Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jag undrar om det är pga av längsta som servern crashar. 😄

DET vore ju störtskönt. Då skulle jag vara en stolt längstaian.

Nu har jag fått 22 på rykteskalan. Nu är jag "excellent" 😑

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är dels när det skapas trådar som inte bara forummedlemmar är intresserade av, utan även en massa gäster. När jag skapade tråden om forskning och nya rön om tinnitus o hyperacusis så steg antalet besökare som en raket och inte så många hör till forumet. Dels är kraften för slö här när man laddar upp bilder av stora mått numera som jag gjorde på Nicole nyss, eftersom det behöver rensas och inte gjorts så på länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det med det här att likgiltighet skulle vara värre än hat egentligen? Jag är ofta likgiltig inför saker, men det är ju inget aktivt ställningstagande, det är ju bara nåt jag är...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det med det här att likgiltighet skulle vara värre än hat egentligen? Jag är ofta likgiltig inför saker, men det är ju inget aktivt ställningstagande, det är ju bara nåt jag är...

Instämmer. Det är helt omöjligt att inte vara likgiltig till majoriteten av alla företeelser. Det kräver att man ägnar all sin vakna tid åt att sätta sig in i alla ämnen som går att kunna någonting om, och mer därtill. De som säger sig ha en åsikt om allting lurar sig själva, de har bara köpt någon annans åsikt och kallar den sin egen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det med det här att likgiltighet skulle vara värre än hat egentligen? Jag är ofta likgiltig inför saker, men det är ju inget aktivt ställningstagande, det är ju bara nåt jag är...

Har du faktiskt hört nån säja det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bara undrar vem som kan ha sagt nåt sånt och i vilket sammanhang? Jag har aldrig hört det live. Tycker det låter som nåt ur överspända romaner och såpoperor och liknande.

https://www.studio.se/index.php/topic/86505-foer-mycket-hat-i-samhaelet/page__view__findpost__p__1239745

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...