Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Hmm. Jag kör nog då: ingen snedlugg, ingen musch, skjorta men inte jeans-, andra byxor, adidas, ingen kånken, glasögon. Fast jag kör t-shirt ofta också. Gillar min Thin Lizzy-tröja.

Men måste erkänna att jag inte kan placera stereotypen du beskriver riktigt.

Typ moderna poppare nästan. Gillar skränig indierock men även dansmusik. Finns ett kompisgäng här som vi är på förfest hos ibland och där är det rätt många "såna". Alltid skjorta när dom går ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Omogen människa. Okänslig. Tillåts jag spekulera lite skulle ni nog inte passa ihop, hon verkar för impulsiv och självupptagen för det. Baserar jag på några rader text.

Jao. Men the story of my life: det är bara såna bruds jag dras till. Fall in love, crasha, repeat. Fråga mig inte varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Typ moderna poppare nästan. Gillar skränig indierock men även dansmusik. Finns ett kompisgäng här som vi är på förfest hos ibland och där är det rätt många "såna". Alltid skjorta när dom går ut.

Låter hipstervarning tycker jag. Hipsters brukar ju gilla dansmusik, men även andra grejer i valfri obskyrare genre för imagens skull.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jao. Men the story of my life: det är bara såna bruds jag dras till. Fall in love, crasha, repeat. Fråga mig inte varför.

Nu ska jag inte leka relationscoach, men prova att tvinga dig att bli -nej

Jävla trist situation. Kan inte göra annat än ge dig mina sympatier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter hipstervarning tycker jag. Hipsters brukar ju gilla dansmusik, men även andra grejer i valfri obskyrare genre för imagens skull.

Men alltså hipsters ser ju konstiga ut. Det här är ju mer svennebananer som gillar bra musik och klär sig stereotypt för att passa in.

Nu låter jag som värsta hatern men alltså dom är ju schyssta också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men alltså hipsters ser ju konstiga ut. Det här är ju mer svennebananer som gillar bra musik och klär sig stereotypt för att passa in.

Nu låter jag som värsta hatern men alltså dom är ju schyssta också.

Ja, jag kan varken hålla med eller inte.

Jag är nog lite för förstående och likgiltig för att klara av såna här diskussioner fullt ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä nu tyckar jag det är dags för nåt vettigt; Overkill kan dra och hämta sitt paket, jag till skolan och plugga och Dingbats skriva om den där obegripliga meningen på förra sidan. Så vi får nåt gjort.

Jag ska snart äta lunch. Sen har jag en föreläsning, sen ska jag intervjuas av någon undersökare och få 400 spänn i trisslotter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä nu tyckar jag det är dags för nåt vettigt; Overkill kan dra och hämta sitt paket, jag till skolan och plugga och Dingbats skriva om den där obegripliga meningen på förra sidan. Så vi får nåt gjort.

Jag pluggar faktiskt nu. har kurslitteraturen till en annan kurs som pdf så läser lite i den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Övar på ett par låtar man måste kunna på gitarr och piano ifall man måste impa på brudar nån gång.

Och förresten så kan jag tyvärr meddela att du börjar närma dig åldern då brudar (förhoppningsvis) slutar bli impade av gitarrkillar. :/ Man får hitta andra förmågor att visa upp. Typ att man kan sin skruvdragare, tilläggsisolering, backa med släp, laga goda pannkakor morgonen efter osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gick det till för er andra när ni träffade er första brud då?

eeeh, finns väl eg. också dokumenterat här i längsta nånstans MEN kort så vare såhär:

Jag var fadder, hon ny elev. Hon: noll koll på staden. Så på en fest följde jag med henne hem. Väl där skulle jag med upp för att hjälpa henne med en datorgrej. Fixade det och så hängde vi lite. Efter ett tag sa jag bara "oooh orka dra hem, bor så jävla långt bort". PÅ RIKTIGT utan någon baktanke, utan helt ärlig klagan bara. hade tänkt dra hem direkt efter. MEN så bah säger hon "du kan få sova här om du vill". Astrött som jag var accepterade jag å däckade i hennes säng. Sen mitt i natten vaknar jag av att hon "är på".... Så vi knullar några gånger å hänger hela dagen efter i hennes rum. Sen träffas vi mer å mer å bah liksom blir ihop bara så...Varade i typ 3 år. Tog slut i höstas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och förresten så kan jag tyvärr meddela att du börjar närma dig åldern då brudar (förhoppningsvis) slutar bli impade av gitarrkillar. :/ Man får hitta andra förmågor att visa upp. Typ att man kan sin skruvdragare, tilläggsisolering, backa med släp, laga goda pannkakor morgonen efter osv.

Asså, jag är beredd att INTE hålla med dig!

Jag blir lika paff varje gång när nån douchebag drar fram guran på en fest å liksom en liten skara brudar bah "ooooh va fin" typ å sitter brevi killen... DÖ DÖÖÖ!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, jag är beredd att INTE hålla med dig!

Jag blir lika paff varje gång när nån douchebag drar fram guran på en fest å liksom en liten skara brudar bah "ooooh va fin" typ å sitter brevi killen... DÖ DÖÖÖ!!!!

Jamen hur gamla är brudarna? Över 27? Nä just det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...