Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

När jag har löst åtsittande kalsonger blir jag lättare kåt än annars.

Jag kan bli ovanstående om jag ser en snygg tjej...

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill: Min inneboendes husmorsknep för jobbiga finnar är en klick voltaren, om du har någon hemma.

...annars kan man ju prova Idominsalva alt. Försvarets hudsalva (som man enligt utsago även kan koka soppa på 😮 ).

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket har ett D(V?)-drumkit att göra med "soundet"? Känslan kan jag haja men soundet?

En kompis och jag pratade löst om att köpa ett o ha här i lägenheten. Själv har jag EZdrummer + några expansionskit som jag köpte för något år sedan. Tänkte mest köra lite plojgrejer men ändå försöka köra skarpa inspelningar senare med hjälp av nämnda set. Spelar det någon roll vilket set man köper? vi tänkte mest low/midprice och sedan strunta i de inbyggda grejerna och bara inrikta oss på att använda EZdrummer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket har ett D(V?)-drumkit att göra med "soundet"? Känslan kan jag haja men soundet?

En kompis och jag pratade löst om att köpa ett o ha här i lägenheten. Själv har jag EZdrummer + några expansionskit som jag köpte för något år sedan. Tänkte mest köra lite plojgrejer men ändå försöka köra skarpa inspelningar senare med hjälp av nämnda set. Spelar det någon roll vilket set man köper? vi tänkte mest low/midprice och sedan strunta i de inbyggda grejerna och bara inrikta oss på att använda EZdrummer?

Soundet? Ingenting, tills någon säger emot mig.

Ofta betalar man för hållbarheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...