Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Egentligen behöver man inte mer än 3 megapixels, såvida man inte ska göra affischer av bilderna.

Redigerat av debatt
drloop (oregistrerad)
Postat

Kör lite experiment med att minska antal bitar och sample frekvens. Blir rätt ok, nu skall jag bara komma hur man får det att låta rätt vid transponering så är "väggen klar" som Kalle sändare sa.

drloop (oregistrerad)
Postat

Sarm west.

Postat

Tv4sport kör Corinthians-Fluminense 21.00.

Ingenting på Europatipskupongen, menade jag.

Men du kanske har oddsat på Flum i näsan?

Postat

Varför har de ett så konstigt sätt i England att uttrycka odds på???

Att England U21a slår Spanien idag ger 11/4 säger de.

Är det inte bättre att säga 2.75 direkt?

Nån annan firma ger 15/6. Idiotiskt.

Postat

Inväntar memphis experttips.

Jag behåller tyvärr mina experttips för mig själv, blir mer pengar till mig då.

Postat

La upp lite nya grejer på längstalistan.

Är du säker Saddam? För jag ser nämligen inga nya låtar där. 😕

Postat

😛 Tids nog kommer du lära dig Chae, tids nog..

😆

Ge mig en rast. Jag är gammal, var onykter och...eller nej, förresten; jag blandade helt enkelt ihop er IGEN.

Postat

Jag satt och kollade på lite sköna jazzgig på YouTube tidigare och då fick jag se en grej: en cymbal med fyra stora hål i. Det kändes ju exotiskt. Jag ahr sett de där cymbalerna förr men aldrig liksom ifrågasatt vad som är dealen. jag tror att det var en ride...

Postat

Pazo skaffade väl en sån cymbal nyligen har jag för mig.

Ok, med vad är grejen med hålen?

Mer sustain eller vad?

Postat

Att likgiltighet är det värsta som finns säger väl ungefär alla i ens bekantskapskrets....

Då har de inte smakat på den nyanslösa förvirringen, raseriet och den bottenlösa ångesten i att upptäcka att ens kärlek är hemligt otrogen.

Postat

Då har de inte smakat på den nyanslösa förvirringen, raseriet och den bottenlösa ångesten i att upptäcka att ens kärlek är hemligt otrogen.

Hear, hear!

Där kan vi prata bottenlöst hat 😏

Postat

Va? Då är man väl knappast likgiltig?

Reagerar man med likgiltighet i en sådan situation kan man väl säga att det är det värsta som finns.

Postat

Förresten vill jag varna för den olympuskameran om du vill använda manuella lägen. har en typ likadan och måste säga att det är ett jäkla jidder att ställa in något med knappsatsen. Men för autofoto, javisst.

Postat

Överlag så är svartsjuka någonting som fuckar upp människor 😑

Postat

Nä ljudet blir som lite mer luftigare. 😱

Nej, jag tror det ska vara för att ljudet ska vara lite pytte lägre i volym.

Eller för att det ska vara lättare att stanna upp en cymbal... med trumstocken.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.