Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

Kör lite experiment med att minska antal bitar och sample frekvens. Blir rätt ok, nu skall jag bara komma hur man får det att låta rätt vid transponering så är "väggen klar" som Kalle sändare sa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har de ett så konstigt sätt i England att uttrycka odds på???

Att England U21a slår Spanien idag ger 11/4 säger de.

Är det inte bättre att säga 2.75 direkt?

Nån annan firma ger 15/6. Idiotiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

😛 Tids nog kommer du lära dig Chae, tids nog..

😆

Ge mig en rast. Jag är gammal, var onykter och...eller nej, förresten; jag blandade helt enkelt ihop er IGEN.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag satt och kollade på lite sköna jazzgig på YouTube tidigare och då fick jag se en grej: en cymbal med fyra stora hål i. Det kändes ju exotiskt. Jag ahr sett de där cymbalerna förr men aldrig liksom ifrågasatt vad som är dealen. jag tror att det var en ride...

Link to comment
Dela på andra sajter

Att likgiltighet är det värsta som finns säger väl ungefär alla i ens bekantskapskrets....

Då har de inte smakat på den nyanslösa förvirringen, raseriet och den bottenlösa ångesten i att upptäcka att ens kärlek är hemligt otrogen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har de inte smakat på den nyanslösa förvirringen, raseriet och den bottenlösa ångesten i att upptäcka att ens kärlek är hemligt otrogen.

Hear, hear!

Där kan vi prata bottenlöst hat 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har de inte smakat på den nyanslösa förvirringen, raseriet och den bottenlösa ångesten i att upptäcka att ens kärlek är hemligt otrogen.

Va? Då är man väl knappast likgiltig?

Reagerar man med likgiltighet i en sådan situation kan man väl säga att det är det värsta som finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä ljudet blir som lite mer luftigare. 😱

Nej, jag tror det ska vara för att ljudet ska vara lite pytte lägre i volym.

Eller för att det ska vara lättare att stanna upp en cymbal... med trumstocken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...