debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 När den hittat den första så kallar den på sig själv igen, tills den inte hittar något mer innehåll. Låter som en hallucination. 😳
Micke H Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Så det betyder att hon inte vill nåt annat än knulla, i det här fallet? Kan iofs också betyda att hon vill köra solo. 😏
joachime Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 There can be only one... Jag kan tänka mig både en och två. Och den här var inte heller så dum. Har två stycken i kylen som väntar... Men just nu dräglar jag alltså efter alkoholfria alternativ.
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Kan iofs också betyda att hon vill köra solo. 😏 Så då är det en tolkningsfråga. Vad är din tolkning?
Micke H Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Så då är det en tolkningsfråga. Vad är din tolkning? Din tolkning verkar ju betydligt vettigare. Eller så kör man båda, bara jag får kolla på i första steget.
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jag kan tänka mig både en och två. Och den här var inte heller så dum. Har två stycken i kylen som väntar... Men just nu dräglar jag alltså efter alkoholfria alternativ.
Micke H Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Ikväll tar jag mig en öl eller fem för att fira att min mini-semester har börjat. ☺️
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Din tolkning verkar ju betydligt vettigare. Eller så kör man båda, bara jag får kolla på i första steget. Du får hänvisa till mej.
Micke H Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Du får hänvisa till mej. "Får jag inte kolla på? Men baby, min forumkollega sa att det var okej..."
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 "Får jag inte kolla på? Men baby, min forumkollega sa att det var okej..." Det borde lösa sej.
joachime Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Alkoholfritt, inte sockerfritt. Sedan får den gärna vara lite å det bittra hållet.
Micke H Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Det borde lösa sej. När jag skriver mina memoarer ska jag komma ihåg att tacka dig för att du berikade mitt sexliv.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 "Får jag inte kolla på? Men baby, min forumkollega sa att det var okej..." "Får jag inte kolla på? Men baby, varför får då SadamJr kolla på?" är ett bättre alternativ. ☺️
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 När jag skriver mina memoarer ska jag komma ihåg att tacka dig för att du berikade mitt sexliv. Du får gärna låta bli.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Fun Light är inte så bra. Det innehåller: Aspartam som ger förhöjd risk för blodcancer och lymfacancer samt nervskador i hjärnan. Acesulfam K är 200 gånger sötare än socker och studier visar att det kan höja blodsockret hos vissa med diabetes trots att det egentligen inte ska ge ett blodscoker- och insulinpåslag. Det tror man beror på att hjärnan av gammal vana luras till att tro att det nu kommer något sött. Fenylalanin har som egenskap en ökad risk för magcancer hos vissa. 60 miljoner liter dricks per år. Ett råd i all välmening: Drick hellre mineralvatten och mineralvatten smaksak med bär om smak önskas. Vill man gå ett steg längre väljer man en måltidsdryck utan ovanstående ämnen men med 4.5% socker, vilket är lågt, t.ex. Hemköps Lättdrycker, 5 kr styck, blir en liter.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Det är klurigt att hitta säkre på tipset... även om jag tror att Tyskland o förmodligen Sverige vinner.
SadamJR Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Det är klurigt att hitta säkre på tipset... även om jag tror att Tyskland o förmodligen Sverige vinner. Och åtvidaberg.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jaha, det är den trippel som stundar. Tror jag ska tippa 2a, X2 eller hel på Åtvid-ÖSK. Tyvärr tror jag ÖSK blir för svåra, även om jag hoppas 1a.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 😑 Jag tror att du har fikat så nöjd som du ser ut. Eller också väntar en fika, så nöjd som du ser ut.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Mitt tippande går sådär. Får väl lägga in en stöt snart på det.
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jag är möjligen på på irl om jag är här om tre veckor, det kan jag inte lova att jag är. Men bara om temat är Foucaults relation till den ryska futurismen!
joachime Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 (redigerat) Men bara om temat är Foucaults relation till den ryska futurismen! Nästan. Temat kommer vara Focusrites relation till den återuppväckta neveskapismen. Redigerat 15 juni 2011 av joachime
Dingbats Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Nästan. Temat kommer vara Focusrites relation till den återuppväckta neveskapismen. Ajdå. Jag har visserligen ett Focusritekort, men jag måste läsa på lite om Neve isåfall.
debatt Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 (redigerat) Någon som provat ölen Nanny State? Någon slags alkoholfri ale. Den är ordentligt besk. Lite förtjust är jag. Om du inte vill ha helt alkoholfria: Nanny State - England 0.5 - besk variant Jever (fun) - Tyskland 0.3 - rel besk Corona NA - Mexico 0.5 (om du får tag i den) - frisk, syrlig, bäst Helt alkoholfria alternativ (0.0): Bavaria - söt öl från Nederländerna Estrella-Damm - besk ny öl från Spanien San Miguel Manzana - mer söt än besk från Spanien San Miguel Citron - mer söt än besk från Spanien Redigerat 15 juni 2011 av debatt
Recommended Posts