Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Jag har redan dragit en idag och är verkligen inte sugen.

Kan inte du bli en söt 20-årig tjej som bor i Stockholm?

aaaw, du tycker jag har en fin personlighet 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

nu orkar jag verkligen inte hålla mig vaken längre... har kämpat ett tag för att slippa den där jobbiga gå-och-lägga-sig-kl-18-och-sedan-vakna-utvilad-vid-19:30-prylen som jag håller på med ibland.

Link to comment
Dela på andra sajter

jaha. du valde mig för att det skulle märkas minst... 😏

Nej men jag tänkte att du är ju vegetarian och antibilist och annat sånt där kommunistflum så du har väl inte så mycket emot att byta kön också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv skulle jag ge tipset till unga män som är oskulder att åka på en månads lång knullsemester. Förnedra hororna så mycket att du tappar respekten för kvinnor så löser det sig mycket bättre här hemma i svedala. Allt är ett hjärnspöke som botas med massor av fitta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv skulle jag ge tipset till unga män som är oskulder att åka på en månads lång knullsemester. Förnedra hororna så mycket att du tappar respekten för kvinnor så löser det sig mycket bättre här hemma i svedala. Allt är ett hjärnspöke som botas med massor av fitta.

Stackars dingbats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv skulle jag ge tipset till unga män som är oskulder att åka på en månads lång knullsemester. Förnedra hororna så mycket att du tappar respekten för kvinnor så löser det sig mycket bättre här hemma i svedala. Allt är ett hjärnspöke som botas med massor av fitta.

Det är väl bara att gå ut och plocka på heden som en riktig man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, fast du verkar välja ut de sämsta exemplena.

Yep'r, desto sämre, desto bättre 🙂

Exemp-Lena Eriksson

😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...