Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

CRUSH IT LIKE A CORNER STONE!

OTHERWISE, IT ALL COMES DOWN!

Så, nu är det bra för dig. Gå och lägg dig nu, så kommer vi och ger dig en barnalbyl snart, m'kay 😛

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du skogsägare?

Både "ja" och "nej". Äger en fastighet på några ha (ihop med brorsan) och jag har jobbat åt ett gäng lantbrukare genom åren på deras fastigheter. Den där fastigheten som jag och broderskapet äger är mest en familjegrej... Farsan vill helst inte att den försvinner ur släkten så vi hyr ut den till en barnfamilj vi känner. De har en låg hyra mot at tde fixar och grejar med huset eftersom att jag inte bor i närheten av fastigheten längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Både "ja" och "nej". Äger en fastighet på några ha (ihop med brorsan) och jag har jobbat åt ett gäng lantbrukare genom åren på deras fastigheter. Den där fastigheten som jag och broderskapet äger är mest en familjegrej... Farsan vill helst inte att den försvinner ur släkten så vi hyr ut den till en barnfamilj vi känner. De har en låg hyra mot at tde fixar och grejar med huset eftersom att jag inte bor i närheten av fastigheten längre.

Jaha.

Link to comment
Dela på andra sajter

pix plz, gäller även chae.

Meh! jag kan väl inte ställa mig och fota en random snubbe på stan!

"asså du e så jääääla lik en snubbe på ett fora! Kan inte jag få plåta dig och sprida ordet?"

Du hör ju själv. It's a big no-no 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Meh! jag kan väl inte ställa mig och fota en random snubbe på stan!

"asså du e så jääääla lik en snubbe på ett fora! Kan inte jag få plåta dig och sprida ordet?"

Du hör ju själv. It's a big no-no 😑

på ett forum heter det

fora är plural

men används bara av folk som försöker stajla

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja?

Ne 😛

Förresten visste jag inte att "fora" var plural 😮 Det slog sönder min värld.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten har äntligen alla jag har någon anledning att befatta mig med nu gått ut gymnasiet. Härligt.

Skååååååååååål!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...