt dina varor nu?

Jesss. Dessutom kände jag mig lite wild and kreijsi och köpte tropisk juice :)Bara "sådär", liksom. Wooooooo

Redigerat av CHAE
Postat

Joachime: Träffade han du delar studio med på ett brölopp i växjö för några veckor sedan. Hälsade han till dig som han sa? Tror jag gjorde ett dåligt intryck, för jag blev så eld och lågor över att han kände dig så jag glömde bort att vara nyfiken på honom också. Men han verkade vara en jäkligt fin kille.

Exakt detsamma hände när jag mötte "adventure kid" för första gången... jag ba "ååååh, du känner paz... eh... RICARRDOOOOOO".

jag var ganska full också, det hjälpte nog inte till. xD

Postat

Exakt detsamma hände när jag mötte "adventure kid" för första gången... jag ba "ååååh, du känner paz... eh... RICARRDOOOOOO".

jag var ganska full också, det hjälpte nog inte till. xD

HAHAHA! 😄 :D

Postat

Jag hade en mycket angenäm dröm inatt.

Men nu ska jag se på Ukraina-England från U21-EM.

Sanndröm?

Postat

Miffar mig lite 😛

Stundtals segar forumet... iaf för mig.

Postat

Sanndröm?

Blir lite kruxigt att uppleva den drömmen i verkligheten.

Måste för det första ta mig in i gamla föräldrahemmet och

där bor en annan familj nu för tiden. Sedan ska en flyktigt

tjejbekant bli trött i benen efter långvandring och ringa på

där, som hon inte ens vet att jag har bott. Då måste jag

delge den informationen först till henne och sedan ska dessutom

mina två bröder dyka upp där efter att hon har gått igen

och de bor ju inte heller där nu... så vad skulle de där

och göra då?

Men kanske kan fixas hehe.

Postat

Miffar mig lite 😛

Stundtals segar forumet... iaf för mig.

För mig äre hela datorn som segar xD

Att surfa samtidigt som man håller på med stora musikproekt är inte alltid så jälla bra xD

Postat

OK, här är grejen: kompisen har lattjat lite med sitt nyinköpya EZdrummer. Han har knåpat ihop ett enkelt låtkomp och vill nu skicka det här till mig + en slaskgura/sång.

Grejen är att trummorna inte börjar samtidigt med gitarren o sången. Han har ställt locators från takt 1 (och låt oss för enkelhetens skull säga att trummorna inte börjar förrän vid takt 8) till låtens sluttakt. Men i den MIDI-filen han skickat mig så börjar trummorna direkt. Borde det inte vara 7 tysta takter i MIDI-filen innan trummorna drar igång? 😕 Vad ska han kryssa /inte kryssa i "Export options"-fönstret?

Postat

Tanken var att jag skulle hjälpa honom att mixa trummorna och sedan ses vi senare i sommar och projektar lite ihop.

Postat

OK, här är grejen: kompisen har lattjat lite med sitt nyinköpya EZdrummer. Han har knåpat ihop ett enkelt låtkomp och vill nu skicka det här till mig + en slaskgura/sång.

Grejen är att trummorna inte börjar samtidigt med gitarren o sången. Han har ställt locators från takt 1 (och låt oss för enkelhetens skull säga att trummorna inte börjar förrän vid takt 8) till låtens sluttakt. Men i den MIDI-filen han skickat mig så börjar trummorna direkt. Borde det inte vara 7 tysta takter i MIDI-filen innan trummorna drar igång? 😕 Vad ska han kryssa /inte kryssa i "Export options"-fönstret?

Kan du inte bara böra trummorna i takt 8?

Postat (redigerat)

Kan du inte bara böra trummorna i takt 8?

Jo men då måste jag ju sitta och tajmaa in trummorna mot slaskspåret, jag vet inte när de ska komma in och killen är inte disponibel för diskussion på ett tag nu.

Dt var mest med exporterings (av MIDI) grejen där. Jag tycker ju att "export locator range" borde innebära att ALLT blir exporterat även tystnad men det kanske är fel tänk av mig?

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.