debatt Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Det där kan va det sämsta tvprogram som har gjorts. Det finns många kandidater iofs. Men allvarligt, vad är de rädda för?
CHAE Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 1. Därför att Indy anser att tyska inte är ett språk och tycker sig därför helt felaktigt kunna använda sig av ordet par i sammanhanget. 2. 90-väg 3. En slanggurka 4. Butcher's knife 😆
CHAE Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Det finns många kandidater iofs. Men allvarligt, vad är de rädda för? För att det ligger i människans natur att vara rädda för mörkret (fast egentligen är de rädda för vad som finns i mörkret). 😑 Eller jag vet inte.. De kanske är rädda för att bli typ ollade 😕
debatt Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 För att det ligger i människans natur att vara rädda för mörkret (fast egentligen är de rädda för vad som finns i mörkret). 😑 Eller jag vet inte.. De kanske är rädda för att bli typ ollade 😕 Jag har alltid varit tvärtom. Älskade mörkret redan som liten. Blir nostalgisk när jag tänker på farmor o farfars lantställe, när jag som fyraåring redan kunde ställa mig helt ensam i kolsvarta natten nånstans i skogen och bara njuta... 🥰
CHAE Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Jag har alltid varit tvärtom. Älskade mörkret redan som liten. Blir nostalgisk när jag tänker på farmor o farfars lantställe, när jag som fyraåring redan kunde ställa mig helt ensam i kolsvarta natten nånstans i skogen och bara njuta... 🥰 Jag gillar också mörker. Har aldrig varit mörkrädd. Däremot var jag rädd för att dö. Det är jag inte längre dock. Bara för att dö 1. en ensam död 2. en våldsam död eller 3. Både och 😑
debatt Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Jag gillar också mörker. Har aldrig varit mörkrädd. Däremot var jag rädd för att dö. Det är jag inte längre dock. Bara för att dö 1. en ensam död 2. en våldsam död eller 3. Både och 😑 Jag är mest rädd för att INTE dö en ensam död.
debatt Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Snart final av talang. Det ska jag se! I tråden om sång pratar aRocker, Valle och Demonproducenten om avsugningar män emellan.
slejnard Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 28,4 i skuggan. Ska inte klaga....för några månader sen var det närmare 40 minusgrader.
CHAE Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 I tråden om sång pratar aRocker, Valle och Demonproducenten om avsugningar män emellan. Låter som en helt vanlig och nyanserad forumdiskussion 😑 😆
slejnard Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Nu blir det billigare att mobilsurfa utomlands! 😑 Orka åka utomlands för att surfa. 😳
laxlaxlax Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 fempoängarna: 1. Vad kan man hitta i Henry's bok som någon annan skrev? 2. Vad avslöjar den hemliga gången i Willies rum? 3. Vad heter Indys sidekick i temple of doom? 4. Hur många rider ut från templet med graalerna i the last crusade?
slejnard Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Indiana Jones är bra men kan inte trivian. Nu ere talang!
Neosus Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Orka åka utomlands för att surfa. 😳 Vars annars ska man surfa? ...eller jaha du menar mobilsurfa. JAJA! *fniss* 😆😑 *solsting*
SadamJR Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Indiana Jones är bra men kan inte trivian. Nu ere talang! Vem vill veta så där mycket om nåt sånt.
CHAE Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 fempoängarna: 1. Vad kan man hitta i Henry's bok som någon annan skrev? 2. Vad avslöjar den hemliga gången i Willies rum? 3. Vad heter Indys sidekick i temple of doom? 4. Hur många rider ut från templet med graalerna i the last crusade? 1. Adolf hitlers autograf 2. Luftdraget 3. Short Round 4. 3 st. Indy, Henry, Marcus Brody.... blir tveksam här om Sallah är med.. men jag håller mig till 3 stycken ändå.
laxlaxlax Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Tappar bort mobiltelefonen i lägenheten. Ringer den från den fasta telefonen för att hitta. Lägger på luren när jag hör att den ligger i sängen under täcket. Roter fram mobilen. Ser att jag har ett missat samtal. Tänker: Ah! kul! Undrar från vem... ...
debatt Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Tappar bort mobiltelefonen i lägenheten. Ringer den från den fasta telefonen för att hitta. Lägger på luren när jag hör att den ligger i sängen under täcket. Roter fram mobilen. Ser att jag har ett missat samtal. Tänker: Ah! kul! Undrar från vem... ... Solsting?
slejnard Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Tappar bort mobiltelefonen i lägenheten. Ringer den från den fasta telefonen för att hitta. Lägger på luren när jag hör att den ligger i sängen under täcket. Roter fram mobilen. Ser att jag har ett missat samtal. Tänker: Ah! kul! Undrar från vem... ... ☺️ nu är det jekko the clown på talang
CHAE Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Tappar bort mobiltelefonen i lägenheten. Ringer den från den fasta telefonen för att hitta. Lägger på luren när jag hör att den ligger i sängen under täcket. Roter fram mobilen. Ser att jag har ett missat samtal. Tänker: Ah! kul! Undrar från vem... ... Först faila på Marion (Sonya..wtf??) och nu det här!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååhhhhhhhhhhh soooooooopaaaaaaaa! Fast du verkar ju vara skön ändå 🥰
laxlaxlax Postat 10 juni 2011 Postat 10 juni 2011 Ja boys, ni får ursäkta men jag verkar vara helt under flötet! Förresten, CHAE: Fel på fyran. Du skulle hållt dig till sallah. ... men du kanske inte fick se slutet av filmen? 😉
Recommended Posts