Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Laxen: det var faktiskt tack vare CHOCK! som jag kom i kontakt med Lovecraft. Jag undrar om Sci-Fi bokhandeln är intresserad av några gamla min condition rollspelsmoduler...? 😕 Har för mig att jag har någon Western-modul eller typ Mutant. Minns inte riktigt, de ligger hemma hos päronen 😑

annars så får man kränga skiten på Blocket eller ngt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag känner inte en enda vegetarian bland killkompisarna iaf. Inte bland tjejerna heller, tror jag.

Råkar man bli påkommen med nån sallad (även om den innehåller döda djur som kyckling, räkor, musslor, skinka e.d.),

så blir ändå kommentaren "Ähh, vad fan, vad äter du för skit rent ut sagt? Har du ingen riktig mat?"

Är man ute och handlar tillsammans och passar på att "tjôta lite" och börjar med bröd, flingor och högst

motvilligt från sällskapets sida frukt&grönt, så slutar det ändå med kommentaren: "Äntligen! 😛 Vi måste väl köpa lite MAT också!",

vid åsynen att blod rinnande från stora biffar.

😄

Hähä

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice. Kommer nog bli soft. Brukar inte vara så överdrivet stora klasser i stödgrupperna över sommarlovet heller.

Som jag förstår det sitter jag med en enda elev och hjälper den så det blir nog inga problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Joe Abercombie's första. Läste på min favoritförfattares blogg att den ska vara en riktig höjdare. Har två andra igång som båda är lite sega just nu, dels Richard morgan, the steel remains. Rätt kaxig och icke-stereotyp fantasy men alldeles för krångligt skriven. Dels Paul Hoffmans andra bok, the last four things, som jag bara inte kan förstå var dramaturgin tog vägen efter första boken. Borde avsluta innan jag läser vidare menmen.

Är det krig i dem?

Imponerad att du läser engelskspråkig litteratur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nio till halv fyra i fyra dar... 26 timmar, inklusive lunch (som de bjuder på!). Så det blir 150 kr i timmen drygt.

9-16 är ju ingenting! Throw-in lunch är ju bra också 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Laxen: det var faktiskt tack vare CHOCK! som jag kom i kontakt med Lovecraft. Jag undrar om Sci-Fi bokhandeln är intresserad av några gamla min condition rollspelsmoduler...? 😕 Har för mig att jag har någon Western-modul eller typ Mutant. Minns inte riktigt, de ligger hemma hos päronen 😑

annars så får man kränga skiten på Blocket eller ngt.

De kan gå rätt saftigt på tradera ibland. Och på Sveroks sälj-forum.

Särskilt western, som inte tillverkades särskilt länge eftersom de la ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

De kan gå rätt saftigt på tradera ibland. Och på Sveroks sälj-forum.

Särskilt western, som inte tillverkades särskilt länge eftersom de la ner.

Sweet. Jag har ju ingen användning av dem. Fick dem "på köpet" av en kille när jag köpte ett expansionssäventyr till CHOCK! en gång. Grejerna är ju fortf. inplastade 😮 Nästa gång jag är hos päronen ska jag fan kolla upp vilka moduler det är 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner igen nämnet.

Har nog inte läst Hassel,

inte färdigt iaf...

WWII, dansk frivillig som ingick i ett straffregemente... Har du sett filmen Hell on Wheels 1987) ? Den bygger på en Hassel-bok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...