Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Det beror på vad det är för dag. Idag är det söndag, och då är det ingen postgång, så då får jag inga. Men om man slår ut det som ett medelvärde över alla dagar i veckan, så blir det 0.

Jag med, om man avrundar. Men om man avrundar blir ju allting 0, för det är ju den enda runda siffran.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi får en dotter kommer jag att lobba för "Hanna", "Ellinore", "Jenny" eller "Linnea".

Själv ville jag heta "Charlie" eller "Charles" när jag var liten 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ringde f ö min kusin nyss och sa att hon är oerhört WT. Hon förstod inte vad jag jag försökte kommunicera och önskade mig en fortsatt bra kväll.

Hatet.

Nu: promenad.

He dah!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi får en dotter kommer jag att lobba för "Hanna", "Ellinore", "Jenny" eller "Linnea".

Själv ville jag heta "Charlie" eller "Charles" när jag var liten 😑

Men så blev det chae, eftersom du inte kunde stava riktigt på den tiden. Och på den vägen är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi får en dotter kommer jag att lobba för "Hanna", "Ellinore", "Jenny" eller "Linnea".

Själv ville jag heta "Charlie" eller "Charles" när jag var liten 😑

Ellinor utan e på slutet. Onödiga e:n och h:n och grejer ska bort. "Fridah" AAAAAAAAAA

jag skulle vilja heta Björn om jag fick börja om från början, men nu får det duga som det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men så blev det chae, eftersom du inte kunde stava riktigt på den tiden. Och på den vägen är det.

😆 Ibland vet man inte bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ellinor utan e på slutet. Onödiga e:n och h:n och grejer ska bort. "Fridah" AAAAAAAAAA

jag skulle vilja heta Björn om jag fick börja om från början, men nu får det duga som det är.

Combon "Hanna Ellinor" är vacker tycker jag.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

nu ska jag gå och handla, för jag är hungrig och det vore ju synd att smälta ihjäl, jag menar svälta ihjäl, men det vore synd att smälta ihjäl också för den delen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...