Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

for-1104-StorgatanAneby.jpg

Låt oss saxa direkt från Aneby's hemsida:

"Välkommen till Aneby

Med solsken och lite lagom junivärme inleder grundskoleeleverna i dag den allra första dagen på årets sommarlov! Och det finns massor att hitta på i kommunen; besök biblioteket, gå på simskola, cykla och bada, eller kanske fiska och massor av andra roliga aktiviteter..."

"Lagom junivärme" liksom... 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar sånt där. Jag har nästan 1 000 gamla åtvidabergsbilder sparade. Har gjort ett bildspel som jag har kört i flera klasser i skolan.

Jag brukar alltid få Stranda-kalendern av päronen i julklapp. Massor av gamla (typ sekelskiftet) pic's från Mönsterås. Inte så sexigt då jag flyttat till Västervik. Men det skiter ju päronen i, liksom 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag har löst åtsittande kalsonger blir jag lättare kåt än annars.

Samma här. Eller ja alltså, när du har löst åtsittande kalsonger blir jag lättare kåt än annars. So hot! 🥰😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Få henne när han vill trodde jag du menade, seriöst.

Dude...

Med tanke på Fiddens invit alldeles nyss så lär ju ligga inte vara något problem för Dingbats 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

LOL! Verkligen inte! De är ju fan dingis som är 😄

Nej, känner mig inte som urstockholmare jag heller, det är ju bara senaste ett och ett halvt året knappt som jag ens bott i Stockholms kommun. Visserligen tidigare bara en halvtimme med buss typ, men det är först senaste två tre åren som jag lärt mig orientera mig i stan och sånt och känner mig liksom hemma där.

Link to comment
Dela på andra sajter

vid närmare eftertanke var det nog snarast jag och inte gitarren som var ur funktion... men jag ska jobba på att låna hem en lite mer obillig tele och provspela den och jämföra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänder du på kondom alltså? Kinky. Kådiskåt.

njae alltså, jag tog det mest för att det är ett av de största träden i regnskogen... paranöt kändes inte lika eggande. Hade kunnat dra till med sapucaia, men vem fan vet vad det är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vägarbetarna håller på ännu... de började kl 7 prick i morse!! Jag reste mig upp som en tennsoldat.

Det är klart i september lovade de. Idag har de hunnit cirka 50 cm. Det går med en djävla fart, nu har de bara

82 meter kvar eller nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vägarbetarna håller på ännu... de började kl 7 prick i morse!! Jag reste mig upp som en tennsoldat.

Det är klart i september lovade de. Idag har de hunnit cirka 50 cm. Det går med en djävla fart, nu har de bara

82 meter kvar eller nåt.

Har du fått reda på vad det är dom gör?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...