Dingbats Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Alltså dom som gick i ettan på gymnasiet är SÅÅÅÅÅÅ mycket snyggare nu än vad dom var då. Och då menar jag tjejerna. Du menar att de har blivit snyggare när de blev äldre? Ja. Jag fattar inte hur man kunde tända på sextonåringar.
CHAE Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 (redigerat) Alltså dom som gick i ettan på gymnasiet är SÅÅÅÅÅÅ mycket snyggare nu än vad dom var då. Och då menar jag tjejerna. - EDIT: äsch, jag är för trött för att hänga med 😑 Redigerat 14 juni 2011 av CHAE
Micke H Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Memphina. 😆 Men asså häng med lite Micke, skärpning. 😛 Jag tror hon hade haft en flört med någon president tidigare, Kennedy eller vad han hette. 😕 Nämen, är inte granntjejen, hon från UA som jag gjort musik med under lång tid. ☺️ Bara så du vet så kallar jag inte din granntjej för allt det där, inser nu hur det kunde tolkas. 😕 Menade mera att du raggat på allt det där - inklusive presidentens fru. ☺️ Kul att du skaffat brud! ☺️ Hur gick det då med den där längsta-förbannelsen? 😕
Micke H Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Vet inte om det är bättre att jag gick ifrån att förolämpa din granntjej till att påstå att du raggar på tjackhoror, men whatever. 😑
Memphis Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Bara så du vet så kallar jag inte din granntjej för allt det där, inser nu hur det kunde tolkas. 😕 Menade mera att du raggat på allt det där - inklusive presidentens fru. ☺️ Kul att du skaffat brud! ☺️ Hur gick det då med den där längsta-förbannelsen? 😕 hehe, så kan det gå. Jo, det är riktigt kul! ☺️
Pico Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Vet inte om det är bättre att jag gick ifrån att förolämpa din granntjej till att påstå att du raggar på tjackhoror, men whatever. 😑 Äre inte så man säger att om man trampat i klaveret är det bäst att bara stå stilla? xD
Micke H Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 (redigerat) Sån är inte jag - finns det en dum kommentar att fälla så smiter den ut, tillsammans med tretton din mamma-skämt. Så, vilka har tjejer nu då? Memphis, jag...? Nån mer? Har Pazo knullat på sistone? EDIT: Fick för mig att jag fortfarande pratade med Mempan... Redigerat 14 juni 2011 av Micke H
Overkill Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Äre inte så man säger att om man trampat i klaveret är det bäst att bara stå stilla? xD Fast har man tur så löser det sig oavsett. Så kallad klaveatur.
Dingbats Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Fast har man tur så löser det sig oavsett. Så kallad klaveatur. Laudatur på den ordvitsen.
Neosus Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Hur får man en bas att höras bättre? ...trampa den på tårna!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH 😆 ...va kul. 😏
Dingbats Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Ska man duscha och sånt och sedan fara till affärn? 😕 Det får man bestämma själv.
Dingbats Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Nu var killis inne på min blogg och lyssnade på låten i det senaste inlägget.
Dingbats Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Och det är han den enda som har gjort :/ Blahablajamahäpp
Overkill Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Nu var killis inne på min blogg och lyssnade på låten i det senaste inlägget. Den var bra!
Dingbats Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Den var bra! Tack. Den är över ett år gammal nu. Men ändå en av de nyaste låtarna jag har skrivit. Så är det med det.
Dingbats Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Nu bankar jag ganska snabbt med fötterna i golvet. Jag stödjer hälarna mot benen på stolen och bankar med tårna. Jag hoppas det är okej.
CHAE Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Nu bankar jag ganska snabbt med fötterna i golvet. Jag stödjer hälarna mot benen på stolen och bankar med tårna. Jag hoppas det är okej. Jepp 😑
Recommended Posts