Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Killen låg i sängen och trevade efter tjejen, i hopp om att få något.

- Nej, inte ikväll sa tjejen. Jag ska till gynekologen imorgon bitti och vill vara någorlunda fräsch.

Sedan blev det tyst, efter en stund igen så tittar killen på tjejen och och säger:

- Ska du till tandläkaren också? =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Och förresten så kan jag tyvärr meddela att du börjar närma dig åldern då brudar (förhoppningsvis) slutar bli impade av gitarrkillar. :/ Man får hitta andra förmågor att visa upp. Typ att man kan sin skruvdragare, tilläggsisolering, backa med släp, laga goda pannkakor morgonen efter osv.

Nja, jag vet inte. Imponerad och imponerad, men jag kan själv tycka det är häftigt när någon är bra på att spela liksom. Sen den sortens tjejer som omedelbart vill ligga i flera olika ställningar bara för man spelar Knocking on heaven's door kanske inte är min målgrupp direkt.

Satsar på den helt okända låten Girl from NYC (Named Julia) av of Montreal* och In the Aeroplane Over the Sea på gitarr, och My Roots Are Strong and Deep av The Microphones på piano. Sen på piano kan jag mest mina egna grejer också så det går ju före egentligen, men det är å andra sidan instrumentalt.

*EDIT: Fördelen med den är att den har tjugoen ackord i princip huller om buller och skitbra text.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gick det till för er andra när ni träffade er första brud då?

Börjad maila med nån, sen började hon ringa i tid och otid, sen gjorde hon slut med sin pojkvän, sen sa hon att hon gjorde det för att hon var kär i mig, sen tänkte jag "vafaaaaaan, det kan väl vara lite kul ändå", sen var vi ihop i 6 månader trots att jag inte var det minsta kär i henne. Sen dumpade jag henne en vecka innan "den stora dagen" så att säga...

Overkill har nog hört delar av historien ganska många gånger, för han verkar gilla låten 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjad maila med nån, sen började hon ringa i tid och otid, sen gjorde hon slut med sin pojkvän, sen sa hon att hon gjorde det för att hon var kär i mig, sen tänkte jag "vafaaaaaan, det kan väl vara lite kul ändå", sen var vi ihop i 6 månader trots att jag inte var det minsta kär i henne. Sen dumpade jag henne en vecka innan "den stora dagen" så att säga...

Vilken stora dag, sexmånaders?

Har du vart kär i nån som du blivit tillsammans med då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken stora dag, sexmånaders?

Har du vart kär i nån som du blivit tillsammans med då?

ta bort "månaders", så blir det rätt.

ja, det har jag. det var betydligt trevligare. tyvärr var hon inte lika kär i mig, så jag fick dumpa henne också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjad maila med nån, sen började hon ringa i tid och otid, sen gjorde hon slut med sin pojkvän, sen sa hon att hon gjorde det för att hon var kär i mig, sen tänkte jag "vafaaaaaan, det kan väl vara lite kul ändå", sen var vi ihop i 6 månader trots att jag inte var det minsta kär i henne. Sen dumpade jag henne en vecka innan "den stora dagen" så att säga...

Overkill har nog hört delar av historien ganska många gånger, för han verkar gilla låten 🙂

Carebears?

Link to comment
Dela på andra sajter

ta bort "månaders", så blir det rätt.

Hade ni gjort upp en dag när ni skulle ha sex flera veckor i förväg, och innan dess dumpade du henne?

ja, det har jag. det var betydligt trevligare. tyvärr var hon inte lika kär i mig, så jag fick dumpa henne också.

A man's gotta do what a man's gotta do

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade ni gjort upp en dag när ni skulle ha sex flera veckor i förväg, och innan dess dumpade du henne?

vi och vi... Jag tyckte det var otroligt fånigt. fast det sa jag aldrig.

Link to comment
Dela på andra sajter

såhär i efterhand är jag ganska tacksam att det var som det var och blev som det blev. det var så jääävla najs att förlora oskulden till nån man tyckte om istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...