Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ja boys, ni får ursäkta men jag verkar vara helt under flötet!

Förresten, CHAE: Fel på fyran. Du skulle hållt dig till sallah. ... men du kanske inte fick se slutet av filmen? 😉

Det gör ingenting...

NEJJE!!! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

HHAHAAA skön passning där, laxen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Country boy - förstår inte vad som är så särpräglat med hans röst alls- låter som 100000 andra. Men det är ett ok hantverk. Plus för egna låtar.

Pajasen - tjaa... inte lika bra denna gången. Samma nivå som Country boy.

Ingen av dem röstar jag på.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, va fan är dealen med att raka av sig ögonbrynen och köra målade ditos? Såg en brud som hade det idag och det ser för jävla jävligt ut 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gärna! Kan den inte heta klubben bottennappet? med undertiteln "helt under flötet". Årsmöte på skottdagen? Klubbklädsel två vänsterskor och grå kavaj!

Det blir gjutet, grahn. 🙂

Det blir bra det! Jag kan vara ordförande! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Det håller jag faan i mej med om! a025.gif

Umm.. Nu får ju alla set ut som de vill och om detta skänker en strimma självförtroende hos dessa brudar så må det vara hänt... Men still.... För JÄVLa jävligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag ville en strandraggarsnubbe high fiva mig när jag tagit ett vanligt blodprov på honom... Fucki'n 'ell vad jag skämdes å hans sida. Han fick ingen HF.

Link to comment
Dela på andra sajter

haha mr stiff - spela med för tusan. 🙂

Seriöst NEJ! Jag brukar vara ganska skön på jobbet: dra dåliga skämt och kaxa mig.. men HF... Nej, DÄr drar jag gränsen alltså. Hade det varit en vanlig tjomme så hadew jag nog övervägt en high five men en sådan där strandglidare... Näääveeeer! HATET! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...