Neosus Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 00-01 tror ja de va. Hade piano som huvudinstrument. Vi spelade massor. Ganska roligt var det. 😑
Memphis Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 00-01 tror ja de va. Hade piano som huvudinstrument. Vi spelade massor. Ganska roligt var det. 😑 Asså sedär, låter ju askul! ☺️
debatt Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Tyvärr inte. Var det kanske du som bjöd åt mig? Får jag köpa den av dig? Tror jag börjar böla nu.
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Tror jag börjar böla nu. Böla betyder gråta i Göteborg också va? För grina betyder ju skratta i Skåne har jag hört.
slejnard Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 7uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Pazo Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 nej, jag vill inte festa. Inte jag heller just nu faktiskt! Kommer nog inte bli fest heller förrän 1a juli
Fidden Postat 12 juni 2011 Trådstartare Postat 12 juni 2011 Squier classic vibe telecaster custom, funderar på att slå till på en sån... Halspickupen på min nuvarande tele funkar inget vidare och har aldrig gjort. Har plötsligt insett att det inte ska vara så och att det är felFelFEL på den.
Neosus Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Squier classic vibe telecaster custom, funderar på att slå till på en sån... Halspickupen på min nuvarande tele funkar inget vidare och har aldrig gjort. Har plötsligt insett att det inte ska vara så och att det är felFelFEL på den. Har ingen aning hur bra Squier classic vibe telecaster custom är men den verkar vara snygg (kollar på thomann). Själv blev jag tvärsugen på en TC Electronic Nova System.
debatt Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Kom att tänka på det ni sa om likgiltighet för ett tag sedan och hur väl det hänger samman med antalet spegelneuroner som finns, vilket är relativt könsbundet. Det smittande skrattet hos en vän. En obekant person på tåget som gäspar får oss att göra detsamma. Obehaget vi upplever hos oss själva när vi ser någon knäcka lilltån mot ett hårt föremål och vika sig av smärta. När en person gör en rörelse, som till exempel stryker handen mot sitt ansikte, under en längre tid och en person speglar denna. Intressant som bara den!!
Recommended Posts