Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 uppsägningsavgift Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 såhär i efterhand är jag ganska tacksam att det var som det var och blev som det blev. det var så jääävla najs att förlora oskulden till nån man tyckte om istället. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 uppsägningsavgift 125 kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Nu satt hon i skolan och ville veta mitt postnummer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Nu satt hon i skolan och ville veta mitt postnummer -> så att hon kan komma dit och plinga på och fråga om ni ska pöka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 -> så att hon kan komma dit och plinga på och fråga om ni ska pöka yessssssssssssss Såg på en annan killes blogg att hon frågade samma sak så hon lär ta en sväng förbi Tranås också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Ett annat yesssssssssssssss är att jag fick byta grupp till en BRA grupp på grupparbetet (som är i grupp) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Vilka är era impa på brudar-låtar då? Pass.. hade nog inga. Har alltid tyckt det vart obekvämt om nån brud blivit imponerad av att man är musiker. Som att dom inte tycker om insidan utan vill ha det där ytliga flashiga och statusen av uppmärksamhet. på nåt vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Pass.. hade nog inga. Har alltid tyckt det vart obekvämt om nån brud blivit imponerad av att man är musiker. Som att dom inte tycker om insidan utan vill ha det där ytliga flashiga och statusen av uppmärksamhet. på nåt vis. Fast det är väl inget fel att bli imponerad av att någon är bra på något? Jag kan bli imponerad av att någon är bra musiker, att någon ritar snyggt eller vad som helst. Sen behöver ju inte det betyda att man vill ligga med personen eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Fast det är väl inget fel att bli imponerad av att någon är bra på något? Jag kan bli imponerad av att någon är bra musiker, att någon ritar snyggt eller vad som helst. Sen behöver ju inte det betyda att man vill ligga med personen eller nåt. Jaja det är klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 rajdidaj på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 april 2011 Trådstartare Dela Postat 11 april 2011 drack skumpa på jobbet idag. det är hemligt varför. he he he. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Levande blommor, ljus och Mazzy Star är bannemig en livlina när det blivit lite för mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 drack skumpa på jobbet idag. det är hemligt varför. he he he. Now shipping Anthrax 2.0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Nepp, gå o handla lite käk o sånt dårå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 april 2011 Trådstartare Dela Postat 11 april 2011 Now shipping Anthrax 2.0 Grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Nej det får banne mej bli varmkorv me bröl... bröd menar jag annars kommer brödet att ruttna i helvetet.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Grattis. 😕😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 😮😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Dingbats: Förresten igen angående brudlåtar.. när det begav sig kanske det slank ner någon ändå. Typ The calender hung itself med bright eyes, Song for the dumped med Ben folds five. Kanske luke skywalker med BD. Hade bara popkompisar då. Själv var jag ju typ metal och 60talskille på den tiden men då var det ingen som gillade sånt (det senare) än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Dingbats: Förresten igen angående brudlåtar.. när det begav sig kanske det slank ner någon ändå. Typ The calender hung itself med bright eyes, Song for the dumped med Ben folds five. Kanske luke skywalker med BD. Hade bara popkompisar då. Själv var jag ju typ metal och 60talskille på den tiden men då var det ingen som gillade sånt (det senare) än. Man ska spela sånt man gillar, annars får det vara. Då blir det bara sliskigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 ingen talar längre om dig med mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Lyssnar du på [ingenting], laxen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Lyssnar du på [ingenting], laxen? Aldrig hört. Har du nån bra låt att tipsa om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 (redigerat) Aldrig hört. Har du nån bra låt att tipsa om? Hela första skivan. Annars: Här kommer solen Julia Bergochdalbanan På drift EDIT: Håll dig vad du än gör borta från senaste skivan, "Tomhet, idel tomhet". Redigerat 11 april 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 (redigerat) Jag har börjat älska krångliga formella ord som "därutifrån". EDIT: "Härutöver". Redigerat 11 april 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Här kommer solen, Julia! Bergochdalbanan på drift. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 hur ska man göra för att kunna skriva låttexter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 gäääsp sover mycket nuförtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 själv vaknar jag allt oftare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts