Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Dingbats, nu är det Big Brother i repris på TV11 ifall du glömde spela in det senast.

SadamJr, nu kan du från 00.45 se kommissarie Wallander som du tycker så mycket om, på SVT1. Det är med Lassgård i rollen som Wallander.

Du har koll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter sweeeet Killis! 😄

Tjenare Slejjomanschico! ☺️

Det var citat från facebook. Inget jag gjort!

Jag har suttit i 3-4 timmar och skruvat kaggeljud i Massive. Har ett bra ljud nu men det drunknar bland allt annat. Men solar man det låter det ungefär så som jag vill. Får kolla på det noggrannare sen.

Nu ska jag lyssna på ljudbok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var citat från facebook. Inget jag gjort!

Jag har suttit i 3-4 timmar och skruvat kaggeljud i Massive. Har ett bra ljud nu men det drunknar bland allt annat. Men solar man det låter det ungefär så som jag vill. Får kolla på det noggrannare sen.

Nu ska jag lyssna på ljudbok.

AMEH SHIT, kan inte du och Dingis sluta kopiera in citat från fejjan och flashback så man luras att det är inlägg som ni skrivit, inte så jävla lätt att fatta alltid. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Är dina stockholmsvykort "vanliga" utskrifter dingis? Ser ju bra ut på bilden men svårt avgöra.

Det är utskrifter på fotopapper som jag fixat via fotolabb, och så limmat på på lite tjockare papper på baksidan. Blir faktiskt väldigt bra.

Jag trodde faktiskt precis som Memphis också att det var på riktigt det där du klistrade in...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är utskrifter på fotopapper som jag fixat via fotolabb, och så limmat på på lite tjockare papper på baksidan. Blir faktiskt väldigt bra.

Jag trodde faktiskt precis som Memphis också att det var på riktigt det där du klistrade in...

Du borde ta det på accenten och inte apostrofen i "where´s" (sic).

Link to comment
Dela på andra sajter

nice kväll med bastu, bad och trevligt sällskap, nu får Dude, where´s my car avsluta kvällen.

Den är så otroligt jävla skön, så rolig 😄

Beror på vem man bastar med.

Jag ser också den filmen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du borde ta det på accenten och inte apostrofen i "where´s" (sic).

Jo. Jag var ju inte helt säker, det kändes lite fel, men samtidigt hade det känts drygt att ta för givet att det var copypastat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...