Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Alltså det står "postar" så länge någon skriver. Jag gick och tog ett telefonsamtal under tiden, alltså står det "posta" hela tiden tills jag trycker på "skicka svar". Då försvinner den texten och inlägget kommer..

Om personen slutar skriva, så kommer det inget inlägg och posta försvinner. Det var antagligen det som hände dig.

Alternativen är alltså "Läser" och "Postar"?

Du menar att personen börjar Posta, men sedan inte skriver mer så upphör det att stå "Posta"?

Det vore mer logiskt att det stod "Skriver" istället för Posta, för Posta enligt mig betyder Posta - den tid det tar från det

man klickar på Skicka svar tills det att det dyker upp.

Nja, jag tror fortfarande det kan stå "Posta" längst ned i en tråd och sedan kommer det inlägget i en annan tråd.

Personen ifråga hade stått som "Postar" aslänge, över 11 minuter och sedan kom det aldrig nåt inlägg i tråden öht,

men väl i en annan tråd och eftersom inlägget var skitlångt så fattar jag mycket väl att det kan ha tagit mer än 11 minuter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alternativen är alltså "Läser" och "Postar"?

Du menar att personen börjar Posta, men sedan inte skriver mer så upphör det att stå "Posta"?

Det vore mer logiskt att det stod "Skriver" istället för Posta, för Posta enligt mig betyder Posta - den tid det tar från det

man klickar på Skicka svar tills det att det dyker upp.

Nja, jag tror fortfarande det kan stå "Posta" längst ned i en tråd och sedan kommer det inlägget i en annan tråd.

Personen ifråga hade stått som "Postar" aslänge, över 11 minuter och sedan kom det aldrig nåt inlägg i tråden öht,

men väl i en annan tråd och eftersom inlägget var skitlångt så fattar jag mycket väl att det kan ha tagit mer än 11 minuter.

Skriver = postar.

Kan visa dig om du vill.. trycker på skriv inlägg-knappen efter det här inlägget och går ifrån datorn så ska du se att samma sak händer igen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gör Lax nuförtiden när det är sommar?

Fan längstabroder pazo, jag är ju här. måste du prata om mig i tredje person? 😮

Är kolloledare från midsommar och nån vecka framåt. Innan dess biblioteksjobb. Efter dess.. kanske ska jobba lite som chaufför, hoppas jag får jobbet. Annars blir det att hustla sig runt tills hösten börjar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan längstabroder pazo, jag är ju här. måste du prata om mig i tredje person? 😮

Är kolloledare från midsommar och nån vecka framåt. Innan dess biblioteksjobb. Efter dess.. kanske ska jobba lite som chaufför, hoppas jag får jobbet. Annars blir det att hustla sig runt tills hösten börjar.

Haha, Var ju typ sådär frågandes! Du vet: "Vad gör herr lax?" xD Dessutom med småländsk dialekt! 😛

Fet sommar då! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får som typ små gropar bakom öronen där glasögonen trycker in mot huvudet. Nu har jag dessutom fått en finne i ena gropen. Gör skiiiitont.

En gång funderade jag på att spika fast mina i huvudet, så syns det inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dvs. det går inte att leva som författare tydligen.

Hon som skriver om Maria Wern, som sålts i en massa länder och spelats in filmer med, både på bio tydligen och även för tv, med Eva Röse i rollen som Maria Wern (gick väl på TV4 för ett tag sedan)... hon har TVÅ andra jobb samtidigt.

Höga omkostnader eller vadå?!

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa månad ska jag påbörja ett sparande för att få råd att ta bolån. Planen är att försöka stoppa undan 5000 kr per månad. Inom två år har jag då tillräckligt, EJ inräknat varken ränta eller det som min kära flickvän så småningom kommer kunna bidra med.

Kommer kanske bli tufft vissa månader, men det känns bra att ha ett mål att se fram emot. Jag vill ha en egen bostad att dela tillsammans med mitt livs kärlek.

🥰

Låter som en kanonplan Micke, kör hårt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...