Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Hade ingen aning om att de var idag jag hade tid hos läkarn klockan 9.40. Som tur är hade jag satt en påminnelse på Googlekalendern när jag fick tiden för sjukt längesen! Så imorse kl 9.10 börja mobilen tjuta å säga att jag skulle te läkarn. FETT jobbigt iom att jag var ute igår 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

God middag, Längsta!

Verkar som om servern börja packa ihop solglajjer, shorts och hawaii-skjorta och förbereda sig på semester 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket program använder du för att göra dom? Dom ser ut som blaskorna från min tid.

Programmen papper, penna, skrivmaskin, sax och limstift. Det enda jag har gjort i datorn är att skanna in dem, konvertera till svartvitt och justera ljusstyrka och kontrast lite. Eller ja okej, till omslaget till nummer två skannade jag in ett foto och la på text i datorn, i Gimp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Programmen papper, penna, skrivmaskin, sax och limstift. Det enda jag har gjort i datorn är att skanna in dem, konvertera till svartvitt och justera ljusstyrka och kontrast lite. Eller ja okej, till omslaget till nummer två skannade jag in ett foto och la på text i datorn, i Gimp.

Ingen direkt överraskning. Fick en riktig flashback där. Snygga frimärken dessutom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen direkt överraskning. Fick en riktig flashback där. Snygga frimärken dessutom.

Ja, jag har en massa gamla frimärken jag köpte på Tradera. Det lite småjobbiga är att man måste sätta på typ sex åtta stycken på varje brev för att det är så små valörer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag har en massa gamla frimärken jag köpte på Tradera. Det lite småjobbiga är att man måste sätta på typ sex åtta stycken på varje brev för att det är så små valörer.

Flera var inte stämplade. Skulle kunna återanvända dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vad ska alla göra på midsommar?

Äta och dricka gott tillsammans med min kvinna och ett gäng goda vänner. Högst eventuellt kommer min bror och hans sambo också.

Du'rå?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Fuck.. försökte dra en fuling i supporttelefonen för att fylla på en polares utskriftskonto med sjuttio utskrifter. Och de kom på mig - han såg historiken.. men fyllde på ändå.

Nu skäms jag.

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...