Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

ANEBY!! 😮 :o 😮

wow

Har sett dig som ur-stockholmare..borned and raised, liksom. "Hej fördom" på mig där 😑

Postat (redigerat)

for-1104-StorgatanAneby.jpg

Låt oss saxa direkt från Aneby's hemsida:

"Välkommen till Aneby

Med solsken och lite lagom junivärme inleder grundskoleeleverna i dag den allra första dagen på årets sommarlov! Och det finns massor att hitta på i kommunen; besök biblioteket, gå på simskola, cykla och bada, eller kanske fiska och massor av andra roliga aktiviteter..."

"Lagom junivärme" liksom... 😛

Redigerat av CHAE
Postat

for-1104-StorgatanAneby.jpg

Gillar sånt där. Jag har nästan 1 000 gamla åtvidabergsbilder sparade. Har gjort ett bildspel som jag har kört i flera klasser i skolan.

Postat

Gillar sånt där. Jag har nästan 1 000 gamla åtvidabergsbilder sparade. Har gjort ett bildspel som jag har kört i flera klasser i skolan.

Jag brukar alltid få Stranda-kalendern av päronen i julklapp. Massor av gamla (typ sekelskiftet) pic's från Mönsterås. Inte så sexigt då jag flyttat till Västervik. Men det skiter ju päronen i, liksom 😛

Postat

När jag har löst åtsittande kalsonger blir jag lättare kåt än annars.

Samma här. Eller ja alltså, när du har löst åtsittande kalsonger blir jag lättare kåt än annars. So hot! 🥰😊

Postat

Samma här. Eller ja alltså, när du har löst åtsittande kalsonger blir jag lättare kåt än annars. So hot! 🥰😊

Vubb! Vill du att jag ska ha rakat, ansat eller urskog?

Postat (redigerat)

Få henne när han vill trodde jag du menade, seriöst.

Dude...

Med tanke på Fiddens invit alldeles nyss så lär ju ligga inte vara något problem för Dingbats 😛

Redigerat av CHAE
Postat

LOL! Verkligen inte! De är ju fan dingis som är 😄

Nej, känner mig inte som urstockholmare jag heller, det är ju bara senaste ett och ett halvt året knappt som jag ens bott i Stockholms kommun. Visserligen tidigare bara en halvtimme med buss typ, men det är först senaste två tre åren som jag lärt mig orientera mig i stan och sånt och känner mig liksom hemma där.

Postat

LOL! Verkligen inte! De är ju fan dingis som är 😄

Totally my bad.

Nu ska jag gå och köpa cigg

😑

Postat

Vubb! Vill du att jag ska ha rakat, ansat eller urskog?

Jag vill att den ska resa sig som ett gigantiskt gummiträd ur amazonas.

Postat

Jag vill att den ska resa sig som ett gigantiskt gummiträd ur amazonas.

Tänder du på kondom alltså? Kinky. Kådiskåt.

Postat

vid närmare eftertanke var det nog snarast jag och inte gitarren som var ur funktion... men jag ska jobba på att låna hem en lite mer obillig tele och provspela den och jämföra.

Postat

Tänder du på kondom alltså? Kinky. Kådiskåt.

njae alltså, jag tog det mest för att det är ett av de största träden i regnskogen... paranöt kändes inte lika eggande. Hade kunnat dra till med sapucaia, men vem fan vet vad det är?

Postat

njae alltså, jag tog det mest för att det är ett av de största träden i regnskogen... paranöt kändes inte lika eggande. Hade kunnat dra till med sapucaia, men vem fan vet vad det är?

835078.jpg

Postat

Vägarbetarna håller på ännu... de började kl 7 prick i morse!! Jag reste mig upp som en tennsoldat.

Det är klart i september lovade de. Idag har de hunnit cirka 50 cm. Det går med en djävla fart, nu har de bara

82 meter kvar eller nåt.

Postat

Vägarbetarna håller på ännu... de började kl 7 prick i morse!! Jag reste mig upp som en tennsoldat.

Det är klart i september lovade de. Idag har de hunnit cirka 50 cm. Det går med en djävla fart, nu har de bara

82 meter kvar eller nåt.

Har du fått reda på vad det är dom gör?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.