laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Hur gick det till för er andra när ni träffade er första brud då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Ang. Killis finns det väl dokumenterat i längsta. Om det nu räknas som brud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Ang. Killis finns det väl dokumenterat i längsta. Om det nu räknas som brud. Hoppas vi får se dina första brudpostningar här också nån gång i framtiden! hi hi hi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Hur gick det till för er andra när ni träffade er första brud då? Var på takfest under insparken, träffade en tjej, fick hennes nummer, hånglade några dagar senare på en pubrunda, sen efter 3-4 veckor tröttnade vi båda så rann det ut i sanden på nått sätt och så var det med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Hoppas vi får se dina första brudpostningar här också nån gång i framtiden! hi hi hi Hoppas jag med! Jag har fått tipset, eller läst tipset ska jag säga, att man ska träffa folk man bara pratat med på internet så fort man kan för att lära känna dem på riktigt istället för att bygga upp en låtsasperson. Det är lite jobbigt när vederbörande potentiella långskott bor vid Vättern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Var på takfest under insparken, träffade en tjej, fick hennes nummer, hånglade några dagar senare på en pubrunda, sen efter 3-4 veckor tröttnade vi båda så rann det ut i sanden på nått sätt och så var det med det. Har du någon som helst kontakt med henne eller någonting, via Facebook eller nåt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Har du någon som helst kontakt med henne eller någonting, via Facebook eller nåt? Nä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 (redigerat) Hoppas jag med! Jag har fått tipset, eller läst tipset ska jag säga, att man ska träffa folk man bara pratat med på internet så fort man kan för att lära känna dem på riktigt istället för att bygga upp en låtsasperson. Det är lite jobbigt när vederbörande potentiella långskott bor vid Vättern. Ja. Det låter vettigt. Nu är det inte riktigt samma sak men det tog ett tag innan jag verkligen gick med på tanken att pazo som jag chattat med var ricardo jag träffade IRL. Hade extremt svårt att föreställa mig att personen jag pratade med IRL var han på MSN. Redigerat 11 april 2011 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Jag har fått tipset, eller läst tipset ska jag säga, att man ska träffa folk man bara pratat med på internet så fort man kan för att lära känna dem på riktigt istället för att bygga upp en låtsasperson. Instämmer till fullo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Ja. Det låter vettigt. Nu är det inte riktigt samma sak men det tog ett tag innan jag verkligen gick med på tanken att pazo som jag chattat med var ricardo jag träffade IRL. Hade extremt svårt att föreställa mig att personen jag pratade med IRL var han på MSN. Ja, jag förstår det. På något sätt kändes det, vad jag minns, faktiskt inte så himla konstigt när jag träffade dig, Pazo och Micke på IRL:en förrförra hösten. Kändes ändå mest bara som att "ja, där är de ja". Som att det var samma personer, fast med lite olika dialekter bara. Jag vet inte varför. Kanske för att längsta ändå är så pass privat liksom, till skillnad från den lite uppstyltade stilen det blir när man kommunicerar på andra vägar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 (redigerat) Var förresten nära att krocka i lördags.. Somnade vid ratten fyra på morgonen. På väg in i ett trafikljus på värnhemstorget när bassisten skrek till. Det gick bra. Vaknade, styrde undan,bromsade, och körde till kanten och satt och andades och stirrade på varandra en stund. Vi hade baksätet och bakluckan full med instrument efter spelningen så hade vi träffat något hårt hade det nog gått åt helvete. Fyfan vad arg jag var på mig själv sen. Skakade av ilska. Aldrig varit så arg i hela mitt liv. Och var skärrad långt in på söndagen. Men vi hade tur. Fyfan, ska aldrig aldrig aldrig köra trött igen. Redigerat 11 april 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Ja, jag förstår det. På något sätt kändes det, vad jag minns, faktiskt inte så himla konstigt när jag träffade dig, Pazo och Micke på IRL:en förrförra hösten. What? Har ni träffats? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Var förresten nära att krocka i lördags.. Somnade vid ratten fyra på morgonen. På väg in i ett trafikljus på värnhemstorget när bassisten skrek till. Vi hade baksätet och bakluckan full med instrument efter spelningen så hade vi träffat något hårt hade det nog gått åt helvete. Fyfan vad arg jag var på mig själv sen. Aldrig varit så arg i hela mitt liv. Och var skärrad långt in på söndagen. Men vi hade tur. Hur fort gick det? Fy fan för att köra bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 What? Har ni träffats? Att du missat det! Vi sågs på en skivmässa i Solna oktober (tror jag?) 2009. Micke drog iofs ganska snabbt, men vi andra var kvar ett tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Hur fort gick det? Vi höll väl femtio eller något. Tillräckligt för att det kunde gått illa eller ( våga knappt tänka tanken ) om det hade varit rödljus och nån person gått över vägen. Fy helvete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Måste fan lyckas gräva fram någon jävla anledning att träffa den där jävla tjejen vid något svårmotiverat men efterlängtat tillfälle, för att inte bara upprepa samma jävla skit som alltid blir med folk man stöter på på internet. Brev också visserligen, men inte så himla stor skillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Att du missat det! Vi sågs på en skivmässa i Solna oktober (tror jag?) 2009. Micke drog iofs ganska snabbt, men vi andra var kvar ett tag. Finns det bilder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Vi höll väl femtio eller något. Tillräckligt för att det kunde gått illa eller ( våga knappt tänka tanken ) om det hade varit rödljus och nån person gått över vägen. Fy helvete. Du var inte full iaf. Nä fy helvete som sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Var förresten nära att krocka i lördags.. Somnade vid ratten fyra på morgonen. På väg in i ett trafikljus på värnhemstorget när bassisten skrek till. Det gick bra. Vaknade, styrde undan,bromsade, och körde till kanten och satt och andades och stirrade på varandra en stund. Vi hade baksätet och bakluckan full med instrument efter spelningen så hade vi träffat något hårt hade det nog gått åt helvete. Fyfan vad arg jag var på mig själv sen. Skakade av ilska. Aldrig varit så arg i hela mitt liv. Och var skärrad långt in på söndagen. Men vi hade tur. Fyfan, ska aldrig aldrig aldrig köra trött igen. Oj! Läskigt. Aldrig varit med om det själv som tur är. En gång när jag körde hem på natten efter ett rep så kom jag i en kurva så såg jag hur en älg sprang precis bredvid vägen. Då sket jag ner mig, men var ju aldrig nån direkt fara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Finns det bilder? Det ska det göra, men vet inte vart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Måste fan lyckas gräva fram någon jävla anledning att träffa den där jävla tjejen vid något svårmotiverat men efterlängtat tillfälle Du kan ju faktiskt lägga ut korten på bordet och säga: Hej jag skulle vilja träffas. Så slipper du charaderna när du väl är där.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Oj! Läskigt. Aldrig varit med om det själv som tur är. En gång när jag körde hem på natten efter ett rep så kom jag i en kurva så såg jag hur en älg sprang precis bredvid vägen. Då sket jag ner mig, men var ju aldrig nån direkt fara. Kör du någon bil nuförtiden i Uppsala? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Finns det bilder? http://www.facebook.com/album.php?fbid=148313833748&id=652553748&aid=114402 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Kör du någon bil nuförtiden i Uppsala? Nepp. Senast var i julas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Du var inte full iaf. Nej för tusan. Det var en väckarklocka kan man säga. Brr.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 http://www.facebook.com/album.php?fbid=148313833748&id=652553748&aid=114402 Har inte facebook. Tillåter siten direktlänkar utåt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Du kan ju faktiskt lägga ut korten på bordet och säga: Hej jag skulle vilja träffas. Så slipper du charaderna när du väl är där.. Men jag pallar inte åka till Jönköping! Jag ska skärskåda hennes nästa brev och se om man kan få ut något ur det. Det står iaf "singel" på Flickr. Sen är det väl rent allmänt att jag är livräddast i världen för att jag ska dra förhastade slutsatser och hon bara "jahaaaa.... okej, visst..." lite tveksamt sådär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Har inte facebook. Tillåter siten direktlänkar utåt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 (redigerat) PS. Jag är snyggare nu. EDIT: AVSEVÄRT Redigerat 11 april 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 PS. Jag är snyggare nu. Samma här. Och tur är väl det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts