Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det beror på vad det är för dag. Idag är det söndag, och då är det ingen postgång, så då får jag inga. Men om man slår ut det som ett medelvärde över alla dagar i veckan, så blir det 0.

Jag med, om man avrundar. Men om man avrundar blir ju allting 0, för det är ju den enda runda siffran.

Postat

Kanske ska mejla institutionen först och fråga om man får plats. Eller?

om det är ett problem borde du ta mig fan banta.

Postat

Om vi får en dotter kommer jag att lobba för "Hanna", "Ellinore", "Jenny" eller "Linnea".

Själv ville jag heta "Charlie" eller "Charles" när jag var liten 😑

Postat

1 sammanlagt eller?

ja, och det i sin tur är oändligt många gånger fler än vad jag skickat.

Postat

Ringde f ö min kusin nyss och sa att hon är oerhört WT. Hon förstod inte vad jag jag försökte kommunicera och önskade mig en fortsatt bra kväll.

Hatet.

Nu: promenad.

He dah!

Postat

Om vi får en dotter kommer jag att lobba för "Hanna", "Ellinore", "Jenny" eller "Linnea".

Men så blev det chae, eftersom du inte kunde stava riktigt på den tiden. Och på den vägen är det.

Postat

Ellinor utan e på slutet. Onödiga e:n och h:n och grejer ska bort. "Fridah" AAAAAAAAAA

jag skulle vilja heta Björn om jag fick börja om från början, men nu får det duga som det är.

Postat

Men så blev det chae, eftersom du inte kunde stava riktigt på den tiden. Och på den vägen är det.

😆 Ibland vet man inte bättre.

Postat

(0,0000863⋅365)⋅31,746536

Ja, och med den siffran borde du kunna räkna ut min födelsedag.

Seså!

Postat (redigerat)

Ellinor utan e på slutet. Onödiga e:n och h:n och grejer ska bort. "Fridah" AAAAAAAAAA

jag skulle vilja heta Björn om jag fick börja om från början, men nu får det duga som det är.

Combon "Hanna Ellinor" är vacker tycker jag.

Redigerat av CHAE
Postat

Ja, och med den siffran borde du kunna räkna ut min födelsedag.

Seså!

Jag troooooooooooooooor att det kaaaaaaaaaaaan vara 21:a september. Men sen gillar ju jag å andra sidan inte sport.

Postat

Combon "Hanna Ellinor" är vacker tycker jag.

Hanna är bättre än Ellinor.

Min fantasiflickvän för några år sen hette Tekla. Det är inte så fint.

Julia är bättre.

Postat

nu ska jag gå och handla, för jag är hungrig och det vore ju synd att smälta ihjäl, jag menar svälta ihjäl, men det vore synd att smälta ihjäl också för den delen.

Postat

Det är verkligen förvånande hur många som har samma smak för tjejer som de själva ser ut.

Tack... antar jag 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.