Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Jooo... jag vet att där har stått ett hus, men de har ju sålt falafel, köttbullar och sånt där. Ett lunchplejs,

där man står, tar med sig eller sätter sig och käkar. Har ju inte varit en lucka åt andra hållet särskilt länge väl?

Vet inte. Jag menar iaf den lilla cirkulära kiosken mellan arkaden och nordstan. Inte den boden som är typ nära Gustaf adolfs torg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det hände inget speciellt. Det var samma skit.

Skillnaden är ju att man slipper vidareskickas till en ny sida om man inte trycker på Svara.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte. Jag menar iaf den lilla cirkulära kiosken mellan arkaden och nordstan. Inte den boden som är typ nära Gustaf adolfs torg.

Ja just det, cirkulär vet jag inte om jag sett den, men fyrkantig iaf.

Det fönster som är ut mot gångstråket mellan Fredgatan och Femmans entré, där säljer de lunchmat.

Nu när jag Internetat så ser jag att det kallas Jafari Donuts och den luckan är åt rakt motsatt

håll, riktad i ett mellanting mellan knarkartillhållet och de som väntar på färdmedel.

Kan det stämma?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just det, cirkulär vet jag inte om jag sett den, men fyrkantig iaf.

Det fönster som är ut mot gångstråket mellan Fredgatan och Femmans entré, där säljer de lunchmat.

Nu när jag Internetat så ser jag att det kallas Jafari Donuts och den luckan är åt rakt motsatt

håll, riktad i ett mellanting mellan knarkartillhållet och de som väntar på färdmedel.

Kan det stämma?

Ja, stämmer, det heter så och ligger där. Men testa det! Man känner en ljuvlig doft redan tio meter ifrån den typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll har SadamJr upptäckt snabbsvara-fältet.

Tidigare idag upptäckte jag att det fanns en funktion som heter "Visa nytt innehåll".

Provade det nyss, men då stod det en ursäkt för att det inte finns något nytt innehåll

att visa. Ingen hade alltså skrivit i någon tråd ikväll, trots att jag vet att både

Henber och NakenHelge har skrivit senaste tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll har SadamJr upptäckt snabbsvara-fältet.

Tidigare idag upptäckte jag att det fanns en funktion som heter "Visa nytt innehåll".

Provade det nyss, men då stod det en ursäkt för att det inte finns något nytt innehåll

att visa. Ingen hade alltså skrivit i någon tråd ikväll, trots att jag vet att både

Henber och NakenHelge har skrivit senaste tiden.

Amen jösses! Sover ni när ni surfar på forumet eller? 😛 Den funktionen är ju den man använder mest. Ett tips är att klicka en gång till på knappen så visas det nya innehållet, vet inte varför det inte visas första gången.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, stämmer, det heter så och ligger där. Men testa det! Man känner en ljuvlig doft redan tio meter ifrån den typ.

Förra gången jag var i de trakterna (dvs inne i själva knarkarparken) rusade det upp två typer från en bänk mot mig. Den ene hade en plastpåse med en metallskiva i och den andre var blodig i ansiktet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Amen jösses! Sover ni när ni surfar på forumet eller? 😛 Den funktionen är ju den man använder mest. Ett tips är att klicka en gång till på knappen så visas det nya innehållet, vet inte varför det inte visas första gången.

zzZZZz....ööööh........va?

..........................ZZZzzz..... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Förra gången jag var i de trakterna (dvs inne i själva knarkarparken) rusade det upp två typer från en bänk mot mig. Den ene hade en plastpåse med en metallskiva i och den andre var blodig i ansiktet.

Ja, det finns en hel del skumt folk omkring där. Även här ute i gamlestaden. Sitter folk och sniffar gas vid spårvagnshållplatserna etc. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det finns en hel del skumt folk omkring där. Även här ute i gamlestaden. Sitter och sniffar gas vid spårvagnshållplatserna etc. 😛

Visa nytt innehåll trodde jag bara fungerade när man har varit utloggad och loggar in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min ena brorsa bodde i en herrgård mitt i djupaste Smålandsskogarna i 3-4 år.

Helt utan grannar!!

Fanns ingen toa inomhus och ingen tv men väl duschrum och batteriradio samt vedspis.

Man var tvungen att gå sex kilometer(!!!) för att komma till närmsta väg!

Han cyklade 6 km över fält ned till vägen (gömde den i fältet), tog bussen,

åkte till jobbet, åkte tillbaka, letade efter cykeln, cyklade tillbaka.

Så skulle jag också vilja bo, tror jag.

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Min ena brorsa bodde i en herrgård mitt i djupaste Smålandsskogarna i 3-4 år.

Helt utan grannar!!

Fanns ingen toa inomhus och ingen tv men väl duschrum och batteriradio samt vedspis.

Man var tvungen att gå sex kilometer(!!!) för att komma till närmsta väg!

Han cyklade 6 km över fält ned till vägen (gömde den i fältet), tog bussen,

åkte till jobbet, åkte tillbaka, letade efter cykeln, cyklade tillbaka.

Så skulle jag också vilja bo, tror jag.

🥰

Fasiken va härligt egentligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min ena brorsa bodde i en herrgård mitt i djupaste Smålandsskogarna i 3-4 år.

Helt utan grannar!!

Fanns ingen toa inomhus och ingen tv men väl duschrum och batteriradio samt vedspis.

Man var tvungen att gå sex kilometer(!!!) för att komma till närmsta väg!

Han cyklade 6 km över fält ned till vägen (gömde den i fältet), tog bussen,

åkte till jobbet, åkte tillbaka, letade efter cykeln, cyklade tillbaka.

Så skulle jag också vilja bo, tror jag.

🥰

Nä fy fan. 😄 Alltså, bo på landet är ju skönt men helt jävla isolerad låter ju inte skoj nånstans. Påminner om han här. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä fy fan. 😄 Alltså, bo på landet är ju skönt men helt jävla isolerad låter ju inte skoj nånstans. Påminner om han här. 😆

Joo, det var hur djävla isolerat som helst. Ingen trodde honom, trodde han överdrev, så när vi åkte dit så blev vi rätt paffa när det stämde.

Det fanns verkligen varken grannar eller någon framdragen väg. Blev hämtade på stationen, annars hade vi aldrig hittat dit. Bil hade han inte heller...

Däremot visade det sig att det kom en granne en ynka vecka per år. En djävlig tetig kärring som under en vecka hyrde ett litet förrådshus som nästan var som ett större utedass, bara 2.5 x 3 m. Därinne satt kärringen hela veckan med fördragna gardiner oavsett väder och åkte sedan hem, sa brorsan.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...