Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Då har de inte smakat på den nyanslösa förvirringen, raseriet och den bottenlösa ångesten i att upptäcka att ens kärlek är hemligt otrogen.

Detta har ju ingenting att göra med att de flesta i ens bekantsskapskrets tycker att likgiltighet är det värsta som finns.

Vad är din poäng menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten vill jag varna för den olympuskameran om du vill använda manuella lägen. har en typ likadan och måste säga att det är ett jäkla jidder att ställa in något med knappsatsen. Men för autofoto, javisst.

Hmm, okej. Jag kommer väl inte direkt använda den så mycket tror jag. Det är mest bara för att dokumentera grejer och posta på bloggen och eventuellt någon annanstans ibland. Så om det är lite krångligt att ställa bländaren då så får det väl ta tio sekunder längre tid då. Ska kolla in Fujifilm-kameran. Men det gäller ju att den går att hitta billigt beggad också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hålen på cymbalen är bara för att få ett speciellt ljud vad jag förstått, en s.k effektcymbal. Inte luftigare kanske 😛 men något distinkt coolt ljud kan jag tänka mig. Fråga Pazo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Insåg nu att jag omedvetet har bidragit med belägg för väldigt mystisk genusförvirring. En rubrik på min blogg är "Någon slags resereportage". Både "slag" och "reportage" är neutrum, men "någon" är utrum. Underligt.

ELLER HUR??

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det dina månadslöner jag lägger undan eller?

Jag har femton papp på kontot och en fem sex sju tusen i kalla hårda kontanter i byrålådan, men tänker inte slänga dem på prylbögsleksaker.

Nej fan du pluggar va? Sorry, det hade jag glömt bort 😑

Haha, "prylbögsaker". Ta körkort istället 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag nu trots allt får det där jävla körkortet så ska jag fira det med att lägga det längst in i byrålådan och aldrig mer sitta i förarsätet på en bil (helst inte i en bil överhuvudtaget).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har femton papp på kontot och en fem sex sju tusen i kalla hårda kontanter i byrålådan, men tänker inte slänga dem på prylbögsleksaker.

Vad ska du göra med dem då? Rädda världen? Gå till en lyxhora?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska du göra med dem då? Rädda världen? Gå till en lyxhora?

Ja, det är ju de valen man har. Prylbögskonsumtion, sexköp och rädda världen.

Nej, föredrar att ha dem att ta av när man ska göra grejer typ gatukonstprojekt man behöver lite grejer till, typ köpa second hand-grejer som är coola och bra, köpa frimärken, osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag nu trots allt får det där jävla körkortet så ska jag fira det med att lägga det längst in i byrålådan och aldrig mer sitta i förarsätet på en bil (helst inte i en bil överhuvudtaget).

😆

"Roadrage" Dingbats!

Eller vadan denna motvilja till körkort?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är ju de valen man har. Prylbögskonsumtion, sexköp och rädda världen.

Nej, föredrar att ha dem att ta av när man ska göra grejer typ gatukonstprojekt man behöver lite grejer till, typ köpa second hand-grejer som är coola och bra, köpa frimärken, osv.

Vad är det för gatukonst du håller på med?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är ju de valen man har. Prylbögskonsumtion, sexköp och rädda världen.

Nej, föredrar att ha dem att ta av när man ska göra grejer typ gatukonstprojekt man behöver lite grejer till, typ köpa second hand-grejer som är coola och bra, köpa frimärken, osv.

En bra kamera är väl ett bra inköp i konstens namn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...