Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hade ingen aning om att de var idag jag hade tid hos läkarn klockan 9.40. Som tur är hade jag satt en påminnelse på Googlekalendern när jag fick tiden för sjukt längesen! Så imorse kl 9.10 börja mobilen tjuta å säga att jag skulle te läkarn. FETT jobbigt iom att jag var ute igår 😛

Postat

God middag, Längsta!

Verkar som om servern börja packa ihop solglajjer, shorts och hawaii-skjorta och förbereda sig på semester 😛

Postat

Men det LÄÄÄR ju inte funka för evigt nu.

Nä. Passar därför på att tacka för blaskorna. Har inte hunnit kolla så mycket än, men ser fram mot att göra det. Tyckte att layouten var riktigt kul.

Postat

Nä. Passar därför på att tacka för blaskorna. Har inte hunnit kolla så mycket än, men ser fram mot att göra det. Tyckte att layouten var riktigt kul.

Tack! De är ganska snabblästa.

Postat

Vilket program använder du för att göra dom? Dom ser ut som blaskorna från min tid.

Programmen papper, penna, skrivmaskin, sax och limstift. Det enda jag har gjort i datorn är att skanna in dem, konvertera till svartvitt och justera ljusstyrka och kontrast lite. Eller ja okej, till omslaget till nummer två skannade jag in ett foto och la på text i datorn, i Gimp.

Postat

Programmen papper, penna, skrivmaskin, sax och limstift. Det enda jag har gjort i datorn är att skanna in dem, konvertera till svartvitt och justera ljusstyrka och kontrast lite. Eller ja okej, till omslaget till nummer två skannade jag in ett foto och la på text i datorn, i Gimp.

Ingen direkt överraskning. Fick en riktig flashback där. Snygga frimärken dessutom.

Postat

Ingen direkt överraskning. Fick en riktig flashback där. Snygga frimärken dessutom.

Ja, jag har en massa gamla frimärken jag köpte på Tradera. Det lite småjobbiga är att man måste sätta på typ sex åtta stycken på varje brev för att det är så små valörer.

Postat

Ja, jag har en massa gamla frimärken jag köpte på Tradera. Det lite småjobbiga är att man måste sätta på typ sex åtta stycken på varje brev för att det är så små valörer.

Flera var inte stämplade. Skulle kunna återanvända dom.

Postat

Inget vad jag vet men sen så ska säkert familjen nånstans eller göra nått och så följer jag med bla bla. Mest för att man får mat då.

Postat (redigerat)

Vad ska alla göra på midsommar?

Äta och dricka gott tillsammans med min kvinna och ett gäng goda vänner. Högst eventuellt kommer min bror och hans sambo också.

Du'rå?

Redigerat av CHAE
Postat

Fuck.. försökte dra en fuling i supporttelefonen för att fylla på en polares utskriftskonto med sjuttio utskrifter. Och de kom på mig - han såg historiken.. men fyllde på ändå.

Nu skäms jag.

Postat

Fuck.. försökte dra en fuling i supporttelefonen för att fylla på en polares utskriftskonto med sjuttio utskrifter. Och de kom på mig - han såg historiken.. men fyllde på ändå.

Nu skäms jag.

😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.