Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Hatar JÄVLA karriärshets

Hatar GÄRNA karriärshets

Håller med. Palla orka, liksom 😏 Kan man inte bara vara jävligt nöjd med att ha ett jobb?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade du inte funderingar på att bli diplomatt eller liknande?

Nä, han skulle bara bli "matt" och lägga sig på golvet.

Ni får skratta nu... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Var jobbar man då? "På kontor"...

SCB har väl huvudkontor i Örebro men sen sitter väl många i Stockholm säkert också. Många företag behöver väl det också.

Sen det bra är ju att det kommer bli stort behov på statistiker framöver och vill man jobba med statistik behöver man inte ha det som huvudämne utan dom verkar föredra att man har läst nått annat med statistik bredvid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är ju frågan om man ska läsa statistik B nästa termin och inte nek C. Många jag pratat med tycker att man bör ha läst statistik B före nek C nämligen... Och jag har ändå tänkt läsa statistik B. Det enda då är ju att man inte har nån från sin klass men fan så kan man ju inte tänka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som är vägtekniskt bevandrad?? Här är jag och försöker rehabiliteringsvila från buller och samtidigt så gräver de upp varenda gata utanför huset. Vet någon varför man gräver upp gatorna? Allt kan väl inte vara fas 3-jobb?

De har hållit på från kl 7 i morse och håller på FORTFARANDE!!!! Nu är klockan över 21. Jag blir sinnessjuk! Huset skakar!

Tredje veckan nu. Inte ett anslag nånstans om vad fan det handlar.

Kompressor, grävskopor

och bergsborrar.

🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

SCB har väl huvudkontor i Örebro men sen sitter väl många i Stockholm säkert också. Många företag behöver väl det också.

Sen det bra är ju att det kommer bli stort behov på statistiker framöver och vill man jobba med statistik behöver man inte ha det som huvudämne utan dom verkar föredra att man har läst nått annat med statistik bredvid.

Finns Göteborgsstationering också. Man kan ju nästan vara lite fri (utan kontor som fast punkt) hos dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är ju frågan om man ska läsa statistik B nästa termin och inte nek C. Många jag pratat med tycker att man bör ha läst statistik B före nek C nämligen... Och jag har ändå tänkt läsa statistik B. Det enda då är ju att man inte har nån från sin klass men fan så kan man ju inte tänka.

Ja, läs statistik B före NE c. Innan du läser stat c och stat d och NE d.

Link to comment
Dela på andra sajter

De har hållit på från kl 7 i morse och håller på FORTFARANDE!!!! Nu är klockan över 21. Jag blir sinnessjuk! Huset skakar!

Kompressor, grävskopor

och bergsborrar.

🤪

DET ÄR JU HELT DJÄVLA SINNESSJUKT FÖR HELVETE!

STACKARS SATANSDJÄVLAR ATT HA ETT SÅNT KNEG!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackars debatt.

Som om det vore bättre att gå till andra väderstrecket av lägenheten.... Nej... för där bygger de nåt hus på gården.

Kompressorer, hammare, plåtslagning och svetsning. Håller på ännu. Tänk om det ska vara klart imorgon? Yippie!

Skrev till värden idag och frågade vad det ska bli för hus som ska rymma en massa cisterner (som de placerat ut).

Finns inget anslag om det i porten nämligen. Mailsvar imorgon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...