Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Vem döper sin 20-åriga dotter till Eva egentligen?

Vart hon inte döpt förrän hon var 20?

"Eva" är väl vackert?

Tycker det är schysst med "normala" namn 😑 Min kusin ska få barn nu i sommar och funderar på "Ängladotter" om det blir en dotter eller "Varg" om det blir den son. FFS, döp barnet till "Håkan" eller "Karin" och håll käften. Enligt säker källa (morsan) så finns "Kevin" med bland bubblarna.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är schysst med "normala" namn 😑 Min kusin ska få barn nu i sommar och funderar på "Ängladotter" om det blir en dotter eller "Varg" om det blir den son. FFS, döp barnet till "Håkan" eller "Karin" och håll käften.

+1

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart hon inte döpt förrän hon var 20?

"Eva" är väl vackert?

Tycker det är schysst med "normala" namn 😑 Min kusin ska få barn nu i sommar och funderar på "Ängladotter" om det blir en dotter eller "Varg" om det blir den son. FFS, döp barnet till "Håkan" eller "Karin" och håll käften. Enligt säker källa (morsan) så finns "Kevin" med bland bubblarna.

😏

"Ängladotter"? Isåfall har föräldrarna omyndigförklarat sig själva och skyddas inte längre av lagen om någon skulle vilja hugga lite i dem eller liknande.

Ska man spexa ska man vara lite drastisk.

Himmelsbjörg

Lars-Kerold

Björnlög

Sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Ängladotter"? Isåfall har föräldrarna omyndigförklarat sig själva och skyddas inte längre av lagen om någon skulle vilja hugga lite i dem eller liknande.

Ska man spexa ska man vara lite drastisk.

Himmelsbjörg

Lars-Kerold

Björnlög

Sånt.

TACK! då är det inte bara jag som tycker att det är extremt WT att döpa sina barn till "ovanliga" namn.

Björnlög gillade jag btw

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många kärleksbrev får du om dagen?

Det beror på vad det är för dag. Idag är det söndag, och då är det ingen postgång, så då får jag inga. Men om man slår ut det som ett medelvärde över alla dagar i veckan, så blir det 0.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...