Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Då har de inte smakat på den nyanslösa förvirringen, raseriet och den bottenlösa ångesten i att upptäcka att ens kärlek är hemligt otrogen.

Detta har ju ingenting att göra med att de flesta i ens bekantsskapskrets tycker att likgiltighet är det värsta som finns.

Vad är din poäng menar du?

Postat

Förresten vill jag varna för den olympuskameran om du vill använda manuella lägen. har en typ likadan och måste säga att det är ett jäkla jidder att ställa in något med knappsatsen. Men för autofoto, javisst.

Hmm, okej. Jag kommer väl inte direkt använda den så mycket tror jag. Det är mest bara för att dokumentera grejer och posta på bloggen och eventuellt någon annanstans ibland. Så om det är lite krångligt att ställa bländaren då så får det väl ta tio sekunder längre tid då. Ska kolla in Fujifilm-kameran. Men det gäller ju att den går att hitta billigt beggad också.

Postat

yes, den är ouppnålig. Men jäkligt go!

Snygg iaf! Fast köper hellre en Lumix GF2 isåfall för billigare. Men det kommer jag inte heller göra.

Postat

Hålen på cymbalen är bara för att få ett speciellt ljud vad jag förstått, en s.k effektcymbal. Inte luftigare kanske 😛 men något distinkt coolt ljud kan jag tänka mig. Fråga Pazo.

Postat

10 papp behöver inte vara så mycket pengar. Lägg undan två-tre månadslöner och du är hemma, Dingbats.

Postat

Insåg nu att jag omedvetet har bidragit med belägg för väldigt mystisk genusförvirring. En rubrik på min blogg är "Någon slags resereportage". Både "slag" och "reportage" är neutrum, men "någon" är utrum. Underligt.

ELLER HUR??

Postat

10 papp behöver inte vara så mycket pengar. Lägg undan två-tre månadslöner och du är hemma, Dingbats.

Är det dina månadslöner jag lägger undan eller?

Postat

Jag har femton papp på kontot och en fem sex sju tusen i kalla hårda kontanter i byrålådan, men tänker inte slänga dem på prylbögsleksaker.

Postat

Är det dina månadslöner jag lägger undan eller?

Jag har femton papp på kontot och en fem sex sju tusen i kalla hårda kontanter i byrålådan, men tänker inte slänga dem på prylbögsleksaker.

Nej fan du pluggar va? Sorry, det hade jag glömt bort 😑

Haha, "prylbögsaker". Ta körkort istället 😉

Postat

Om jag nu trots allt får det där jävla körkortet så ska jag fira det med att lägga det längst in i byrålådan och aldrig mer sitta i förarsätet på en bil (helst inte i en bil överhuvudtaget).

Postat

Vad ska du göra med dem då? Rädda världen? Gå till en lyxhora?

Postat

Ja eller hur!

Postat

Vad ska du göra med dem då? Rädda världen? Gå till en lyxhora?

Ja, det är ju de valen man har. Prylbögskonsumtion, sexköp och rädda världen.

Nej, föredrar att ha dem att ta av när man ska göra grejer typ gatukonstprojekt man behöver lite grejer till, typ köpa second hand-grejer som är coola och bra, köpa frimärken, osv.

Postat

Om jag nu trots allt får det där jävla körkortet så ska jag fira det med att lägga det längst in i byrålådan och aldrig mer sitta i förarsätet på en bil (helst inte i en bil överhuvudtaget).

😆

"Roadrage" Dingbats!

Eller vadan denna motvilja till körkort?

Postat

Nej, föredrar att ha dem att ta av när man ska göra grejer typ gatukonstprojekt man behöver lite grejer till, typ köpa second hand-grejer som är coola och bra, köpa frimärken, osv.

Vad är det för gatukonst du håller på med?

Postat

Jag kan ju rädda Europa i alla fall.

Med din budget får du nog nöja dig med att rädda joppe. död eller levande.

Postat

Med din budget får du nog nöja dig med att rädda joppe. död eller levande.

Helst i sällskap med Lennart R!

Postat

En bra kamera är väl ett bra inköp i konstens namn?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.