Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Du har väl öppnat för många Windows?

*plats för applåder här*

bored_audience_image.jpg

Annons
Postat

Inte jag!

Woot!?! Det trodde jag.

Jag har inga och kommer aldrig att skaffa några.

Men när jag var 18 ville jag skaffa en taggtrådstatuering som skulle börja vid axeln och skruva sig ner till handleden... 😮

Postat

Jag har inga tatueringar heller. Men jag känner de som har!😊

Inte du HELLER???!!!!

Postat

Nä jag kommer aldrig att skaffa tatueringar heller.

Jag har haft en ring i örat men den är borta sedan länge nu. Varför hålla på lixom.

Postat

En bra grej när man ska steka burgare är att man slår spisplattan. Skriv gärna ner det 😑

Postat

Nä jag kommer aldrig att skaffa tatueringar heller.

Jag har haft en ring i örat men den är borta sedan länge nu. Varför hålla på lixom.

Nä eller hur. Varför hålla på..

Postat

OMG FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

haha

Lite så.

Får jag vara med i er dödstuffe förening nu?

Risken är ju att jag blir lite av en näbbGÄDDA. Men jag har ju en REVa i btxorna så det kanske går på ett ut? Jag har hört at tdet ska vara ett gött DRAG i er förening. Stämmer det? Om ni börjar ta betalt så lär ni ju HÅVa in pengar.

Postat

Izze... dansare. Hans andra nummer var bättre... men han är bra...

Steven... bra. Svårt dock att variera numren gång efter annan. Opera e opera liksom.

Postat

Min mobil funkar inte heller om något fönster är öppet.

Måste bero på 3s master. Någon som stör.

Det kanske är du som stör, debatt? 😕

🥰

Postat

Lite så.

Får jag vara med i er dödstuffe förening nu?

Risken är ju att jag blir lite av en näbbGÄDDA. Men jag har ju en REVa i btxorna så det kanske går på ett ut? Jag har hört at tdet ska vara ett gött DRAG i er förening. Stämmer det? Om ni börjar ta betalt så lär ni ju HÅVa in pengar.

Haha det låter som du är på hugget! Ska vidarebefodra din fråga till ordförande och se om han nappar.

Postat

Det kanske är du som stör, debatt? 😕

Andra kanske har kraftfullare mobiltelefon och bredband och då når inte mina mobil- och internetsignaler fram eller nåt?

Eller också är jag kapad.

Det händer ju alltid mig.

🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.