Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Blanda inte in en jävla massa decimaler i matematiska tal, svara i bråkform. Att svara med ett närmevärde är förkastligt.

1/2 * 3/(6*6) => 1/2 * 1/12 = 1/24. Svar: 1/24. Exakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blanda inte in en jävla massa decimaler i matematiska tal, svara i bråkform. Att svara med ett närmevärde är förkastligt.

1/2 * 3/(6*6) => 1/2 * 1/12 = 1/24. Svar: 1/24. Exakt.

Nej.

Fyra decimaler och man är VG.

Link to comment
Dela på andra sajter

..och sommarpratarna för i år är klara 😑

Freddie Wadling är såklart intressant. Pia Sundhage kan bli kul. BARBRO LINDGREN FTW! Bengt Palmers och GW. Helt kalrt en spännande sommar på radio om ni frågar mig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

..och sommarpratarna för i år är klara 😑

Freddie Wadling är såklart intressant. Pia Sundhage kan bli kul. BARBRO LINDGREN FTW! Bengt Palmers och GW. Helt kalrt en spännande sommar på radio om ni frågar mig 🙂

Kan du lyssna på jobbet?

Link to comment
Dela på andra sajter

TACK! Börjat vända på dygnet igen elle? 😄

Mja, asså jo lite, fast ofrivilligt. xD Jobbar ju så är inte så bra direkt. 😛 Har svårt att komma i säng bara, så mycket annat man vill hinna med.

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon.

Vänta nu, har Memphan flickvän? Memphina? Har inte hängt med i svängarna så mycket, är det granntjejen? Tjackhoran? ICA-kassörskan? Presidentens fru?

Memphina. 😆 Men asså häng med lite Micke, skärpning. 😛

Jag tror hon hade haft en flört med någon president tidigare, Kennedy eller vad han hette. 😕

Nämen, är inte granntjejen, hon från UA som jag gjort musik med under lång tid. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer träffa InFlames ikväll. 😮 omg omg. Blir att få min Wuhan kinacymbal signerad istället, hittade inte min splash. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...