slejnard Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Det ståder till bra häder. Jag har fått solsting och drabbfats af gammelsfvenska 😄
Dingbats Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Det ståder till bra häder. Jag har fått solsting och drabbfats af gammelsfvenska 😄 usch
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Förklara den då. När jag har dragit in min första miljon, vilket lär ta tid eftersom det handlar om att fördubbla pengarna och börja med väldigt låga insatser.
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Ishotellet i Jukkasjärvi har öppnat för säsongen. Hurihelvete kan nån vilja bo i ett ishotell efter den här vintern?
Dingbats Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 När jag har dragit in min första miljon, vilket lär ta tid eftersom det handlar om att fördubbla pengarna och börja med väldigt låga insatser. Ett tips är att inga spelsystem fungerar.
Neosus Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Hurihelvete kan nån vilja bo i ett ishotell efter den här vintern? Äsch de e skittrevligt där... om man är cool som jag. 😱
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Ett tips är att inga spelsystem fungerar. Det är inget system utan en idé om discipinerat spelande.
Dingbats Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Det är inget system utan en idé om discipinerat spelande. Nåja, vi får se.
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Är detta det svenska tuggumitechnobandet som har varit uppe här förut? Har tappat bort namnet.
Neosus Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Är detta det svenska tuggumitechnobandet som har varit uppe här förut? Har tappat bort namnet. Det är det nog. Dom e från Eskilstuna iallafall.. Fast jag vet inte om dm gillar tuggummi där? 😮
laxlaxlax Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Fack fack fack nu stängde operatören av min mobil för att jag inte kunnat betala förra räkningen. Kan inte skattepengarna bara ta och komma!
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Dada life var det ja. Tackar. Gillar den här typen av techno med glimten i ögat. Finns det fler?
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Fack fack fack nu stängde operatören av min mobil för att jag inte kunnat betala förra räkningen. Kan inte skattepengarna bara ta och komma! Skulle inte pengarna komma idag?
debatt Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Det stämmer inte. Jag hittade en när jag sorterade gamla papper förut.
debatt Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Hur är det med lurarna? Åt rätt håll hoppas jag. Just nu besväras jag mest av ett tryck på höger sida, där tryckutjämning hjälpte. Sov för första gången på 13 dygn. Legat på 1-2 timmar per natt, vilket är för lite. Särskilt för mig...
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Åt rätt håll hoppas jag. Just nu besväras jag mest av ett tryck på höger sida, där tryckutjämning hjälpte. Sov för första gången på 13 dygn. Legat på 1-2 timmar per natt, vilket är för lite. Särskilt för mig... Fick du lägga ner plattorna då?
debatt Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Du satsar 10 kr på Oddset. Misslyckas och satsar 20 kr o misslyckas igen. Satsar 40 kr och misslyckas. Satsar då 80 kr och lyckas. Har då vunnit totalt sett, har alltså fått en nettovinst och inte bara en bruttovinst. Förutsättningen är att oddset är på mer än 2! Naturligtvis.
debatt Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Fick du lägga ner plattorna då? Ja, musik är bara att glömma.
debatt Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Du tyx ju ändå hålla humöret uppe. Ja. Tror jag ska handla mjölk nu. Så jag kan se Kommissarie Barnaby.
Recommended Posts