Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Fuck.. försökte dra en fuling i supporttelefonen för att fylla på en polares utskriftskonto med sjuttio utskrifter. Och de kom på mig - han såg historiken.. men fyllde på ändå.

Nu skäms jag.

Men det är den bästa sortens skam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om inget annat händer är jag med familjen och en annan familj på midsommar. Vilket förmodligen innebär föräldrar + föräldrar + jag, så jag hoppas något annat dyker upp.

Annars skulle du kunna skriva ett intressant reportage om en sån sak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Reportage kanske, men knappast intressant.

Åjo. Fast med sina föräldrar och deras vänner över midsommar, med tankar på vad man borde ha gjort istället. Man ska skriva om sånt som ingen annan skriver om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är bitmynt för nåt?

En digital valuta som är tänkt att fungera som ett decentraliserat och anonymt alternativ till vanlig handel med traditionella valutor. Priset på en bitcoin skjuter i höjden med en jävla fart just nu, så det är bäst att smida medan järnet är varmt, för det dröjer nog inte så himla länge innan det brister.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åjo. Fast med sina föräldrar och deras vänner över midsommar, med tankar på vad man borde ha gjort istället. Man ska skriva om sånt som ingen annan skriver om.

Man ska skriva om sånt som ingen annan vill att man ska skriva om.

Link to comment
Dela på andra sajter

En digital valuta som är tänkt att fungera som ett decentraliserat och anonymt alternativ till vanlig handel med traditionella valutor. Priset på en bitcoin skjuter i höjden med en jävla fart just nu, så det är bäst att smida medan järnet är varmt, för det dröjer nog inte så himla länge innan det brister.

Jaha. Fick mej att tänka på dom gamla kopparmynten där man helt enkelt knipsade av en lämplig bit när det var dax att betala.

Link to comment
Dela på andra sajter

När ska du dra ut dina pengar då, Dingbats?

Säljer av hälften när värdet har fördubblats, så jag har gått plus minus noll, sen är resten vinst därefter. Jag kan ju egentligen ingenting om sånt här, men det är ju inga stora förluster på spel. Jag kanske säljer av hälften varje gång det dubblats i värde. Det beror väl lite på hur värdeökningen ser ut också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säljer av hälften när värdet har fördubblats, så jag har gått plus minus noll, sen är resten vinst därefter. Jag kan ju egentligen ingenting om sånt här, men det är ju inga stora förluster på spel. Jag kanske säljer av hälften varje gång det dubblats i värde. Det beror väl lite på hur värdeökningen ser ut också.

Ska själv sätta undan en buffert på några tusen, och under sommarlovet se om en gammal tanke jag har när det gäller spel och dobbel funkar. Om den gör det blir jag ekonomiskt oberoende.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...