Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

TOP DEAL

Kolla in demofilmen längre ned.

Sedan vet jag inte om han är något bra, för ibland verkar det som om han får dubbelslag när det inte borde vara det.

Antar du ska koppla det till EZ drummer i första hand och inte bryr dig så mycket om trumljuden man får med iofs?!

Koolo.

Jag får en känsla av att han laggar...eller mer att ljudet laggar men det kanske ska vara så. antagligen YouTube som kirrar lagget.

Mjo, EZ i första hand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

debatt: det var ju värsta trumhagen där alltså.

Vi hade ju mest tänkt att lattja lite såhär i början. Själv kan jag inte spela trummor öht. Får ta en tripp till stan i helgen eller något 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla med dem som tillverkar EZ drums vad som passar bäst!

Kanske finns ett speciellt märke eller två som de rekommenderar.

I början hade ju inte Addictive drums ens stöd för digitala trumset,

men det har de nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla med dem som tillverkar EZ drums vad som passar bäst!

Kanske finns ett speciellt märke eller två som de rekommenderar.

I början hade ju inte Addictive drums ens stöd för digitala trumset,

men det har de nu.

Bra idé. Jag ska fan ta och maila toontrack och höra vad de har att säga om saken. Vi har ju tänkt prisklassen 4000-5000 max.

...och jag uppfattar som att Superior ska lira absolut BÄST ihop med digitala trummor?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Men tänk vad ball ändå. Att kunna spela in ett helt band i sin egen lägenhet utan att behöva störa någon 🙂

Sök på digitala trumset i Forumet. Det var ju såna som skrev i trådar om det i samband med att spela och spela in att det fanns grannar som stördes sig på det enormt och såg det som ett evigt knackande när de slog på padsen. Det finns iofs folk till allt. Här har jag märkt att jag kan göra vadsomhelst bara det inte är för länge. Typ öva en grej är svårt, vad det än är på.

Link to comment
Dela på andra sajter

The guacharaca was invented by native American Indians from the Tairona culture in the region of la Sierra Nevada de Santa Marta, Colombia as an instrument to simulate the guacharaca (or Ortalis ruficauda) bird's singing.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Sök på digitala trumset i Forumet. Det var ju såna som skrev i trådar om det i samband med att spela och spela in att det fanns grannar som stördes sig på det enormt och såg det som ett evigt knackande när de slog på padsen. Det finns iofs folk till allt. Här har jag märkt att jag kan göra vadsomhelst bara det inte är för länge. Typ öva en grej är svårt, vad det än är på.

Jo, ska kika runt lite. Ingen brådska direkt.

Tack för tipsen though 🙂

fan, nu har jag ont i magen och är alldeles svimfärdig. Jag MÅSTe äta någonting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag backuppa vanligt med time machine, Samt göra en spegelskiva av hela hårddisken också. Så man har de gött säkerhetskopierat inför 2mån i småland!

Wooot! 😮

Vad ska du göra i Småland?

Link to comment
Dela på andra sajter

Åka hem å göra inget typ!

Wo wo wo WO wo... Är du från Småland? Kalmar, Lessebo, Växjö, Oskarshamn? (Jag bara droppade lite random där 😛 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på att göra en sk systemåterställning på min dator med windows 7. Nån som har nån erfarenhet?

Nopps. Men backupa allt innan och go for it.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fa-an vad gött med smörgås 🙂 Att röka på fastande mage är jääävligt lame. Jag skriver ner det här så jag kommer ihåg det tills nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...