Pazo Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Hade ingen aning om att de var idag jag hade tid hos läkarn klockan 9.40. Som tur är hade jag satt en påminnelse på Googlekalendern när jag fick tiden för sjukt längesen! Så imorse kl 9.10 börja mobilen tjuta å säga att jag skulle te läkarn. FETT jobbigt iom att jag var ute igår 😛
CHAE Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 God middag, Längsta! Verkar som om servern börja packa ihop solglajjer, shorts och hawaii-skjorta och förbereda sig på semester 😛
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Men det LÄÄÄR ju inte funka för evigt nu. Nä. Passar därför på att tacka för blaskorna. Har inte hunnit kolla så mycket än, men ser fram mot att göra det. Tyckte att layouten var riktigt kul.
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Va fan, förut gick det inte att komma in, och nu är det ingen som skriver.
Dingbats Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Nä. Passar därför på att tacka för blaskorna. Har inte hunnit kolla så mycket än, men ser fram mot att göra det. Tyckte att layouten var riktigt kul. Tack! De är ganska snabblästa.
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Tack! De är ganska snabblästa. Vilket program använder du för att göra dom? Dom ser ut som blaskorna från min tid.
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Kom just på mej själv med att sitta och skriva om ett de till dom för att det skulle bli talspråk.
Dingbats Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Vilket program använder du för att göra dom? Dom ser ut som blaskorna från min tid. Programmen papper, penna, skrivmaskin, sax och limstift. Det enda jag har gjort i datorn är att skanna in dem, konvertera till svartvitt och justera ljusstyrka och kontrast lite. Eller ja okej, till omslaget till nummer två skannade jag in ett foto och la på text i datorn, i Gimp.
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Är det nån som vet vad allt trasslet beror på? debatt hintade om nåt.
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Programmen papper, penna, skrivmaskin, sax och limstift. Det enda jag har gjort i datorn är att skanna in dem, konvertera till svartvitt och justera ljusstyrka och kontrast lite. Eller ja okej, till omslaget till nummer två skannade jag in ett foto och la på text i datorn, i Gimp. Ingen direkt överraskning. Fick en riktig flashback där. Snygga frimärken dessutom.
Dingbats Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Ingen direkt överraskning. Fick en riktig flashback där. Snygga frimärken dessutom. Ja, jag har en massa gamla frimärken jag köpte på Tradera. Det lite småjobbiga är att man måste sätta på typ sex åtta stycken på varje brev för att det är så små valörer.
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Ja, jag har en massa gamla frimärken jag köpte på Tradera. Det lite småjobbiga är att man måste sätta på typ sex åtta stycken på varje brev för att det är så små valörer. Flera var inte stämplade. Skulle kunna återanvända dom.
Dingbats Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Flera var inte stämplade. Skulle kunna återanvända dom. Gör det. Fuck the system.
SadamJR Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Gör det. Fuck the system. Systemet gör mej inte tillräckligt upphetsad.
Overkill Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Är du i Vänersborg nu? Japp. Så igår fick jag brev från dig men då hade jag åkt! Men Pazo ska skicka det hit nån dag.
Overkill Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Inget vad jag vet men sen så ska säkert familjen nånstans eller göra nått och så följer jag med bla bla. Mest för att man får mat då.
Overkill Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Vad är det längst ner, är det nytt? Gzip påslaget, 12 frågor, 0.24, 0.2177.
Overkill Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 http://www.dn.se/nyheter/sverige/doktorand-hanad-for-sarskrivningar 😆
CHAE Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 (redigerat) Vad ska alla göra på midsommar? Äta och dricka gott tillsammans med min kvinna och ett gäng goda vänner. Högst eventuellt kommer min bror och hans sambo också. Du'rå? Redigerat 8 juni 2011 av CHAE
laxlaxlax Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Fuck.. försökte dra en fuling i supporttelefonen för att fylla på en polares utskriftskonto med sjuttio utskrifter. Och de kom på mig - han såg historiken.. men fyllde på ändå. Nu skäms jag.
CHAE Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Fuck.. försökte dra en fuling i supporttelefonen för att fylla på en polares utskriftskonto med sjuttio utskrifter. Och de kom på mig - han såg historiken.. men fyllde på ändå. Nu skäms jag. 😑
Recommended Posts