Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Fan måste berätta, ska göra en spännande grej.. vi ska dra och spela in en filmsekvens i soluppgången på en grusväg några mil utanför malmö inatt. Solen går upp 04:20 på lördag (eller inatt då).. och ska vi vara redo får vi väl dra härifrån vid typ halv fyra. Sätta klockan på tre och koka kaffe i nattmörkret. hehe

Gökotta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sitter några kids (typ 19-20) på nedersta våningen och lirar gitarr och sjunger falskt. Jag dör lite inombords och kräks lite i munnen, men "hey" jag ska inte paja deras sommarnöje 😑

Jo för fan. Gå ner och slit till dej guran och visa dom hur det ska gå till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sitter några kids (typ 19-20) på nedersta våningen och lirar gitarr och sjunger falskt. Jag dör lite inombords och kräks lite i munnen, men "hey" jag ska inte paja deras sommarnöje 😑

Va!? Det är ju det finaste som finns. Tycker du borde gå ner, lyssna på en låt och klappa entusiastiskt efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo för fan. Gå ner och slit till dej guran och visa dom hur det ska gå till.

Va!? Det är ju det finaste som finns. Tycker du borde gå ner, lyssna på en låt och klappa entusiastiskt efteråt.

SadamJR: då blir jag ju "tjuriga gubben" och vem vill vara det?

Laxen: de får gärna sjunga och lira gura. jag ska inte lägga sång ikväll.

Men he låter fö' jefligt! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar om forat tänker släppa igenom om jag lägger upp min glada låt i Längsta... Det har ju gått "sådär" med tanke på att det har strulat big times på sistone.

Äh, jag kör på

http://dl.dropbox.com/u/30490550/Fr%C3%A5n%20V%C3%A4stertull.mp3

EDIT: fan också 🙁

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Fett nice! 😄

Självdå? 😄

Härligt!

Jo tack, allt är bra. Nu är ju arbetsveckan slut och jag tänker softa med vin. Men först borde jag städa...och diska...och tvätta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag kom skatteåterbäringen (Prisa Gud?) - 990 kronor. Satt rätt skönt inför MetalTown nästa vecka. ☺️

12 000 här. Men inte tänker jag gå på Metall Staden för det 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

12 000! Antar att ni tjänar rätt bra inom sjukvården.

Fast det där beror ju på att jag jobbade som en galning ute i skogen förra året. Skogsplantering (20 000+ plantor) och avverkning genererar stora pengar om man bara ger sig fan på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...