Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

En människa kan vara hur bildad som helst, bäst bildad i hela världen,

men vara helt utan utbildning. Motsatsen förekommer också.

Nu kommer snart Posten.

Ska sortera några tusen papper här.

Men först blir det väl lunch av något slag.

kamomillte//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger inte att de är motbjudande som människor. Men jag har ju uppenbarligen inte lika mycket gemensamt med dem som med akademikerungar med mvg och vg i alla ämnen. Därav att jag inte dras lika lätt till dem som till såna som liknar mig. Det är väl inte så konstigt?

Proffsigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var det värsta jag hört!!! 🙁

Det enda som var bra med det är att du kunde läsa när du var fem.

Jag lärde mej läsa med hjälp av aftonbladet, så jag står i tacksamhetsskuld. På den tiden kom tidningen på eftermiddagen och jag gick alltid och köpte den så att den skulle finnas tills farsan kom från jobbet, och vips kunde jag läsa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet vad det är för fel på mobilen när den helt plötsligt bara stänger av sig helt när den är på??

Batteriet?

Det kanske är någon typ av aktivt avståndstagande från sin ägare 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

"Vi måste lägga till produkterna till klustret och sen applicera klustret på alla användare som har blivit assignade till funktionsvariabeln PwC."

Jag blir småkåt när jag pratar i termer jag inte förstår till fullo.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Vi måste lägga till produkterna till klustret och sen applicera klustret på alla användare som har blivit assignade till funktionsvariabeln PwC."

Jag blir småkåt när jag pratar i termer jag inte förstår till fullo.

Pillow talk?

Link to comment
Dela på andra sajter

"Vi måste lägga till produkterna till klustret och sen applicera klustret på alla användare som har blivit assignade till funktionsvariabeln PwC."

Jag blir småkåt när jag pratar i termer jag inte förstår till fullo.

PricewaterhouseCoopers. Där jobbar min mamma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pillow talk?

Om min flickvän nån gång säger att hon vill knulla rekursivt så är jag hennes villiga slav för resten av kvällen.

Inte för att det mejkar så mycket sense, mest för att det låter dirty.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om min flickvän nån gång säger att hon vill knulla rekursivt så är jag hennes villiga slav för resten av kvällen.

Inte för att det mejkar så mycket sense, mest för att det låter dirty.

Vad betyder rekursivt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om min flickvän nån gång säger att hon vill knulla rekursivt så är jag hennes villiga slav för resten av kvällen.

Inte för att det mejkar så mycket sense, mest för att det låter dirty.

Jag tror att du radikalt kommer att ändra uppfattning när du vaknar upp med två krokodilklämmor runt nipplarna, ett päron i käften endast iklädd ett par velourchaps...

😑

You must never give a girl that window. Never EVER!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad betyder rekursivt?

Overkill kan nog svara på det lika mycket som jag, då det fungerar i både matte och programmering. En rekursiv funktion i programmering är en funktion som kallar på sig själv, tills dess att den är slutförd.

Exempelvis så har jag framför mig en funktion som skriver ut en meny på en hemsida. Den letar igenom databasen efter alla sidor. När den hittat den första så kallar den på sig själv igen, tills den inte hittar något mer innehåll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att du radikalt kommer att ändra uppfattning när du vaknar upp med två krokodilklämmor runt nipplarna, ett päron i käften endast iklädd ett par velourchaps...

😑

You must never give a girl that window. Never EVER!

Av erfarenhet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att du radikalt kommer att ändra uppfattning när du vaknar upp med två krokodilklämmor runt nipplarna, ett päron i käften endast iklädd ett par velourchaps...

😑

You must never give a girl that window. Never EVER!

En gång försökte vi följa Kama Sutra. Dock var det tryckfel, så jag vred armbågen ur led.

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill kan nog svara på det lika mycket som jag, då det fungerar i både matte och programmering. En rekursiv funktion i programmering är en funktion som kallar på sig själv, tills dess att den är slutförd.

Exempelvis så har jag framför mig en funktion som skriver ut en meny på en hemsida. Den letar igenom databasen efter alla sidor. När den hittat den första så kallar den på sig själv igen, tills den inte hittar något mer innehåll.

Så det betyder att hon inte vill nåt annat än knulla, i det här fallet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...