Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

nu ska jag gå och handla, för jag är hungrig och det vore ju synd att smälta ihjäl, jag menar svälta ihjäl, men det vore synd att smälta ihjäl också för den delen.

Att gå är ju en handling bara det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jag skulle vilja heta Björn om jag fick börja om från början, men nu får det duga som det är.

Om femtio är har säkert även andra namn med djuranknytning än Björn och Tiger slagit igenom.

Gris

Utter

Myrslok

Marulk

Slamkrypare

Dyngtrampare

Vårtsvin

Link to comment
Dela på andra sajter

När ska du skriva C-uppsats, dingis?

Vet inte. Haha. Jag har superdålig koll på allt som har med pluggandets fortskridande att göra. Alla snackar om ditt och datt och den terminen händer det och så kan man söka det och det, men jag har ingen aning, jag bara flyter med. Tror det är termin fem och/eller sex, dvs hösten 12/våren 13.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du skriva kandidatuppsats?

Här säger man C-uppsats. Men ja. Det är därför jag gör sen anmälan nu, läser jag statistik B (som jag ändå tänkt läsa) nu så kan jag använda det i min uppsats sen. Och t.ex skriva en rapport åt SCB.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här säger man C-uppsats. Men ja. Det är därför jag gör sen anmälan nu, läser jag statistik B (som jag ändå tänkt läsa) nu så kan jag använda det i min uppsats sen. Och t.ex skriva en rapport åt SCB.

Men det är väl samma sak, C- och kandidatuppsats?

Min mamma kom nästan i tv när hon hade skrivit sin. Hon var bortrest när de sökte henne. Det var någonting om DN Debatt. Efter det gjorde de om debattsidan och hon fick tio tusen spänn. Det vore tufft om man lyckades åstadkomma något sånt påtagligt med sin uppsats. Där ligger väl du bättre till än mig, ämnesmässigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är väl samma sak, C- och kandidatuppsats?

Min mamma kom nästan i tv när hon hade skrivit sin. Hon var bortrest när de sökte henne. Det var någonting om DN Debatt. Efter det gjorde de om debattsidan och hon fick tio tusen spänn. Det vore tufft om man lyckades åstadkomma något sånt påtagligt med sin uppsats. Där ligger väl du bättre till än mig, ämnesmässigt.

Jo precis men aldrig direkt hört nån säga det (här).

Vad skrev hon uppsats om? (alltså juridik, företagsekonomi, etc, inte uppsatsämnet kanske)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo precis men aldrig direkt hört nån säga det (här).

Vad skrev hon uppsats om? (alltså juridik, företagsekonomi, etc, inte uppsatsämnet kanske)

Hon läste juridik, men jag vet inte exakt vad uppsatsen handlade om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu på SCB har dom ute en del uppsatsämnen. Synd att det är så långt kvar nu för finns ett som jag skulle kunna tänka mig. "Hur påverkar förmögenhetsutvecklingen konsumtionens tillväxt?"

"Kan sparsamhet rädda proletariatet?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gymma. 😑

"Gymma låter så jävla 90" sa en god vän till mig häromdagen.

😑

Jag tycker att du borde köra rytmisk sportgymnastik. "...och här äntrar nu Laxen mattan. Han ska köra sitt oerhört komplicerade bollprogram till tonerna av 'Vårgärningar' av Igor S."

Brottarbrall FTW!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Gymma låter så jävla 90" sa en god vän till mig häromdagen.

😑

Jag tycker att du borde köra rytmisk sportgymnastik. "...och här äntrar nu Laxen mattan. Han ska köra sitt oerhört komplicerade bollprogram till tonerna av 'Vårgärningar' av Igor S."

Brottarbrall FTW!

Laxen? Du menar Memphis? :rolleyes:😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...