Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Blanda inte in en jävla massa decimaler i matematiska tal, svara i bråkform. Att svara med ett närmevärde är förkastligt.

1/2 * 3/(6*6) => 1/2 * 1/12 = 1/24. Svar: 1/24. Exakt.

Postat

Blanda inte in en jävla massa decimaler i matematiska tal, svara i bråkform. Att svara med ett närmevärde är förkastligt.

1/2 * 3/(6*6) => 1/2 * 1/12 = 1/24. Svar: 1/24. Exakt.

Nej.

Fyra decimaler och man är VG.

Postat

Vem gjorde fel? Vem gjorde rätt?

Jag är ganska säker på att jag gjorde rätt.

Klart jag har rätt.

Men varför jag inte förkortade 3/72 till 1/24 är dock obegripligt.

Postat

..och sommarpratarna för i år är klara 😑

Freddie Wadling är såklart intressant. Pia Sundhage kan bli kul. BARBRO LINDGREN FTW! Bengt Palmers och GW. Helt kalrt en spännande sommar på radio om ni frågar mig 🙂

Postat

..och sommarpratarna för i år är klara 😑

Freddie Wadling är såklart intressant. Pia Sundhage kan bli kul. BARBRO LINDGREN FTW! Bengt Palmers och GW. Helt kalrt en spännande sommar på radio om ni frågar mig 🙂

Kan du lyssna på jobbet?

Postat

Kan du lyssna på jobbet?

Nä, men jag brukar prenumerera via iTunes och lyssna när jag kommit hem.

Postat

Grahn: vad jobbar du med?

Jag tänker förskollärare.

Postat

Grahn: vad jobbar du med?

Jag tänker förskollärare.

Nä jag är arbetssökande och funderar på vad jag ska bli när jag blir stor... 😑

Postat

Nä jag är arbetssökande och funderar på vad jag ska bli när jag blir stor... 😑

Förskollärare?

😑

Postat

TACK! Börjat vända på dygnet igen elle? 😄

Mja, asså jo lite, fast ofrivilligt. xD Jobbar ju så är inte så bra direkt. 😛 Har svårt att komma i säng bara, så mycket annat man vill hinna med.

Postat (redigerat)

God morgon.

Vänta nu, har Memphan flickvän? Memphina? Har inte hängt med i svängarna så mycket, är det granntjejen? Tjackhoran? ICA-kassörskan? Presidentens fru?

Memphina. 😆 Men asså häng med lite Micke, skärpning. 😛

Jag tror hon hade haft en flört med någon president tidigare, Kennedy eller vad han hette. 😕

Nämen, är inte granntjejen, hon från UA som jag gjort musik med under lång tid. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Kommer träffa InFlames ikväll. 😮 omg omg. Blir att få min Wuhan kinacymbal signerad istället, hittade inte min splash. 😛

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.