Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fr.o.m nästa år ska jag också börja spara seriöst.

5 kr i månaden hade jag tänkt mig!

Efter ett par år kan jag köpa en familjepizza, om jag prutar lite.

🥰

Annons
Postat

Nu ska ja titta i mina hotmail inboxar och se om där är något kul.

blink_head.gif

Att du vågar ha hotmail? 😳

Nästa gång GP frågar om prenumeration ska jag be dem skicka den till min inbox i så fall.

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

När jag har löst åtsittande kalsonger blir jag lättare kåt än annars.

Jag kan bli ovanstående om jag ser en snygg tjej...

Redigerat av drloop
drloop (oregistrerad)
Postat

så att

Postat

Awkward silence FTW!

Hej Längsta!

Snart blir det ett Bigsby-svaj till Ibanezen 🙂

Postat

Stilig profilbild, CHAE!

Täääck. Men den har jag ju haft aslänge! Typ hela tiden typ 😑

Postat

Overkill: Min inneboendes husmorsknep för jobbiga finnar är en klick voltaren, om du har någon hemma.

...annars kan man ju prova Idominsalva alt. Försvarets hudsalva (som man enligt utsago även kan koka soppa på 😮 ).

Postat

Och bjuda på en dunk vodka. 😑

...och jämföra knivar?

Postat

Mest aktiv i: Chatt-avdelningen (1886 inlägg)

Innebär det att jag gjort 1886 inlägg bara här i Längsta eller...?

Postat

Mest aktiv i: Chatt-avdelningen (1886 inlägg)

Innebär det att jag gjort 1886 inlägg bara här i Längsta eller...?

Yep!

Jag har gjort 26181 inlägg 😑😱

Postat

Hur mycket har ett D(V?)-drumkit att göra med "soundet"? Känslan kan jag haja men soundet?

En kompis och jag pratade löst om att köpa ett o ha här i lägenheten. Själv har jag EZdrummer + några expansionskit som jag köpte för något år sedan. Tänkte mest köra lite plojgrejer men ändå försöka köra skarpa inspelningar senare med hjälp av nämnda set. Spelar det någon roll vilket set man köper? vi tänkte mest low/midprice och sedan strunta i de inbyggda grejerna och bara inrikta oss på att använda EZdrummer?

Postat

Hur mycket har ett D(V?)-drumkit att göra med "soundet"? Känslan kan jag haja men soundet?

En kompis och jag pratade löst om att köpa ett o ha här i lägenheten. Själv har jag EZdrummer + några expansionskit som jag köpte för något år sedan. Tänkte mest köra lite plojgrejer men ändå försöka köra skarpa inspelningar senare med hjälp av nämnda set. Spelar det någon roll vilket set man köper? vi tänkte mest low/midprice och sedan strunta i de inbyggda grejerna och bara inrikta oss på att använda EZdrummer?

Soundet? Ingenting, tills någon säger emot mig.

Ofta betalar man för hållbarheten.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.