Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ah. balle

Smsade bokaren för att kolla vilka tider vi har för spelningen på lördag, kollade om vi kunde ha med våran vanliga VJ, snackade gage och berättade att vi var superpeppade och har repat järnet. Hennes svar var typ "Fan. Har ingen berättat för er? Klubben fick inte bidragen de sökte och krockade med sommarscenen.. den blev inställd, det beslutet togs i Maj. Tur att jag inte är ansvarig. Sorry"

Synd. Vi har repat i månader för att komma i form. Har bjudit in folk o brorsan skulle komma i helgen från gbg för att se oss.

Link to comment
Dela på andra sajter

Joachime: Träffade han du delar studio med på ett brölopp i växjö för några veckor sedan. Hälsade han till dig som han sa? Tror jag gjorde ett dåligt intryck, för jag blev så eld och lågor över att han kände dig så jag glömde bort att vara nyfiken på honom också. Men han verkade vara en jäkligt fin kille.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tror du?

Å ena sidan verkar det politisk troligare att du syftar på citatet, å andra sidan känns det socialt rimligare att du syftar på Killis kommentar.

Men det lutar nog åt det första ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Egentligen ganska enkel tenta men hade int epluggat så mycket så det var inte så konstigt.

He dära mä e-plugg ä int nå å ha, dä ä bättre å plugga i böcker som vanligt folk å int spexa till det mä internet å datorer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah. balle

Smsade bokaren för att kolla vilka tider vi har för spelningen på lördag, kollade om vi kunde ha med våran vanliga VJ, snackade gage och berättade att vi var superpeppade och har repat järnet. Hennes svar var typ "Fan. Har ingen berättat för er? Klubben fick inte bidragen de sökte och krockade med sommarscenen.. den blev inställd, det beslutet togs i Maj. Tur att jag inte är ansvarig. Sorry"

Synd. Vi har repat i månader för att komma i form. Har bjudit in folk o brorsan skulle komma i helgen från gbg för att se oss.

Meh! Fan vad segt 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Å ena sidan verkar det politisk troligare att du syftar på citatet, å andra sidan känns det socialt rimligare att du syftar på Killis kommentar.

Men det lutar nog åt det första ändå.

Ta-da! Rätt.

Tycker dock liksom Overkill att artikeln sög. Men ibland undrar jag vad fan som försigår i huvudena på de som tar vissa beslut och artikeln sätter ord på det. Eller bara varför världen ser ut som den gör.

berglins-2011-06-12_758518a2.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Joachime: Träffade han du delar studio med på ett brölopp i växjö för några veckor sedan. Hälsade han till dig som han sa? Tror jag gjorde ett dåligt intryck, för jag blev så eld och lågor över att han kände dig så jag glömde bort att vara nyfiken på honom också. Men han verkade vara en jäkligt fin kille.

Ja, han är defintivt av den fina killsorten.

Gulligt av dig att bli alldeles till dig. Lite jag mötte Lassie-vibbar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet att det är småsaker, men...

Min kollega Jessica, som är kundansvarig, får ett mail om något som ska göras. Chefen är CC:ad på mailet. Jessica går till Jim, en av programmerarna, med uppgiften. Han börjar jobba på det.

Två dagar senare skickar chefen samma mail till mig. Istället för att prata med Jessica så verkar han utgå ifrån att det inte är gjort, att ingen börjat jobba med det, och beordrar mig att göra skiten.

Varför inte ställa en enkel fråga till Jessica? Han är så förbannat osmidig ibland.

Gomorron MickeH!

Analys: Du ligger bra till hos chefen. Det är bara dig han har förtroende för på riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi sätta pengar på när nästa vänstervåg kommer?

Jag sätter 100 kr på att någon epokavgörande händelse à la maj 68 inträffar 2025.

2012, den inleds då iaf och växer till maj 68s nivå lite senare.

Jag är 100% övertygad att alliansen förlorar Valet nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska tydligen vara mattehjälp på någon sommarskola från och med imorgon. Känns ju bra då att man inte klarade av den där sannolikhetsgrejen igår.

Du ska vara mattehjälp, ja?

För fan, det är ju ett kall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...