Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Alltså dom som gick i ettan på gymnasiet är SÅÅÅÅÅÅ mycket snyggare nu än vad dom var då.

Och då menar jag tjejerna.

Du menar att de har blivit snyggare när de blev äldre? Ja. Jag fattar inte hur man kunde tända på sextonåringar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Alltså dom som gick i ettan på gymnasiet är SÅÅÅÅÅÅ mycket snyggare nu än vad dom var då.

Och då menar jag tjejerna.

-

EDIT: äsch, jag är för trött för att hänga med 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Memphina. 😆 Men asså häng med lite Micke, skärpning. 😛

Jag tror hon hade haft en flört med någon president tidigare, Kennedy eller vad han hette. 😕

Nämen, är inte granntjejen, hon från UA som jag gjort musik med under lång tid. ☺️

Bara så du vet så kallar jag inte din granntjej för allt det där, inser nu hur det kunde tolkas. 😕 Menade mera att du raggat på allt det där - inklusive presidentens fru. ☺️

Kul att du skaffat brud! ☺️ Hur gick det då med den där längsta-förbannelsen? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara så du vet så kallar jag inte din granntjej för allt det där, inser nu hur det kunde tolkas. 😕 Menade mera att du raggat på allt det där - inklusive presidentens fru. ☺️

Kul att du skaffat brud! ☺️ Hur gick det då med den där längsta-förbannelsen? 😕

hehe, så kan det gå. Jo, det är riktigt kul! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om det är bättre att jag gick ifrån att förolämpa din granntjej till att påstå att du raggar på tjackhoror, men whatever. 😑

Äre inte så man säger att om man trampat i klaveret är det bäst att bara stå stilla? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Sån är inte jag - finns det en dum kommentar att fälla så smiter den ut, tillsammans med tretton din mamma-skämt.

Så, vilka har tjejer nu då? Memphis, jag...? Nån mer? Har Pazo knullat på sistone?

EDIT: Fick för mig att jag fortfarande pratade med Mempan...

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu bankar jag ganska snabbt med fötterna i golvet. Jag stödjer hälarna mot benen på stolen och bankar med tårna. Jag hoppas det är okej.

Jepp

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...