debatt Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Då har de inte smakat på den nyanslösa förvirringen, raseriet och den bottenlösa ångesten i att upptäcka att ens kärlek är hemligt otrogen. Detta har ju ingenting att göra med att de flesta i ens bekantsskapskrets tycker att likgiltighet är det värsta som finns. Vad är din poäng menar du?
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Förresten vill jag varna för den olympuskameran om du vill använda manuella lägen. har en typ likadan och måste säga att det är ett jäkla jidder att ställa in något med knappsatsen. Men för autofoto, javisst. Hmm, okej. Jag kommer väl inte direkt använda den så mycket tror jag. Det är mest bara för att dokumentera grejer och posta på bloggen och eventuellt någon annanstans ibland. Så om det är lite krångligt att ställa bländaren då så får det väl ta tio sekunder längre tid då. Ska kolla in Fujifilm-kameran. Men det gäller ju att den går att hitta billigt beggad också.
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Öööh, Fujifilm-kameran går ju på tiotusen spänn typ.
laxlaxlax Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Öööh, Fujifilm-kameran går ju på tiotusen spänn typ. yes, den är ouppnålig. Men jäkligt go!
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 yes, den är ouppnålig. Men jäkligt go! Snygg iaf! Fast köper hellre en Lumix GF2 isåfall för billigare. Men det kommer jag inte heller göra.
Memphis Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Hålen på cymbalen är bara för att få ett speciellt ljud vad jag förstått, en s.k effektcymbal. Inte luftigare kanske 😛 men något distinkt coolt ljud kan jag tänka mig. Fråga Pazo.
CHAE Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 10 papp behöver inte vara så mycket pengar. Lägg undan två-tre månadslöner och du är hemma, Dingbats.
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Insåg nu att jag omedvetet har bidragit med belägg för väldigt mystisk genusförvirring. En rubrik på min blogg är "Någon slags resereportage". Både "slag" och "reportage" är neutrum, men "någon" är utrum. Underligt. ELLER HUR??
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 10 papp behöver inte vara så mycket pengar. Lägg undan två-tre månadslöner och du är hemma, Dingbats. Är det dina månadslöner jag lägger undan eller?
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Jag har femton papp på kontot och en fem sex sju tusen i kalla hårda kontanter i byrålådan, men tänker inte slänga dem på prylbögsleksaker.
CHAE Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Är det dina månadslöner jag lägger undan eller? Jag har femton papp på kontot och en fem sex sju tusen i kalla hårda kontanter i byrålådan, men tänker inte slänga dem på prylbögsleksaker. Nej fan du pluggar va? Sorry, det hade jag glömt bort 😑 Haha, "prylbögsaker". Ta körkort istället 😉
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Om jag nu trots allt får det där jävla körkortet så ska jag fira det med att lägga det längst in i byrålådan och aldrig mer sitta i förarsätet på en bil (helst inte i en bil överhuvudtaget).
Fidden Postat 12 juni 2011 Trådstartare Postat 12 juni 2011 Jag har femton papp på kontot och en fem sex sju tusen i kalla hårda kontanter i byrålådan, men tänker inte slänga dem på prylbögsleksaker. Vad ska du göra med dem då? Rädda världen? Gå till en lyxhora?
laxlaxlax Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Jag har femton papp på kontot och en fem sex sju tusen i kalla hårda kontanter i byrålådan, men tänker inte slänga dem på prylbögsleksaker. Ja eller hur!
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Vad ska du göra med dem då? Rädda världen? Gå till en lyxhora? Ja, det är ju de valen man har. Prylbögskonsumtion, sexköp och rädda världen. Nej, föredrar att ha dem att ta av när man ska göra grejer typ gatukonstprojekt man behöver lite grejer till, typ köpa second hand-grejer som är coola och bra, köpa frimärken, osv.
laxlaxlax Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Vad ska du göra med dem då? Rädda världen? Gå till en lyxhora? Rädda världen kostade ju > 40 000 enligt Sadam så det har han inte råd med.
CHAE Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Om jag nu trots allt får det där jävla körkortet så ska jag fira det med att lägga det längst in i byrålådan och aldrig mer sitta i förarsätet på en bil (helst inte i en bil överhuvudtaget). 😆 "Roadrage" Dingbats! Eller vadan denna motvilja till körkort?
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 😆 "Roadrage" Dingbats! Eller vadan denna motvilja till körkort? http://planka.nu/vad-tycker-vi/rapporter/trafikmaktordningen
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Rädda världen kostade ju > 40 000 enligt Sadam så det har han inte råd med. Jag kan ju rädda Europa i alla fall.
CHAE Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 http://planka.nu/vad-tycker-vi/rapporter/trafikmaktordningen Ah! Jag förstår. I rest my case.
SadamJR Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Ja, det är ju de valen man har. Prylbögskonsumtion, sexköp och rädda världen. Nej, föredrar att ha dem att ta av när man ska göra grejer typ gatukonstprojekt man behöver lite grejer till, typ köpa second hand-grejer som är coola och bra, köpa frimärken, osv. Vad är det för gatukonst du håller på med?
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Vad är det för gatukonst du håller på med? Det blir du eventuellt varse tids nog om du hittar min blogg.
Fidden Postat 12 juni 2011 Trådstartare Postat 12 juni 2011 Jag kan ju rädda Europa i alla fall. Med din budget får du nog nöja dig med att rädda joppe. död eller levande.
CHAE Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Med din budget får du nog nöja dig med att rädda joppe. död eller levande. Helst i sällskap med Lennart R!
Dingbats Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Med din budget får du nog nöja dig med att rädda joppe. död eller levande. Jag kan ju rädda Willy kanske.
Fidden Postat 12 juni 2011 Trådstartare Postat 12 juni 2011 Ja, det är ju de valen man har. Prylbögskonsumtion, sexköp och rädda världen. Nej, föredrar att ha dem att ta av när man ska göra grejer typ gatukonstprojekt man behöver lite grejer till, typ köpa second hand-grejer som är coola och bra, köpa frimärken, osv. En bra kamera är väl ett bra inköp i konstens namn?
Recommended Posts