CHAE Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 TOP DEAL Kolla in demofilmen längre ned. Sedan vet jag inte om han är något bra, för ibland verkar det som om han får dubbelslag när det inte borde vara det. Antar du ska koppla det till EZ drummer i första hand och inte bryr dig så mycket om trumljuden man får med iofs?! Koolo. Jag får en känsla av att han laggar...eller mer att ljudet laggar men det kanske ska vara så. antagligen YouTube som kirrar lagget. Mjo, EZ i första hand.
CHAE Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 debatt: det var ju värsta trumhagen där alltså. Vi hade ju mest tänkt att lattja lite såhär i början. Själv kan jag inte spela trummor öht. Får ta en tripp till stan i helgen eller något 😑
debatt Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Kolla med dem som tillverkar EZ drums vad som passar bäst! Kanske finns ett speciellt märke eller två som de rekommenderar. I början hade ju inte Addictive drums ens stöd för digitala trumset, men det har de nu.
CHAE Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 (redigerat) Kolla med dem som tillverkar EZ drums vad som passar bäst! Kanske finns ett speciellt märke eller två som de rekommenderar. I början hade ju inte Addictive drums ens stöd för digitala trumset, men det har de nu. Bra idé. Jag ska fan ta och maila toontrack och höra vad de har att säga om saken. Vi har ju tänkt prisklassen 4000-5000 max. ...och jag uppfattar som att Superior ska lira absolut BÄST ihop med digitala trummor? Redigerat 13 juni 2011 av CHAE
CHAE Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Men tänk vad ball ändå. Att kunna spela in ett helt band i sin egen lägenhet utan att behöva störa någon 🙂
Pazo Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Sådär! Spelat in ett gäng olika guacharacasrytmer och stuff! Lite virvel också!
debatt Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Men tänk vad ball ändå. Att kunna spela in ett helt band i sin egen lägenhet utan att behöva störa någon 🙂 Sök på digitala trumset i Forumet. Det var ju såna som skrev i trådar om det i samband med att spela och spela in att det fanns grannar som stördes sig på det enormt och såg det som ett evigt knackande när de slog på padsen. Det finns iofs folk till allt. Här har jag märkt att jag kan göra vadsomhelst bara det inte är för länge. Typ öva en grej är svårt, vad det än är på.
Pazo Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Nu ska jag backuppa vanligt med time machine, Samt göra en spegelskiva av hela hårddisken också. Så man har de gött säkerhetskopierat inför 2mån i småland!
debatt Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Sådär! Spelat in ett gäng olika guacharacasrytmer och stuff! Lite virvel också! Lockade du några fåglar till att sjunga?
debatt Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 (redigerat) The guacharaca was invented by native American Indians from the Tairona culture in the region of la Sierra Nevada de Santa Marta, Colombia as an instrument to simulate the guacharaca (or Ortalis ruficauda) bird's singing. Redigerat 13 juni 2011 av debatt
Pazo Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 hmmm... Ska visst inte alls göra en avbild av hela hårddisken! 😛
debatt Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Honecker? 😳 Idag har jag beställt bläck... och John Ajvide o Christina Larsson.
CHAE Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Sök på digitala trumset i Forumet. Det var ju såna som skrev i trådar om det i samband med att spela och spela in att det fanns grannar som stördes sig på det enormt och såg det som ett evigt knackande när de slog på padsen. Det finns iofs folk till allt. Här har jag märkt att jag kan göra vadsomhelst bara det inte är för länge. Typ öva en grej är svårt, vad det än är på. Jo, ska kika runt lite. Ingen brådska direkt. Tack för tipsen though 🙂 fan, nu har jag ont i magen och är alldeles svimfärdig. Jag MÅSTe äta någonting.
CHAE Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Nu ska jag backuppa vanligt med time machine, Samt göra en spegelskiva av hela hårddisken också. Så man har de gött säkerhetskopierat inför 2mån i småland! Wooot! 😮 Vad ska du göra i Småland?
debatt Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Va? Ha dem inte till en sportanläggning eller på en buss/spårvagn.
Pazo Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Wooot! 😮 Vad ska du göra i Småland? Åka hem å göra inget typ!
SadamJR Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Ha dem inte till en sportanläggning eller på en buss/spårvagn. Jaha.
Dingbats Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Åka hem å göra inget typ! Slänga bort en tusendel av ditt liv.
CHAE Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Åka hem å göra inget typ! Wo wo wo WO wo... Är du från Småland? Kalmar, Lessebo, Växjö, Oskarshamn? (Jag bara droppade lite random där 😛 )
SadamJR Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Funderar på att göra en sk systemåterställning på min dator med windows 7. Nån som har nån erfarenhet?
CHAE Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Funderar på att göra en sk systemåterställning på min dator med windows 7. Nån som har nån erfarenhet? Nopps. Men backupa allt innan och go for it.
Overkill Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Jag har inte backuppat på rätt länge, men det enda jag bryr mig om ligger i droppen ändå så skulle nått hända gör inte det så mycket.
Pazo Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Wo wo wo WO wo... Är du från Småland? Kalmar, Lessebo, Växjö, Oskarshamn? (Jag bara droppade lite random där 😛 ) ANEBY!! 😮 :o 😮
Dingbats Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Jag gjorde nyss backup på allt hos mitt webbhotell. Den låg nere någon minut tidigare och jag blev skiträdd att jag hade glömt betala räkningen och allt var borta förevigt.
CHAE Postat 13 juni 2011 Postat 13 juni 2011 Fa-an vad gött med smörgås 🙂 Att röka på fastande mage är jääävligt lame. Jag skriver ner det här så jag kommer ihåg det tills nästa gång.
Recommended Posts