Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

HUR DJÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT BACKA EN LASTBIL MED CARLSBERGS ÖL 10 METER PÅ EN ICKE TRAFIKERAD GATA??????

 

NU HAR HAN HÅLLIT PÅ I ÖVER TVÅ MINUTER - JAG HAR KLOCKAT!

 

TUR JAG INTE HAR EN K-PIST!

Det kanske är stressrelaterat?

Du kanske är av den typen som behöver lugn och ro omkring dig? Stänga bort yttre ljud? Skaffa öronproppar? Var någon annanstans på dagarna?

Jag tror på yoga för att få igång det transpiratoriska systemet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske är stressrelaterat?

Du kanske är av den typen som behöver lugn och ro omkring dig? Stänga bort yttre ljud? Skaffa öronproppar? Var någon annanstans på dagarna?

Jag tror på yoga för att få igång det transpiratoriska systemet.

Tack!

Jag tror också på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan måste berätta, ska göra en spännande grej.. vi ska dra och spela in en filmsekvens i soluppgången på en grusväg några mil utanför malmö inatt. Solen går upp 04:20 på lördag (eller inatt då).. och ska vi vara redo får vi väl dra härifrån vid typ halv fyra. Sätta klockan på tre och koka kaffe i nattmörkret. hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan måste berätta, ska göra en spännande grej.. vi ska dra och spela in en filmsekvens i soluppgången på en grusväg några mil utanför malmö inatt. Solen går upp 04:20 på lördag (eller inatt då).. och ska vi vara redo får vi väl dra härifrån vid typ halv fyra. Sätta klockan på tre och koka kaffe i nattmörkret. hehe

Det är najs som fan med sommarsoluppgång! Jag och min bäste vän gjorde alltid det till en tradition när vi bodde i Norpan. Hoppas att ni får finfina bilder.

Inte för att det blir så mycket "nattmörker" i juni men jag förstår hur du menar. Mysfaktorn går upp med typ 9000%.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan måste berätta, ska göra en spännande grej.. vi ska dra och spela in en filmsekvens i soluppgången på en grusväg några mil utanför malmö inatt. Solen går upp 04:20 på lördag (eller inatt då).. och ska vi vara redo får vi väl dra härifrån vid typ halv fyra. Sätta klockan på tre och koka kaffe i nattmörkret. hehe

Vadå sätta klockan! Halv fyra går jag å lägger mig typ! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sitter några kids (typ 19-20) på nedersta våningen och lirar gitarr och sjunger falskt. Jag dör lite inombords och kräks lite i munnen, men "hey" jag ska inte paja deras sommarnöje 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...